Nederlands Elftal

Dus eigenlijk geeft Koeman nu zijn ongelijk toe? Of was hij oprecht bang dat NI aanvallend zou gaan spelen?

Voor de rest een prima opstelling, als Bergwijn op links speelt zal hij veel beter tot zijn recht komen dan op rechts. Alleen Veltman....:braak:
 
Zit ik een paar dagen geleden een betoog te houden dat de Ajacieden en PSV-ers in dit oranje bij alle partijen de gunfactor hebben, moet ik vandaag gaan juichen voor een elftal met Jasper, Veltman en Blind... :fever:
 
Dus eigenlijk geeft Koeman nu zijn ongelijk toe? Of was hij oprecht bang dat NI aanvallend zou gaan spelen?

Voor de rest een prima opstelling, als Bergwijn op links speelt zal hij veel beter tot zijn recht komen dan op rechts. Alleen Veltman....:braak:
Inderdaad.. Je kunt je vraagtekens hebben bij Dumfries, maar Veltman? Dat is toch weer net een paar stapjes terug...
 
De Ligt is een 20 jarige verdediger die wordt behandeld als een 28-jarige routinier ala Puyol in zijn hoogtij dagen. Het is gewoon helemaal niet raar dat zo'n jonge gast ook in een dip komt, het is allemaal niet niks
Klopt, die dip is logisch, het halsstarrig aan hem vasthouden van Koeman daarentegen...
 
De Ligt is een 20 jarige verdediger die wordt behandeld als een 28-jarige routinier ala Puyol in zijn hoogtij dagen. Het is gewoon helemaal niet raar dat zo'n jonge gast ook in een dip komt, het is allemaal niet niks
Er is ook zeker niks mis mee, maar je hebt nog een andere top CV staan en die krijgt op een of andere manier nooit de kans.
Al snap ik aan de ene kant wel dat Koeman vastigheid in zijn centrum wil bouwen
 
Terug
Bovenaan Onderaan