Mohamed Ihattaren (M)

Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.

Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?
 
Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.

Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?
Meer dan nul, denk ik dat hij bedoelt.
 
Eerste interview na zijn terugkeer.
Hij ziet er afgetraind uit en is Ajax dankbaar, elke dag nog. Rept over het afgelopen jaar dat hij diep zat. Wat ik lees geen woord over alle moeite die PSV voor hem heeft gedaan.
Hij was heel erg blij met het kampioenschap en hoopt weer kampioen te worden met nog meer bijdrage van hem.

Wat was precies zijn bijdrage aan t vorige kampioenschap?

Het is wel voor Ajax-tv dus ik kan dat wel begrijpen. Sterker nog, ik hoop dat hij het nooit meer over PSV heeft.
 
Echt weer zo'n interview terwijl hij wederom nog niks heeft klaar gespeeld. De woorden van Mo zijn op dit moment als hol te bestempelen. Geen betekenis, vooral wanneer dit de zoveelste blabla is na jarenlang je werkgever gewoon voor paal te hebben gezet. Je zal het bijna niet geloven maar ik heb echt helemaal niks tegen die jongen. Ik ken hem verder ook niet, maar überhaupt het feit dat je weer een interview gaat geven als de schijnwerpers heel het seizoen op je gericht gaan staan... Er zijn meer handige keuzes..

Laat nou eerst eens wat zien voordat je weer met heel veel woorden je eigen graf gaat graven en je woorden uiteindelijk echt voor niemand nog wat waard zijn. Talent zat, in de bovenkamer gewoon constant begeleiding nodig. Je moet er maar zin in hebben als werkgever :)
 
het PSV aandeel in de Ajax selectie begint behoorlijk substantieel te worden: de eerste keeper was 2e keus bij PSV (Pasveer) een talent wat te dik was en niet met z’n trainer op kon schieten (Mo) en waarschijnlijk een mooie voetballer (Bergwijn) en niet te vergeten Labyat.
Ik kan me de tijd nog herinneren dat het andersom was. (Vanenburg, Lerby, Kieft…)
 
God, wat zullen ze bij de media afdeling weer een stijve piemel hebben gekregen van dit interview. Ooooh Mootje gaat zijn eerste interview bij ons geven, de club zoveel veren in de reet steken en laten merken hoe geweldig wij met dit soort jongens omgaan. We doen alsof we kritische vragen stellen, maar we maken er eigenlijk gewoon een stukje feel good van om onszelf weer de hemel in te prijzen.

Zo, dat is er weer uit.
 
God, wat zullen ze bij de media afdeling weer een stijve piemel hebben gekregen van dit interview. Ooooh Mootje gaat zijn eerste interview bij ons geven, de club zoveel veren in de reet steken en laten merken hoe geweldig wij met dit soort jongens omgaan. We doen alsof we kritische vragen stellen, maar we maken er eigenlijk gewoon een stukje feel good van om onszelf weer de hemel in te prijzen.

Zo, dat is er weer uit.
de zum kotzen emoji omdat ik er net als jij ook van walg ;)
 
Toch wel heel sneu dat ie dus nu de voorbereiding gaat missen. Dat betekent ook dat we Mo bij Ajax in ieder geval tot de winterstop niet veel meer gaan zien dan een paar invalbeurten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan