Davitamonnetje
Routinier
Mo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
En traint voorlopig dus apart van de groep.Mo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
Dat is om de criminelen te misleiden gedurende de wedstrijd.Mo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
'Jammer' dat dit over de rug van een jonge gast moet, maar toch wel fijn dat ze bij Ajax nu ook zien dat ze geen goddelijke wonderdokters zijn. Mootje kan beter de zaal inMo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
Mo heeft geen vast rugnummer gekregen bij Ajax. Pijnlijk.
Waarbij de kans aanwezig is dat het losse flodders waren maar Tadic uit gewoonte ging liggen.Dat is om de criminelen te misleiden gedurende de wedstrijd.
BAM! En dan blijkt dat ze Tadic hebben neergelegd.
Mo is back. Again. Part 2. The sequel. Volume 3. The reissue.![]()
Exceptioneel talent Mohamed Ihattaren brengt Ajax vooralsnog meer lasten dan lusten
‘Back in business’, slingerde Mohamed Ihattaren (20) dinsdag de wereld in. De kleine maand afwezigheid vormt alweer het zoveelste mysterieuze hoofdstuk in zijn nog prille carrière. Een portret van een exceptioneel talent dat vooralsnog ook bij Ajax meer lasten dan lusten met zich meebrengt.www.ad.nl
Wat een ongelofelijke verrassing moet het voor Ajax zijn dat ze in deze situatie zijn beland
Nooit geweten trouwens dat hij dezelfde begeleider als Ballotelli kreeg
Zo fout dit, maar toch grappig.Dat is om de criminelen te misleiden gedurende de wedstrijd.
BAM! En dan blijkt dat ze Tadic hebben neergelegd.
Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.T schijnt dat ze willen dat Mo zich laat bijstaan door een psycholoog.
Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.
Klopt, als Mo het niet nodig vind, dan houdt dat hele verhaal op. En ook al zegt hij ja en wil hij eigenlijk niet, dan kom je alsnog nergens. Psycholoog doet niets anders dan de juiste vragen stellen en jou laten praten totdat je bij de kern gaat komen en dus bij het probleem.Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.Overigens, mogen we nu toch onderhand wel stellen dat ons Duitse schoolmeestertje misschien niet de perfecte tactiek had voor ons team en soms niet de beste wissels had maar wel heel veel tegendraadse beslissingen heeft gemaakt die achteraf beter voor ons zijn geweest. Hij heeft nooit de weg van de minste weerstand gekozen en bijna al zijn beslissingen hoe raar ze er op dat moment uitzagen, kloppen voor mij. Ook hoe hij Ginkeltje in een vroeg stadium meteen eruit heeft gehaald.
Hij is gewoon fan van die serie. Ik zou het ook leuk vinden als T-Bag in mijb auto zal rijden.Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.
Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.
Daar hebben we Thijs van den Brink en Gert-Jan Segers al voor.Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.
Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.
Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?