Muziek

Even wat inbreng van mijn kant, een selectie van mijn favo stijlen:

Moombahton:

Bro Safari - The Drop (Kapo Moombahton Edit)

(Chill) HipHop/Rap:

B.o.B - One Day


En zoals ik al gezien heb mag goeie rock ed. ook niet ontbreken in dit topic, dus bij deze nog een zeer fijne liveversie van Trigger Finger - Soon

 
Ik heb een hekel aan Kesha, ik heb een nog grotere hekel aan Pitbull, maar dit liedje draai ik dagelijks, zo heerlijk.

Klopt helemaal, die artiesten spreken mij ook helemaal niet aan. Wel een lekker nummer. Wat mij ook vaak opvalt is dat het heel lastig is om een constant niveau te halen. Niet dat elk liedje een topper moet zijn, maar sommige artiesten komen na een hit met een enorme flop. Het is daarom ook erg lastig om aan een bepaald verwachtingspatroon te voldoen. Avicii, Armin (en vast nog een paar) zijn, vind ik, wel artiesten die elke keer een constant niveau halen trouwens.
 
Klopt helemaal, die artiesten spreken mij ook helemaal niet aan. Wel een lekker nummer. Wat mij ook vaak opvalt is dat het heel lastig is om een constant niveau te halen. Niet dat elk liedje een topper moet zijn, maar sommige artiesten komen na een hit met een enorme flop. Het is daarom ook erg lastig om aan een bepaald verwachtingspatroon te voldoen. Avicii, Armin (en vast nog een paar) zijn, vind ik, wel artiesten die elke keer een constant niveau halen trouwens.

Klopt helemaal, vaak teleurstellingen bij nieuwe releases.
Avicii weet wat dat betreft zo vaak raak te schieten in korte tijd. Al vind ik Hey Brother en You Make Me echt beduidend mindere platen. Zijn X You project heeft wel een uitermate leuke plaat opgeleverd:


Zijn beste platen vind ik Levels, I could be the one en Dancing in My Head:


Ferry Corsten kwam laatst met Many Ways:
 
Laatst bewerkt:
Even iets anders dan wat ik normaal gesproken post in dit topic:


INXS - Beautiful Girl


Tenpenny Joke - Popcorn
 
Tijdens het klussen houd ik een Pearl Jam weekje. Dat blijft geweldig.

Zoals deze mooie:
 
Terug
Bovenaan Onderaan