Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Laat Doan maar lekker wegblijvenTegen VVV waren er in de 1e helft nog leuke combinaties...laat Doan, Gakpo en Lammers maar komen
Zei niet dat wij daar warm voor lopen. Maar wel dat Faber niet lijkt te gaan wachten tot de 70e minuut
Dat laatste vooral ja.Gods... wat ben ik dit spuugzat zeg. Wat is er in vredesnaam met al die gasten aan de hand? Zelden draait iemand de goede kant op. Ze lijken ook wel allemaal een ander dialect Chinees te spreken? En waarom weten ze vrijwel iedere dreigende situatie om zeep te helpen?
Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zeiDaar gaan we de oorlog ook niet mee winnen, nee.
Het is toch echt niet normaal? Mo en Steven? Eigenlijk komen ze met 2 op het doel af. Met nog 1 verdediger. Uiteindelijk schiet Bergwijn bijna vanaf de achterlijn nog? Komen ook zo ongeïnteresseerd over vind ik.Dat laatste vooral ja.
Proost. Ik moet het doen met tomatensoepTwee lichtpuntjes:
- we staan nóg niet achter in een uitwedstrijd.
- ik zag Hendrix een bal in één keer doorspelen, naar voren en hij kwam nog aan ook.
Verder bedroevend, ik ga bier halen.
D'r lijkt geen greintje spelvreugde in te zitten.Het is toch echt niet normaal? Mo en Steven? Eigenlijk komen ze met 2 op het doel af. Met nog 1 verdediger. Uiteindelijk schiet Bergwijn bijna vanaf de achterlijn nog? Komen ook zo ongeïnteresseerd over vind ik.
CoronavirusZe lijken ook wel allemaal een ander dialect Chinees te spreken?
Das de discipline die er aan ontbrak met MvB als trainer. We zien duidelijk dat dat hersteld is.Het is toch echt niet normaal? Mo en Steven? Eigenlijk komen ze met 2 op het doel af. Met nog 1 verdediger. Uiteindelijk schiet Bergwijn bijna vanaf de achterlijn nog? Komen ook zo ongeïnteresseerd over vind ik.
En we moeten over 2 weken naar ajax. Wat een afslachting gaat dat worden.Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zeiPSV is Feyenoord 2.0
Thomas graag de vrije trappen en corners nemen wat Berwijn en Ihataren laten zien is absurd.Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zeiPSV is Feyenoord 2.0