Mohamed Ihattaren (M)

Meerdere ook echt. Ajax-spelerS. Wat zou nou de meerwaarde voor zo'n crimineel zijn? En waarom gaat zo'n speler er in mee? De motivatie ontgaat me.

"We zagen in meerdere onderzoeken criminelen in door de sponsor ter beschikking gestelde leaseauto's van Ajax-spelers of internationals rijden. Dan gaan alle alarmbellen af", vertelt Van Leeuwen tegen De Telegraaf.
 
Wat Ralf Edström al schreef: die jongen is misschien wel doodsbang. Ik begin zo langzamerhand te vrezen dat Mo niet oud gaat worden.
En nogmaals: heeft Mo dit wel zelf opgezocht? Of zitten familie/kennissen in dat circuit? Kan mij zo voorstellen dat als dat laatste waar is hij zelf niet zomaar naar de politie kan stappen. Daarnaast is Mo mentaal erg kwetsbaar en daar zal dankbaar misbruik van worden gemaakt.
 
Er blijft bij mij trouwens 1 zin hangen, en dat is de volgende:

"We zagen in meerdere onderzoeken criminelen in door de sponsor ter beschikking gestelde lease auto's van Ajax-spelers of internationals rijden".

Dan gaat het dus om meer spelers dan alleen Mootje? Gooi alsjeblieft even die beerput open! :D
 
Meerdere ook echt. Ajax-spelerS. Wat zou nou de meerwaarde voor zo'n crimineel zijn? En waarom gaat zo'n speler er in mee? De motivatie ontgaat me.
Dat is wel heel zorgelijk ja als dat waar is. Ben benieuwd wie dat verder dan zijn. Zou mij niet zoveel verbazen als een Bergwijn daar ook bij betrokken is. Het lijken toch vaker de types te zijn die dicht bij die ''straatcultuur'' staan.
 
Meerdere ook echt. Ajax-spelerS. Wat zou nou de meerwaarde voor zo'n crimineel zijn? En waarom gaat zo'n speler er in mee? De motivatie ontgaat me.
Dat was me nog niet eens opgevallen. Vanuit Ajax-perspectief heel zorgwekkend, als dat meervoud inderdaad klopt.
 
En nogmaals: heeft Mo dit wel zelf opgezocht? Of zitten familie/kennissen in dat circuit? Kan mij zo voorstellen dat als dat laatste waar is hij zelf niet zomaar naar de politie kan stappen. Daarnaast is Mo mentaal erg kwetsbaar en daar zal dankbaar misbruik van worden gemaakt.

Mo volgt crimineel Reda N. op Instagram. Nu heeft dat lieve jongetje 64.000 andere volgers, maar als voetballer lijkt het me niet heel maatschappelijk verantwoord om veroordeelde criminelen te volgen.
 
Mo volgt crimineel Reda N. op Instagram. Nu heeft dat lieve jongetje 64.000 andere volgers, maar als voetballer lijkt het me niet heel maatschappelijk verantwoord om veroordeelde criminelen te volgen.
Het bevestigt voor mij vooral het trieste beeld dat zo'n jongen, die uit een arme omgeving komt, al waarschijnlijk op jonge leeftijd in aanraking is gekomen met dat soort figuren. En in dat soort milieus is de criminaliteit naadloos verweven met de sociale kringen van mensen.

''Ondertussen geniet Reda N. bij zijn Marokkaanse leeftijdgenoten veel aanzien. Hij strooit met geld en is omringd door mooie vrouwen. Zijn reputatie neemt haast mythische vormen aan. Na iedere overval of kluiskraak zingt zijn naam rond.'' uit een artikel, wanneer je op zijn naam zoekt (https://www.crimesite.nl/reda-n-brutaal-meedogenloos-voor-niemand-bang). Verklaart wel het een en ander. Voor jonge, arme Marokkanen die zich als ''minder'' voelen in de Nederlandse maatschappij neemt zo'n gozer dan de status aan van een soort anti-held.

''Hoewel voor lange tijd achter de tralies, doet Reda N. het goed bij BN-ers. Rapper Lil’ Kleine bijvoorbeeld richt zich via de sociale media op de Marokkaanse Hagenaar: ‘Free Reda, fuck iedereen. Reda, wat ik wel echt jammer van je vind: ik word nog steeds niet op die bezoeklijst van je gezet. Want ben ik nou je echte mattie?’ Jorik Scholte (de eigenlijke naam van Lil’ Kleine) is niet de enige BN-er die met Reda N. dweept. Ook rappers als Lijpe, Boef en Frenna betuigen hun steun. Nog iemand die de loftrompet over N. steekt: oud-Feyenoorder Eljero Elia.''

