Mohamed Ihattaren (M)

Ik wil niet de deugkneus uithangen hier en ook ik hoop dat Mo bij ajax sportief gezien faalt en ook ik kijk met walging naar berichten van hem in een ajax shirt, maar ik vind het een beetje triest om te doen alsof de verhalen die nu naar buiten komen leugens zijn of er vervolgens grapjes over te maken…even het voetbal buiten beschouwing gelaten is het toch zielig voor zo’n gast dat veel tegen lijkt te zitten in de privé sfeer, om daar nu leedvermaak over te hebben…? Poeh, vind ik echt wat niveaus te laag hoor…
 
Ik wil niet de deugkneus uithangen hier en ook ik hoop dat Mo bij ajax sportief gezien faalt en ook ik kijk met walging naar berichten van hem in een ajax shirt, maar ik vind het een beetje triest om te doen alsof de verhalen die nu naar buiten komen leugens zijn of er vervolgens grapjes over te maken…even het voetbal buiten beschouwing gelaten is het toch zielig voor zo’n gast dat veel tegen lijkt te zitten in de privé sfeer, om daar nu leedvermaak over te hebben…? Poeh, vind ik echt wat niveaus te laag hoor…
Hij is miljonair. Hij kan ook kiezen voor een club/beroep in de luwte.
 
Klopt maar ik denk dat het wel meevalt.
Dat denk ik ook. Voor zover ik weet is dit gebaseerd op een gerucht op Twitter, maar wordt het als feit geschreven. Dat met James ook een paar weken terug. Was ook allemaal gebaseerd op een of andere tweet die vervolgens viral ging op negentiendertien forum. Daarna ook op Twitter en binnen de kortste keren stond het in De Telegraaf. Media is drama tegenwoordig omdat ze geen van allen meer zorgvuldig fact checken want ze willen allemaal de eerste zijn
 
Ik kan er serieus niet wakker van liggen. Of hij nou bedreigd wordt, of dat hij spijbelt, of dat hij weer te zwaar is na de zomerstop...

Hij zijn leventje, ik het mijne. Joejoe!:bye::fy:
Daar heb je een punt. Als je ziet hoeveel aandacht wordt besteed aan een voetballer die - afgezien van 5 kansloze minuten in de bekerfinale - al ruim anderhalf jaar geen pepernoot heeft geraakt op het hoogste niveau, dat is onevenredig. Laat 'm eerst maar weer eens volwaardig selectielid zijn ergens, voordat dit soort aandacht enigszins gerechtvaardigd is.
 
Daar heb je een punt. Als je ziet hoeveel aandacht wordt besteed aan een voetballer die - afgezien van 5 kansloze minuten in de bekerfinale - al ruim anderhalf jaar geen pepernoot heeft geraakt op het hoogste niveau, dat is onevenredig. Laat 'm eerst maar weer eens volwaardig selectielid zijn ergens, voordat dit soort aandacht enigszins gerechtvaardigd is.

Klopt volledig. Maar jonge talenten worden in Nederland natuurlijk altijd onevenredig opgehemeld en bedolven onder (media)aandacht. Zéker als ze ook nog eens bij Ajax spelen.

Overigens denk ik dat Bacchus nog steeds exact hetzelfde zegt als Ihattaren weer eens volwaardig selectielid is, basisspeler wordt, international, wat dan ook.
 
Klopt volledig. Maar jonge talenten worden in Nederland natuurlijk altijd onevenredig opgehemeld en bedolven onder (media)aandacht. Zéker als ze ook nog eens bij Ajax spelen.

Overigens denk ik dat Bacchus nog steeds exact hetzelfde zegt als Ihattaren weer eens volwaardig selectielid is, basisspeler wordt, international, wat dan ook.
Dat zou zomaar eens kunnen kloppen.
 
Ik wil niet de deugkneus uithangen hier en ook ik hoop dat Mo bij ajax sportief gezien faalt en ook ik kijk met walging naar berichten van hem in een ajax shirt, maar ik vind het een beetje triest om te doen alsof de verhalen die nu naar buiten komen leugens zijn of er vervolgens grapjes over te maken…even het voetbal buiten beschouwing gelaten is het toch zielig voor zo’n gast dat veel tegen lijkt te zitten in de privé sfeer, om daar nu leedvermaak over te hebben…? Poeh, vind ik echt wat niveaus te laag hoor…
Laten we ervan uitgaan dat het waar is. Is het niet heel erg opmerkelijk dat uitgerekend Mohamed Ihatarren hier last van heeft? Niet Cody Gakpo, Orkun Kokcu, of Davy Klaassen? Uitgerekend hij die een uiteenlopend dossier heeft met een veelvoud aan problemen, heeft nu last van personen die hem in de privésfeer intimideren of bedreigen. Er zijn mensen die de neiging hebben om overal problemen aan te trekken, te creëren en/of op te zoeken. De constante factor in dit alles is dat Mo een naïeve en impulsieve jongen is die de neiging heeft om dingen te doen die niet in z’n voordeel werken. Ja, het is zeker zielig voor Mo en niemand hier zie ik ook Mo koud maken. Maar de onschuldige grapjes en cynische opmerkingen die ik hier langs zie komen, zijn geenszins zo bedoeld ( of althans in mijn beleving). En zoals ik hierboven ook zeg: Mo is niet alleen een slachtoffer van intimidatie. Of althans, zeer waarschijnlijk niet. Mijn intuïtie was namelijk niet toen ik dit hoorde: och God, hij kan er dus helemaal niks aan doen.
 
Of hij is echt een pechvogel die narigheid en pech aantrekt, dat is hogere onmacht waar je mee te dealen hebt vanaf je geboorte meteen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan