Muziek

Ik was vroeger ook een fan tot het nummer dolvins cry(?). Toen begon ik het kut te vinden waardoor ik het heel lang niet meer heb kunnen luisteren. Nu kan ik de oudere nummers weer hebben maar niet teveel achter elkaar.
Dat hij een lul is tegenover zijn bandleden niet meer meegekregen. Wel hun ruzie met Pearl Jam.

Bush met hun eerste paar albums was ook wel een goede band in die tijd...

En om in deze vibe te blijven. Vanavond naar Opeth in Tilburg. Ik hoop op een paar van hun nieuwe nummers. 1 ervan gehoord en dat was erg goed.
Hoe was het?

Goed optreden!! Technisch goed, leuke interactie met het publiek en de liedjes was een mooie mix (alleen weinig van een nieuw album)

Enige nadeel was dat ik aan het herstellen ben aan mijn voet en dus aan het einde van de avond het wat dat betreft wel gehad had.

Gelukkig had ik wat medicinale alcohol preventief ingenomen wat hielp (ironisch genoeg ook de reden dat ik überhaupt met een kapotte voet zit)

• Leuk
Reactions: JCS
Goed optreden!! Technisch goed, leuke interactie met het publiek en de liedjes was een mooie mix (alleen weinig van een nieuw album)

Enige nadeel was dat ik aan het herstellen ben aan mijn voet en dus aan het einde van de avond het wat dat betreft wel gehad had.

Gelukkig had ik wat medicinale alcohol preventief ingenomen wat hielp (ironisch genoeg ook de reden dat ik überhaupt met een kapotte voet zit)
Opeth is altijd een zekerheidje voor wat betreft kwaliteit en interactie. Mooi, man! Was er graag bij geweest.

Er zijn veel geïsoleerde instrumenten van bekende tracks. Volgens mij komt dit door A.I. of gebruikers weten aan de multitracks te komen. Bijzonder dat het zo bestaat hadden we dat vroeger maar toen we dit soort nummers op gehoor probeerden uit te zoeken. Zoveel details gemist toen 😁

Voor alle liefhebbers van harde muziek is de podcast zes losse tanden wellicht leuk. Ik had een paar afleveringen nodig om erin te komen maar de humor (plat, flauw) en de nieuwe ontdekkingen zijn het waard

Een reünie-concerttour? Om voor €150,-, 2 liedjes te horen en daarna Liam en Noel weer met ruzie van het podium af te zien gaan.
Meestal zong Liam dan de liedjes toen Liam volledig in z'n Meth verslaving zat. Noel vind ik ook een prettige stem hebben. Liam zong hard en op een volume. Noel heeft veel meer dynamiek in z'n stem, en veel meer emotie. Het zijn natuurlijk ook zijn nummers. Dit was gewoon een b-kantje. Dit had zo een single kunnen zijn..

D'r zijn dus heel veel fans helemaal happy dat een bepaalde band weer verder gaat maar gezien het hoge gehalte puristen hier laat ik een filmpje maar achterwege.

D'r zijn dus heel veel fans helemaal happy dat een bepaalde band weer verder gaat maar gezien het hoge gehalte puristen hier laat ik een filmpje maar achterwege.
Ik ben al de hele dag aan het stuiteren op m'n stoel. Enorm enthousiast over het nieuwe geluid.
I don't want to know the end, all I want is a place to start. Was getekend Mike Shinoda.

Puristen of mensen met een andere mening. Dank voor het frame…

Ik vond de discussies/gesprek met JCS hierover juist wel mooi.

En ook muziek die mijn smaak niet is mag in hier gewoon gepost worden.

Voor de problemen van afgelopen week (verdwenen berichten na een update) hadden we 't hier over Toto. Ik gaf toen aan dat ik ze ontzettend goed vond live. 3x raden wie er in Februari in de Gelredome staan ;)

Heeft er iemand ervaring met concerten in de Gelredome toevallig?

Voor de problemen van afgelopen week (verdwenen berichten na een update) hadden we 't hier over Toto. Ik gaf toen aan dat ik ze ontzettend goed vond live. 3x raden wie er in Februari in de Gelredome staan ;)

Ik heb mensen horen klagen over een galmbak, maar dat was vaak bij metal achtige concerten (Iron Maiden bv). Vaak luid en dichtgeplamuurd geluid. Zelf daar onlangs the Eagles en the Doobie Brothers gezien. Veel meer open geluid, en daar was de geluidskwaliteit perfect.

Komt Toto naar het Gelredome?

Terug
Bovenaan Onderaan