NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gods... wat ben ik dit spuugzat zeg. Wat is er in vredesnaam met al die gasten aan de hand? Zelden draait iemand de goede kant op. Ze lijken ook wel allemaal een ander dialect Chinees te spreken? En waarom weten ze vrijwel iedere dreigende situatie om zeep te helpen?
 
Gods... wat ben ik dit spuugzat zeg. Wat is er in vredesnaam met al die gasten aan de hand? Zelden draait iemand de goede kant op. Ze lijken ook wel allemaal een ander dialect Chinees te spreken? En waarom weten ze vrijwel iedere dreigende situatie om zeep te helpen?
Dat laatste vooral ja.
 
Daar gaan we de oorlog ook niet mee winnen, nee.
Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zei;) PSV is Feyenoord 2.0
 
Ik heb de televisie aan, maar zit met de rug ernaartoe en heb me 4x omgedraaid voor een korte duur. Misschien de 2e helft maar even kijken.
 
Het is toch echt niet normaal? Mo en Steven? Eigenlijk komen ze met 2 op het doel af. Met nog 1 verdediger. Uiteindelijk schiet Bergwijn bijna vanaf de achterlijn nog? Komen ook zo ongeïnteresseerd over vind ik.
D'r lijkt geen greintje spelvreugde in te zitten.
 
Wederom weer tenenkrommend, Rosario,Dumfries,Ihataren,Bruma en Bergwijn dieptepunten wat verkloten ze dode spelmomenten.
scheids even slecht of gewoon een dikke thuis fluiter.
 
Het is toch echt niet normaal? Mo en Steven? Eigenlijk komen ze met 2 op het doel af. Met nog 1 verdediger. Uiteindelijk schiet Bergwijn bijna vanaf de achterlijn nog? Komen ook zo ongeïnteresseerd over vind ik.
Das de discipline die er aan ontbrak met MvB als trainer. We zien duidelijk dat dat hersteld is.
 
Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zei;) PSV is Feyenoord 2.0
En we moeten over 2 weken naar ajax. Wat een afslachting gaat dat worden.
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Inspiratieloos en armoedig. Allemaal zo voorspelbaar. Dumfries moet ook niet zo hoog gaan staan, uit stilstand ken die gast helemaal niks.
 
Die jongen kan er ook niets aan doen. Normaal gesproken wordt een speler van PEC gehaald als de reserve van de reserve maar nu moet hij bij de topclub PSV de lijnen uitzetten. Zover zijn we wel gezakt. Gewoon wat ik al eerder tegen je zei;) PSV is Feyenoord 2.0
Thomas graag de vrije trappen en corners nemen wat Berwijn en Ihataren laten zien is absurd.
 
We hebben ook helemaal geen vaste corner nemer, want.. niemand die een goede corner kan nemen.
We hebben ook helemaal geen vaste vrije trap nemer, want.. niemand die een goede vrije trap kan nemen.
Laat ik niet over de penalty's beginnen, we krijgen er eerder een tegen dan voor..
 
Thomas op 10...? Ik probeer het systeem te begrijpen... Doet me denken aan de tijd toen ik wiskunde probeerde te begrijpen.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan