Nederlands Elftal

Opstelling Oranje: Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk, Blind, F. de Jong, Pröpper, Wijnaldum; Malen, Memphis, Babel.
 
Ben het met je eens dat Dest net komt kijken, maar uiteindelijk moet kwaliteit leidend zijn.
En Dumfries met zijn 'harde' voeten kan gewoon niet. Heeft niet de techniek die een profvoetballer, laat staan nederlands elftal speler nodig heeft.

Hopen dat Karsdorp snel topfit is, is een klasse beter.
Karsdorp?????mentaliteit en instelling van lik me vestje. Dumfries is niet de beste voetballer, maar is groot, sterk, snel en een hele goede instelling. Kom je uiteindelijk veel verder mee
 
Veltman is niks beter dan Dumfries en zelfs nu nog minder, maar Koeman moest een signaal afgeven. Hopen dat hij dit positief oppakt en weer gaat knallen bij PSV.

Eens, alleen de de uitleg van Koeman raakt kant nog wal.
Veltman is vaster en meer verdediger zegt Koeman, tja dan had ik Veltman juist in de vorige interland (Duitsland want sterkere tegenstander en aanvallende toppers) laten spelen en vandaag tegen Estland de meer aanvallende back.
Maar ja zolang je wint heb je gelijk zeggen ze :)
 
Eens, alleen de de uitleg van Koeman raakt kant nog wal.
Veltman is vaster en meer verdediger zegt Koeman, tja dan had ik Veltman juist in de vorige interland (Duitsland want sterkere tegenstander en aanvallende toppers) laten spelen en vandaag tegen Estland de meer aanvallende back.
Maar ja zolang je wint heb je gelijk zeggen ze :)
Wat nog erger is, nu we met Duitsland de seriueuze tegenstander gehad hebbn, moeten we nu gaan bouwen aan het elftal voor het EK en daarna het WK. En daar heeft Veltman echt helemaal niets te zoeken. Dumfries is zo het er nu uitziet dan de vaste rechtsback. Trieste keuze
 
Veltman het lachertje van Oranje. Pröpper matig.
De Ligt goede dieptepasses. Die keeper van hun heeft Gomesachtige reddingen.
 
Zal wel een PSV bril ophebben, maar vind Veltman echt niks brengen dan tikkies breed en overtredingen. Zet dan Promes daar neer, als we gaan handballen. Verdedigt ook nog beter dan Veltman.
Verdet valt weer Babel op. Propper minder dan ik hoopte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan