Nederlands Elftal

Bij de 3-0 rent Mbappé vanaf de middenlijn tussen 4 spelers door naar de goal en niemand die verdedigt. Ze kijken ernaar.
 
Bij de 3-0 rent Mbappé vanaf de middenlijn tussen 4 spelers door naar de goal en niemand die verdedigt. Ze kijken ernaar.
Was gewoon een mooie aanval door die schijnbeweging. Het balverlies bij de 1-0 en het gegrabbel bij de 2-0 zijn persoonlijke fouten, deze was gewoon mooi.
 
Bij de 3-0 rent Mbappé vanaf de middenlijn tussen 4 spelers door naar de goal en niemand die verdedigt. Ze kijken ernaar.
Probeer jij Mbappé eens bij te houden als ie gaat rennen. Je ziet het 3 spelers proberen, maar je houdt em gewoon niet. Die versnelling was echt heel machtig.
 
.
Met Frenkie en Cody hadden we dit ook verloren. Het gaat om de formatie.
Frankrijk heeft op elke positie een betere man staan dan wij. Kortom 433 kansloos
Het gaat mij om in te schatten hoever Oranje is. Tegen Frankrijk had ook voor Koeman een mooie testcase geweest. Zonder Frenkie, Cody maar ook Dumfries doe je een jas uit. Frankrijk Zonder Mbappe of Griezman is ook 30 procent minder
 
Probeer jij Mbappé eens bij te houden als ie gaat rennen. Je ziet het 3 spelers proberen, maar je houdt em gewoon niet. Die versnelling was echt heel machtig.
Er bestaat ook nog zoiets als een poging doen om de bal tegen te houden. Ik zie de spelers niet echt iets proberen.
 
Was gewoon een mooie aanval door die schijnbeweging. Het balverlies bij de 1-0 en het gegrabbel bij de 2-0 zijn persoonlijke fouten, deze was gewoon mooi.
2de vond ik geen grote fout van de keeper. Aanvaller zat er bijna aan dus kon hij niet ingrijpen waardoor hij op het laatste moment moet reageren. Daarna pech dat er tegenaan gelopen wordt en door zijn benen.
 
Had iemand anders verwacht? Frankrijk heeft een belachelijk goede en grote selectie terwijl Nederland net een nieuwe bondscoach heeft en vier van je beste spelers er niet bij zijn.

Dit potje levert me gewoon 30 euro op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan