Buitenspelgoal
Trainer Coach
Hij heeft 2 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.Mo schitterde ook bij Jong PSV, dus dit is niet zo vreemd om te zien en dat tegen een dramatisch VVV vanavond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hij heeft 2 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.Mo schitterde ook bij Jong PSV, dus dit is niet zo vreemd om te zien en dat tegen een dramatisch VVV vanavond.
Maar die speelde hij dan ook fantastisch!Hij heeft 2 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.
Schuurs was de koning van de 1ste divisie.Hij heeft 2 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.
Schitterde in de jeugd?Hij heeft 2 wedstrijden voor jong PSV gespeeld.
Mo kan ook met 2 vingers in de neus schitteren in de eredivisie. Maar ik ben vooral benieuwd hoe zijn eerste tegenslagen gaan zijn, want daar kon hij nooit mee omgaan.
Het belangrijkste zintuiglijke orgaan van slangen is de reukzin. Slangen ademen door neusgaten
De vraag is ook hoe hij straks om gaat met een coach die hem niet zijn gang laat gaan, maar hem bepaalde taken meegeeft; geen vrijheid blijheid dus, maar teamplay verwacht, en ook verdedigend werk. Bij Jong Ajax loopt dat hoogst waarschijnlijk allemaal wel een beetje los. Al met al walg ik er van dat hij in dat shirt loopt en hoop ik dat hij ook daar mislukt; niet vanwege Mo, maar omdat ik het Ajax niet gun.De vraag is alleen wat er met hem gebeurt als hij daadwerkelijk een aantal goede wedstrijden in het Eerste van Ajax gaat spelen, alle aandacht en lofzang, interviews, eventuele teleurstellingen etc. Dat was wat er aan schortte.
Je bent niet de enige die er zo over denkt.maar omdat ik het Ajax niet gun.
Zijn eerste tegenslag is de bekerwinst van PSV. De volgende tegenslag is het kampioenschap van PSV 2021-2022.Mo kan ook met 2 vingers in de neus schitteren in de eredivisie. Maar ik ben vooral benieuwd hoe zijn eerste tegenslagen gaan zijn, want daar kon hij nooit mee omgaan.
En dan mag hij invallen in minuut 85 en schiet hij hem a la Cerny tegen de Graafschap naar de parkeerplaats. Lekker man.Zijn eerste tegenslag is de bekerwinst van PSV. De volgende tegenslag is het kampioenschap van PSV 2021-2022.Hij moet er maar mee zien te dealen.
![]()
Ik vind het oprecht niet gezond.
Waarom niet? Hij speelt nu voor voor Ajax dus mag dat best aangedikt worden. Dik pics blijven zo ook rondgaan binnen Ajax.Ja nu weten we het wel he. We hoeven niet te blijven herhalen dat die jongen dik is.
Waarom niet? Hij speelt nu voor voor Ajax dus mag dat best aangedikt worden. Dik pics blijven zo ook rondgaan binnen Ajax.![]()
Ik ookIk was net zo serieus als dat Ajax leuk is, totaal niet dus![]()
Je optimisme siert je.Zijn eerste tegenslag is de bekerwinst van PSV. De volgende tegenslag is het kampioenschap van PSV 2021-2022.Hij moet er maar mee zien te dealen.
![]()
Waarom niet? Hij speelt nu voor voor Ajax dus mag dat best aangedikt worden. Dik pics blijven zo ook rondgaan binnen Ajax.![]()
Meer dan nul, denk ik dat hij bedoelt.Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.
Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?