Mohamed Ihattaren (M)

Mohr

Aanvoerder
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)

Buitenspelgoal

International
Even naast wat Buitenspelgoal heeft gepost is het ook een provocatie dat hij invalt. Dan kan je een reactie verwachte. Misschien niet helemaal eerlijk naar hem persoonlijk maar wel actie => reactie.

Verder ben ik het met je eens dat ik het iets zieligs vind hebben om zo’n jongen uit te schelden. Zie ook het roepen naar Osaka. Ik denk dat Mo vooral met zichzelf in de knoop zit en uiteindelijk is dat natuurlijk diep triest. Met al zijn geld koopt hij geen geluk. (Wel goede therapie als hij slim is)

Heel slim lijkt hij helaas niet te zijn afgaande op hoe hij communiceert en handelt, zie ook de verhalen van de professionele hulp fie PSV geboden zou hebben, maar die hij of weigerde of niet serieus nam.

Der Jaufe

Internationale Legende

het gegeven dat ze m laten invallen geeft mij t gevoel dat ze niet t beste met Mo voorhebben.

Wat dat betreft een zorgelijk signaal als je kijkt naar de mens Mo ipv de voetballer.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021

Mag ik hem even na zo’n gisteravond even uitschelden nadat ik het hier 2 jaar lang voor hem heb opgenomen? Ik dacht het wel! Niet zo moraalridderij hier hè. Het is na 1,5 jaar ellende met hem, na zijn overtapt naar Ajax, na weken lang gehoord te hebben dat hij zal invallen om de winnende tegen PSV te maken, na een invalbeurt nadat dezelfde arrogante kop had verklaard dat Ihattaren eerst moet kunnen rennen… Na dit alles en na zo’n finale wordt hij en eigenlijk Ajax even uitgescholden. Om dan die mensen zielig gaan vinden getuigt meer van moraalridderij dan genuanceerd willen zijn.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Ook waar hoor, maar volwassen mannen die een ventje van 19 helemaal verrot schelden heb ik niet zoveel mee. Hij viel vandaag in omdat Ten Hag dat wilde. Negeer het wanneer zo iemand uitgekotst wordt door je, denk ik dan. Denk dat zijn ambities puur waren maar heeft een klap van de molen gehad en waarschijnlijk de verkeerde mensen om hem heen. Het is allemaal al eens gezegd dus laat het hier wel bij maar dan vind ik een Gomes een grotere lul die de club gefuckt heeft en nu als ambassadeur op mag treden.
Wijze woorden. Geen moraalridder, gewoon beetje empathie voor 'n 19-jarig(!) joch dat de weg is kwijtgeraakt nadat hij zijn vaste oriëntatie (z'n vader) is kwijtgeraakt en te veel foute mensen tegen hem zeiden hoe goed-ie is.

Ralf Edström

Routinier
De baas mag best nadenken over t welzijn van t personeel. Daarin is het gister op de bank zetten van Mo geen voorbeeld van. Of zit ie nu iedere week op de bank bij de hoofdmacht?
Zeker, maar is dus Mo niet aan te rekenen dat hij speelde. Wel Ajax dat hem misbruikte. Die zal daar niet lang blijven denk ik.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Heeft Ajax hem al gekocht of is hij alleen gehuurd? In het laatste geval zou Juve nog kunnen zeggen dat ze 'm niet willen verkopen?

Prometheus040

Basisspeler
Ergens ook wel vervelend dat hij als speelbal fungeert nu of provocatie materiaal. Je zou denken dat Ajax het beste voor zou hebben met 'm maar na zondag heb ik daar sterk twijfels over.

Die jongen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Een heel jaar in de luwte. Geen interviews, geen rare uitspraken en überhaupt situaties waar iets over "gevonden kan worden". Dus ook in geval van wat er afgelopen zondag is gebeurd. Mo zal zelf niet zeggen: "hmm lijkt mij niet verstandig, ook al wil je mij er graag bij hebben aankomende wedstrijd".

Ik geloof niet dat er juiste intenties bij kwamen kijken. Kaal paasei had het over te weinig opties maar ze hebben zat rondlopen bij Jong Ajax dus provocatie.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ergens ook wel vervelend dat hij als speelbal fungeert nu of provocatie materiaal. Je zou denken dat Ajax het beste voor zou hebben met 'm maar na zondag heb ik daar sterk twijfels over.

Die jongen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Een heel jaar in de luwte. Geen interviews, geen rare uitspraken en überhaupt situaties waar iets over "gevonden kan worden". Dus ook in geval van wat er afgelopen zondag is gebeurd. Mo zal zelf niet zeggen: "hmm lijkt mij niet verstandig, ook al wil je mij er graag bij hebben aankomende wedstrijd".

Ik geloof niet dat er juiste intenties bij kwamen kijken. Kaal paasei had het over te weinig opties maar ze hebben zat rondlopen bij Jong Ajax dus provocatie.
Ik vraag mij hard af of ajaks de koopoptie gaat gebruiken, als ze dat niet doen kan dat, zeker met het oog op de bekerfinale, wederom een tik geven aan Mo, die al niet stabiel gebleken is. Hoewel ik Mo niet meer bij ons hoef te zien, en als voetballer weinig goeds toewens, is dat voor de mens Mo gewoon klote.

Weltmeister

Bondscoach
Ik vraag mij hard af of ajaks de koopoptie gaat gebruiken, als ze dat niet doen kan dat, zeker met het oog op de bekerfinale, wederom een tik geven aan Mo, die al niet stabiel gebleken is. Hoewel ik Mo niet meer bij ons hoef te zien, en als voetballer weinig goeds toewens, is dat voor de mens Mo gewoon klote.
Voor Mo is het prachtig als hij het alsnog op de rit krijgt. Misschien voor het hele Nederlandse voetbal wel. Voor PSV is het wel wrang als hij uitgerekend bij de concurrent wel tot volle wasdom komt en de belofte waarmaakt. Wat dat laatste betreft is het voor PSV niet verkeerd als hij ook bij Ajax faalt.

Bovenaan Onderaan