Ongezouten
Bondscoach
Ik ookIk was net zo serieus als dat Ajax leuk is, totaal niet dus![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik ookIk was net zo serieus als dat Ajax leuk is, totaal niet dus![]()
Je optimisme siert je.Zijn eerste tegenslag is de bekerwinst van PSV. De volgende tegenslag is het kampioenschap van PSV 2021-2022.Hij moet er maar mee zien te dealen.
![]()
Waarom niet? Hij speelt nu voor voor Ajax dus mag dat best aangedikt worden. Dik pics blijven zo ook rondgaan binnen Ajax.![]()
Meer dan nul, denk ik dat hij bedoelt.Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.
Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?
Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.
Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?
De beste man heeft geen top sport lichaam. Vreselijk goede voetballer, maar het is geen atleet.Vanenburg heeft 'm blijkbaar uit het slop getrokken. Dat valt te prijzen.
Kan altijd nog als Bombarda in de spits bij Top Oss gaan spelen.De beste man heeft geen top sport lichaam. Vreselijk goede voetballer, maar het is geen atleet.
de zum kotzen emoji omdat ik er net als jij ook van walgGod, wat zullen ze bij de media afdeling weer een stijve piemel hebben gekregen van dit interview. Ooooh Mootje gaat zijn eerste interview bij ons geven, de club zoveel veren in de reet steken en laten merken hoe geweldig wij met dit soort jongens omgaan. We doen alsof we kritische vragen stellen, maar we maken er eigenlijk gewoon een stukje feel good van om onszelf weer de hemel in te prijzen.
Zo, dat is er weer uit.
Eikel
Maar dit betreft wel een parodie-account natuurlijk
(en ja, noem mij gerust een eikel voor het plaatsen van dit bericht)
ToucheEikel![]()
En vervolgens in de kantine neerzetten. Goed planEn hem dan bij de JC-schaal 5 minuten voor tijd laten invallen omdat hij iets zou kunnen forceren?
Die weet vast wat lekker is om te pakkenEn vervolgens in de kantine neerzetten. Goed plan