Mohamed Ihattaren (M)

Zit er dik in dat ie niet tijdig fit is.
Volgens mij is een crash diet wel het laatste waar een topsporter aan moet doen. Jonge jonge, als die jongen geen hersenen heeft dan moet hij dit soort dingen tenminste even nalezen op internet en niet op de feestboek van fat housewives.
 
Volgens mij is een crash diet wel het laatste waar een topsporter aan moet doen. Jonge jonge, als die jongen geen hersenen heeft dan moet hij dit soort dingen tenminste even nalezen op internet en niet op de feestboek van fat housewives.
Hij mist goede begeleiding, al tijden. Het aandeel aasgieren die hem als melkkoe zien zal vermoedelijk hoger liggen. Blijft sneu voor zo'n jongen.
 
Hij mist goede begeleiding, al tijden. Het aandeel aasgieren die hem als melkkoe zien zal vermoedelijk hoger liggen. Blijft sneu voor zo'n jongen.
En dat snap ik dus niet als Ajax hem onder contract heeft. Het eerste dat die moeten doen is toch zorgen voor een retestrakke begeleiding waar hij zich dagelijks aan dient te houden? Inclusief controles en de hele rotzooi. Daar schreeuwt zijn hele recente verleden om.
 
En dan zijn ze hem nu aan het optrainen voor volgend seizoen. Krijg je vervolgens weer vakantie en dat valt Mo vanzelf weer terug en komt ie te zwaar de voorbereiding weer binnen dus op 70/80% en ben je weer 8 weken bezig, mis je de gezamelijke voorbereiding, weer geen eerste minuten bij Jong. History repeats.

Tegen die tijd heeft ie dan al in geen 12 maanden een wedstrijd op niveau gespeeld en is dan vast links en rechts ingehaald. Die gaat niet verder komen dan wat invalbeurten bij Jong Ajax.
 
Hij mist goede begeleiding, al tijden. Het aandeel aasgieren die hem als melkkoe zien zal vermoedelijk hoger liggen. Blijft sneu voor zo'n jongen.
Nu of bij PSV? Het lijkt er op alsof ze bij PSV er alles aan gedaan hebben om die jongen te helpen? En hij heeft de jeugdselecties ook doorlopen onder onze vaandel
 
Heb het gevoel dat dit speelt sinds het overlijden van zijn vader, gaat mij dus niet om de interne maar de externe begeleiding.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij voetballen leuk vindt, maar het “werkaspect” (fysieke training, tactiek, etc) totaal niet. En dan wordt het moeilijk, zeker zonder, maar ook met begeleiding.
 
Heb het gevoel dat dit speelt sinds het overlijden van zijn vader, gaat mij dus niet om de interne maar de externe begeleiding.
Vanaf die tijd ging het bergafwaarts.
Ik denk dat PSV ook daarin wel heeft mee gedacht of opties heeft aangereikt.
Uiteindelijk is het giswerk en weten we niet hoe goed er is geprobeerd om Ihattaren te helpen en hoe hij daar precies in stond.
 
Ik zit het nog even terug te lezen, maar hoe langer dit duurt hoe meer ik het gevoel krijg dat hij nooit meer op top niveau zal acteren. Wellicht wil hij wel, maar kan hij het niet en dat heeft wellicht te maken dat zijn lichaam geen topsport materiaal is. Wil je dat wel dan heb je zo’n enorme drive nodig en discipline zoals bijv. Robben. Dat zie ik niet terug bij Mo. Vreselijk zonde! Keek onder v. Bommel juist alle wedstrijden om Mo te zien en volgde daarvoor zijn ontwikkelingen in de jeugd dus als fan doet dit mij gewoon wat pijn.
 
Ik zit het nog even terug te lezen, maar hoe langer dit duurt hoe meer ik het gevoel krijg dat hij nooit meer op top niveau zal acteren. Wellicht wil hij wel, maar kan hij het niet en dat heeft wellicht te maken dat zijn lichaam geen topsport materiaal is. Wil je dat wel dan heb je zo’n enorme drive nodig en discipline zoals bijv. Robben. Dat zie ik niet terug bij Mo. Vreselijk zonde! Kijk onder v. Bommel juist alle wedstrijden om Mo te zien en volgde daarvoor zijn ontwikkelingen in de jeugd dus als fan doet dit mij gewoon wat pijn.
Ik kan me er niet druk om maken, als je zelf niet bereidt bent om je er toe te zetten verdien je het ook gewoon niet.
Je hoeft er overigens ook geen medelijde mee te hebben.
 
Toegeven dat ik een beetje heb overgegeven na ik Mo zag in dat afgrijselijke shirt. Mannetje moest de duurste transfer worden uit onze historie zei hij zelf. Een jaar later alleen maar in de donertent te vinden en vertrekt hij via de achterdeur naar Juve om vervolgens bij de grote concurrent te tekenen.

Mo is voor mij niets beter dan Labyad of Bakkali. Hoef ze allemaal niet meer terug te zien in EHV
 
Mannetje is al te oud om nog een recordbedrag op te leveren. Fucker heeft alles weggegooid. Doei Toedeloe.
 
Mannetje is al te oud om nog een recordbedrag op te leveren. Fucker heeft alles weggegooid. Doei Toedeloe.
Te oud is hij geenszins en als hij zijn hoofd koel houdt zoals hij dit sinds een aantal maanden doet, levert hij Ajax gewoon goed geld op. Ze weten in Amsterdam zelfs hun reserve spelers voor veel geld te verkopen.
Persoonlijk zou ik het echt een ramp vinden wanneer hij wel slaagt bij Ajax!
 
Terug
Bovenaan Onderaan