Mohamed Ihattaren (M)

Toch een club die er weer instinkt. Nou ja, ik hoop van ganse harte voor hem dat hij het plezier en de drive terugvindt. Een club op lager niveau en ook nog eens een laagvlieger in de competitie. Misschien wat minder druk..
 
'Niemand maakt mij kapot' riep Mo nadat hij al vier clubs een poot uit had gedraaid. Dan kan nummer 5 er ook wel bij
 

In het eerste interview waarschijnlijk een heel verhaal dat ze hem in Samsun veel beter begrijpen dan in Eindhoven. 😉
"Onze club heeft een principeakkoord bereikt met Mohamed Ihattaren, die speelde voor Juventus FC", meldt Samsunspor op Twitter. "Ihattaren komt vanavond naar Samsun en tekent morgen na zijn medische keuring een vierjarig contract."

Een principeakkoord ... :rolleyes:
Principe: 1) zelfgekozen regel voor hoe je leeft

Tsja .... Ze komen er wel achter welk principe hij heeft. :cautious:
De soap continues. :maniac:
 
"Onze club heeft een principeakkoord bereikt met Mohamed Ihattaren, die speelde voor Juventus FC", meldt Samsunspor op Twitter. "Ihattaren komt vanavond naar Samsun en tekent morgen na zijn medische keuring een vierjarig contract."

Een principeakkoord ... :rolleyes:
Principe: 1) zelfgekozen regel voor hoe je leeft

Tsja .... Ze komen er wel achter welk principe hij heeft. :cautious:
De soap continues. :maniac:
En ik ben bang dat de medische keuring ook geen appeltje eitje is.
 
Sommige artiesten leven van 1 hit, Mo leeft van dat ene seizoen dat hij een grote belofte leek.
Zo roep je dat je de grootste transfersom ooit naar je club brengt, zo breng je niet meer op dan een opleidingsvergoeding.
Parasieten kunnen niet heel lang leven. In dit geval een darmparasiet. :poop: Hij wordt wel weer uitgescheten in Turkije.
 
Sommige artiesten leven van 1 hit, Mo leeft van dat ene seizoen dat hij een grote belofte leek.
Zo roep je dat je de grootste transfersom ooit naar je club brengt, zo breng je niet meer op dan een opleidingsvergoeding.
O, dat laatste krijgt PSV natuurlijk wel weer.
 
Er zullen echt wel wa
Gezien zijn geschiedenis snap ik niet dat ze maar liefst vier jaar aanbieden.
Er zullen echt wel wat voorwaarden in het contract staan, die Turken zullen ook niet onder een steen leven. Die weren echt wel dat er links en rechts wat gebeurt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan