Rob Lob
Terreinknecht
Zo fout dit, maar toch grappig.Dat is om de criminelen te misleiden gedurende de wedstrijd.
BAM! En dan blijkt dat ze Tadic hebben neergelegd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zo fout dit, maar toch grappig.Dat is om de criminelen te misleiden gedurende de wedstrijd.
BAM! En dan blijkt dat ze Tadic hebben neergelegd.
Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.T schijnt dat ze willen dat Mo zich laat bijstaan door een psycholoog.
Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?Zou het vreemd vinden als dat niet al heel vaak geprobeerd is. Is een van de eerste dingen waar ik als club voor zou kiezen als je te maken hebt zo'n probleemgeval. Mag hopen dat PSV dat ook geprobeerd heeft.
Klopt, als Mo het niet nodig vind, dan houdt dat hele verhaal op. En ook al zegt hij ja en wil hij eigenlijk niet, dan kom je alsnog nergens. Psycholoog doet niets anders dan de juiste vragen stellen en jou laten praten totdat je bij de kern gaat komen en dus bij het probleem.Zal vast geopperd zijn, maar als de speler niet wil heb je weinig te eisen als club?
Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.Overigens, mogen we nu toch onderhand wel stellen dat ons Duitse schoolmeestertje misschien niet de perfecte tactiek had voor ons team en soms niet de beste wissels had maar wel heel veel tegendraadse beslissingen heeft gemaakt die achteraf beter voor ons zijn geweest. Hij heeft nooit de weg van de minste weerstand gekozen en bijna al zijn beslissingen hoe raar ze er op dat moment uitzagen, kloppen voor mij. Ook hoe hij Ginkeltje in een vroeg stadium meteen eruit heeft gehaald.
Hij is gewoon fan van die serie. Ik zou het ook leuk vinden als T-Bag in mijb auto zal rijden.Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.
Nee, (zucht) die Schmidt is geen lieverdje.
Daar hebben we Thijs van den Brink en Gert-Jan Segers al voor.Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.
Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?
Als die titel op waarheid berust dan is die jongen echt van het padje. Zowel moreel als geestelijk.Dat zie je echt 180 graden verkeerd in het geval Ihattaren. Als Schmidt ‘m gewoon de credits had gegeven na, ik meen, Ajax-uit in plaats van hem te betichten van misplaatste vedettenijgingen, dan had Ihattaren never nooit tegen het criminele circuit aan gaan schurken.
Die vd Heuvel. Hahaha. Oude PSV-er. Lekker stoken. Kan die ook niet ingezet worden om corruptie/voorkeur bij de knvb aan te kaarten en/of het dopingprogramma van Ajax boven tafel te krijgen?
Die jongen is waarschijnlijk doodsbang.Als die titel op waarheid berust dan is die jongen echt van het padje. Zowel moreel als geestelijk.
Dat zit er dik in. Maar wat bezielt je dat gezelschap op te zoeken.Die jongen is waarschijnlijk doodsbang.
Misschien zit een broer of neef of kennis er wel in. En als Mo dan ineens veel gaat verdienen trekt dat ze aan.Dat zit er dik in. Maar wat bezielt je dat gezelschap op te zoeken.
Geen vast rugnummer, weken niet meer op niveau getrained. Niet nodig met de vele spelers voorin en talenten als Unuvar die ze kunnen brengen. Ajax heeft gegokt en verloren, schrijven een professioneel persberichtje dat Ihattaren en Ajax uit elkaar gaan en zeggen de huur op.Het gevoel begint me toch meer te bekruipen dat Ihatarren klaar is bij Ajax. Die jongen zit zijn hele leven in een achtbaan.
Het gevoel begint me toch meer te bekruipen dat Ihatarren klaar is bij Ajax. Die jongen zit zijn hele leven in een achtbaan.
Maar hoe kan dat nou? Gerald Vanenburg! Andere omgeving! Hij gaat daar in Amsterdam echt het licht zien! Professionele omgeving! Begeleiding van oud-topspelers die hem begrijpen! Sjaak Swart! Tadic, daar heeft hij respect voor! Diëtist! En verhip, er werd zelfs gedacht aan een psycholoog! Een psycholoog hè! Hebben ze er gewoon voor over! En dan gaat het nog mis?!
Pfoe, en dan terug naar Juve waar ze het ook niet echt in hem lijken te zien zitten.
Wat Schmidt in 1 jaar aanricht kunnen de door jouw genoemde personen niet goed maken in zo'n korte tijd. Schmidt is een echte, die voor de rest van je leven onder je huid gaat zitten en je sloopt van binnenuit als een parasiet. [/sarcasme]Maar hoe kan dat nou? Gerald Vanenburg! Andere omgeving! Hij gaat daar in Amsterdam echt het licht zien! Professionele omgeving! Begeleiding van oud-topspelers die hem begrijpen! Sjaak Swart! Tadic, daar heeft hij respect voor! Diëtist! En verhip, er werd zelfs gedacht aan een psycholoog! Een psycholoog hè! Hebben ze er gewoon voor over! En dan gaat het nog mis?!