Best wel een lijst figuren die zo'n Reda blijkbaar wel een toffe gast vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ingewikkeld wel, ik zie veel leedvermaak waar ik van kan genieten maar aan de andere kant ook treurigheid als hij er in gerold is zonder eigen deelname of betrokkenheid.

Kan heel simpel beginnen als met leen me je auto is toch gratis voor je, dan doen die gasten er gekke dingen mee en komt het later op bordje van Mo, terwijl ze zeiden we lenen het voor een bruiloft ofzo 🤔
 
Kan heel simpel beginnen als met leen me je auto is toch gratis voor je, dan doen die gasten er gekke dingen mee en komt het later op bordje van Mo, terwijl ze zeiden we lenen het voor een bruiloft ofzo 🤔

Jij leent je auto ook uit aan mensen waarvan je weet dat ze verdachte zijn in een proces? Hij is hopelijk niet zo achterlijk, je weet toch wel aan wie je je auto uitleent.
 
Jij leent je auto ook uit aan mensen waarvan je weet dat ze verdachte zijn in een proces? Hij is hopelijk niet zo achterlijk, je weet toch wel aan wie je je auto uitleent.
Wacht ff, doe jij nu gewoon aan keiharde cancel-cultuur, iemand je auto niet uitlenen omdat ie verdacht is. Wat is er gebeurd met het aloude 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' :maniac: :maniac:

Vraag mij overigens hard af wie bij ajaks nog meer zo stupide zou kunnen zijn om z'n auto uit te lenen aan geteisem van de straat.
 

Lees even de laatste post. Prachtig dat er nog steeds mensen zijn die daadwerkelijk denken dat het allemaal de schuld is van een ander, en dat Mootje nog steeds ontzettend lievvvv en onschuldig is. :D
Klopt. Samenvattend:
- PSV kan niet met problematische spelers omgaan.
- Mo is zieliggggg
- Ajax krijgt hem wel op het juiste spoor

En waag het niet de suggestie te wekken dat Mo zelf een aandeel heeft in zijn huidige problemen. Toch vreemd, want mijn auto belandt niet per ongeluk bij de Mocro-maffia. Zal mijn geluk wel zijn. Maar sowieso is het ook niet waar, want John van den Heuvel wordt ingehuurd door Roger Schmidt om Mo zwart te maken.
 

Lees even de laatste post. Prachtig dat er nog steeds mensen zijn die daadwerkelijk denken dat het allemaal de schuld is van een ander, en dat Mootje nog steeds ontzettend lievvvv en onschuldig is. :D
Nou, nog even en dan moet Derksen toegeven dat er bij die :SC: nog grotere fanboys rondlopen dan hier :ROFL: :ROFL:

Overigens is afgelopen week ook nieuws over Mendes Da Silva naar buiten gekomen, ook niet helemaal zuiver


maar ik neem aan dat die niet meer in een auto van ajaks rijdt.
 
Nou, nog even en dan moet Derksen toegeven dat er bij die :SC: nog grotere fanboys rondlopen dan hier :ROFL: :ROFL:

Overigens is afgelopen week ook nieuws over Mendes Da Silva naar buiten gekomen, ook niet helemaal zuiver


maar ik neem aan dat die niet meer in een auto van ajaks rijdt.
En toen ik uit nieuwsgierigheid op het instagram account van die Reda N keek zag ik een filmpje met ene Andy vd Meijde in zijn auto. Ik denk dat er meer figuren in de voetbalwereld dan wel diep of oppervlakkig betrokken zijn bij criminele praktijken, of in ieder geval gewoon vriendjes zijn met dat soort figuren en diens praktijken gewoon stilzwijgen.

Maar goed, dat is in o.a. het zakenleven niet heel anders.
 
En toen ik uit nieuwsgierigheid op het instagram account van die Reda N keek zag ik een filmpje met ene Andy vd Meijde in zijn auto. Ik denk dat er meer figuren in de voetbalwereld dan wel diep of oppervlakkig betrokken zijn bij criminele praktijken, of in ieder geval gewoon vriendjes zijn met dat soort figuren en diens praktijken gewoon stilzwijgen.

Maar goed, dat is in o.a. het zakenleven niet heel anders.

Ich habe es nicht gewust

Die Andy nodigt genoeg van die wauzen uit in zijn auto. Hij haalde laatste die brulaap van een Alex Soze op terwijl hij net vrij was. En zijn volgers vinden het prachtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan