Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat schrijf jij armzalige raar?Man, man, man, nog maar een keer: wat een top verdediging
Als Nederland met 5 middenvelders en 5 aanvallers had gespeeld was het nu geen 3-0.Man, man, man, nog maar een keer: wat een top verdediging
Nederland heeft al aan poosje geen middenvelders en aanvallers meer. Althans, niet van wereldklasse.Als Nederland met 5 middenvelders en 5 aanvallers had gespeeld was het nu geen 3-0.![]()
Ik vraag me toch echt af of Van Dijk nog top is, kon wel eens over zijnEn dan te bedenken dat het eigenlijk onze beste linie zou moeten zijn.
Aké, van Dijk, de Ligt (ok die speelt niet) zijn wereldklasse, en d'n Dumf kan goed mee. Zoveel ogenschijnlijke kwaliteit hebben we nergens anders op 't veld.
Volgens mij kan Wijnaldum beter op 8 en Simons op 10. Taylor eruit. Malen op linksbuiten.Snap niet dat Wijnaldum zover vooruit staat en dan die twee drollen (de Roon en Taylor) erachter.
Nee, maar wel een puike verdediging.Nederland heeft al aan poosje geen middenvelders en aanvallers meer. Althans, niet van wereldklasse.
Aké is toch prima. De Vrij... tsja geen idee. Die was in 1e instantie ook niet opgeroepen.Waarom geen Malacia en de Vrij in de verdediging?
Die zullen wel gespaard worden om tegen Gibraltar te kunnen vlammen.Waarom geen Malacia en de Vrij in de verdediging?
Dat zijn geen Ajacieden. Timber moet natuurlijk wel spelen he..Aké is toch prima. De Vrij... tsja geen idee. Die was in 1e instantie ook niet opgeroepen.