Nederlands Elftal

Ola Toivonen heeft 2-1 gescoord tegen Frankrijk in de extra tijd. :ai: :(

Nederland moet nu waarschijnlijk van Zweden en van Frankrijk winnen.
 
Laatst bewerkt:
Ola Toivonen heeft 2-1 gescoord tegen Frankrijk in de extra tijd. :ai: :(

Nederland moet nu waarschijnlijk van Zweden en van Frankrijk winnen.

Zou kunnen. Maar ook Zweden gaat nog punten laten liggen. Neemt niet weg dat dit wel de kans is om alsnog 1e te worden en niet mee te hoeven doen met dat ge-eikel om de 2e plek.
 
Frankrijk-Nederland.
6 punten wedstrijd.
Wedstrijd op leven en dood.
Onmogelijk om te winnen. Maar een kleine kans is ook een kans.
Parijs is nog ver, maar Moskou is nog veel verder.
 
Frankrijk-Nederland.
6 punten wedstrijd.
Wedstrijd op leven en dood.
Onmogelijk om te winnen. Maar een kleine kans is ook een kans.
Parijs is nog ver, maar Moskou is nog veel verder.

Waarom onmogelijk om te winnen?

Commentaar was inderdaad verschrikkelijk. Daar heb ik mij ook continu aan geërgerd. De penalty van Jansen was wel mooi!
 
Waarom onmogelijk om te winnen?

Commentaar was inderdaad verschrikkelijk. Daar heb ik mij ook continu aan geërgerd. De penalty van Jansen was wel mooi!

Ja ik bedoelde bijna onmogelijk, Frankrijk heeft qua niveau een goed elftal, maar hebben gelijk gespeelt tegen Belarus en verloren van Zweden dus Nederland heeft zeker een kans, en ik heb best vertrouwen daar niet van, maar het gaat zeker heel lastig worden. Ook omdat er 2 ploegen zijn die nu allebei 'moeten'.
 
Niet meer selecteren. Je hoeft echt geen eenheidsworst te worden. Maar excelleren doe je als overbetaalde voetballer eerst maar eens op het veld, daarna wellicht ook buiten het veld.

Ik als misschien wel de grootste fan van Memphis zeg ik: hij is een van de domste voetballers a la Patrick Kluivert op die leeftijd met het verschil dat Patrick het op het veld wel liet zien, jaren lang zelfs en hij op die leeftijd al twee CL-finales had gespeeld waarvan een hoogstpersoonlijk door hem zelf werd gewonnen. Memphis heeft nog minder hersenen en ook nog minder voetbalkwaliteiten dan een Kluivert of zelfs Balotelli. Het enige voordeel van hem tov vele andere domme voetballers is dat ie nooit betrapt wordt op allerlei problemen in het uitgaansleven en dat al zijn trainers altijd hebben gezegd dat hij het hardste van iedereen traint.
 
Ik als misschien wel de grootste fan van Memphis zeg ik: hij is een van de domste voetballers a la Patrick Kluivert op die leeftijd met het verschil dat Patrick het op het veld wel liet zien, jaren lang zelfs en hij op die leeftijd al twee CL-finales had gespeeld waarvan een hoogstpersoonlijk door hem zelf werd gewonnen. Memphis heeft nog minder hersenen en ook nog minder voetbalkwaliteiten dan een Kluivert of zelfs Balotelli. Het enige voordeel van hem tov vele andere domme voetballers is dat ie nooit betrapt wordt op allerlei problemen in het uitgaansleven en dat al zijn trainers altijd hebben gezegd dat hij het hardste van iedereen traint.

Dit is inderdaad gewoon de reden waarom hij de stap naar de top niet kan zetten. Hij traint er hard genoeg voor, maar hij heeft gewoon niet de voetbalintelligentie en misschien hierdoor ook niet de benodigde zelfreflectie om te kunnen groeien als voetballer.
 
Ik als misschien wel de grootste fan van Memphis zeg ik: hij is een van de domste voetballers a la Patrick Kluivert op die leeftijd met het verschil dat Patrick het op het veld wel liet zien, jaren lang zelfs en hij op die leeftijd al twee CL-finales had gespeeld waarvan een hoogstpersoonlijk door hem zelf werd gewonnen. Memphis heeft nog minder hersenen en ook nog minder voetbalkwaliteiten dan een Kluivert of zelfs Balotelli. Het enige voordeel van hem tov vele andere domme voetballers is dat ie nooit betrapt wordt op allerlei problemen in het uitgaansleven en dat al zijn trainers altijd hebben gezegd dat hij het hardste van iedereen traint.

Het laten zien als het echt moet is ook kwaliteit. Misschien is hij gewoon niet zo ontzettend goed als we allemaal hoopten. Voor nu heeft Promes (ook met maniertjes, maar in ieder geval al meer laten zien) mijn voorkeur op die positie.
 
Ik snap de kritiek ook niet helemaal. Memphis had n mooie assist met dat hakballetje en was goed aanspeelbaar dacht ik. Weinig balverlies en goede aannames langs de lijn. Ik vond m nuttiger/beter spelen dan janssen, blind, strootman en Robben (die wat aannames miste en vrije trappen zonder reden verprutste.. Qua gedrag heb ik m ook niet rare dingen zien doen tegen Luxemburg..?
 
Ik snap de kritiek ook niet helemaal. Memphis had n mooie assist met dat hakballetje en was goed aanspeelbaar dacht ik. Weinig balverlies en goede aannames langs de lijn. Ik vond m nuttiger/beter spelen dan janssen, blind, strootman en Robben (die wat aannames miste en vrije trappen zonder reden verprutste.. Qua gedrag heb ik m ook niet rare dingen zien doen tegen Luxemburg..?

Zo gaat dat in NL, een keer een mal hoedje op en je bent een haatobject voor het leven.
 
Zo gaat dat in NL, een keer een mal hoedje op en je bent een haatobject voor het leven.

Nou inderdaad. Zijn gedrag buiten het veld is mijns inziens helemaal niet zo buitensporig. Dat hij mindere periodes doormaakt in zijn carrière is volgens mij weinig reden om hem af te branden.
Hij staat nog ver af van types als Drenthe of Balotelli.
 
Terug
Bovenaan Onderaan