Mohamed Ihattaren (M)

Niet te vroeg juichen, ook Ihattaren moet voorzichtig gebracht worden....anders wordt het straks een gevalletje Locadia...veelbelovend, maar uiteindelijk voor nauwelijks 10 miljoen euro verkassen naar het buitenland...

Locadia... Daar heeft toch niemand het ooit echt in zien zitten, hoop ik?
 
Niet te vroeg juichen, ook Ihattaren moet voorzichtig gebracht worden....anders wordt het straks een gevalletje Locadia...veelbelovend, maar uiteindelijk voor nauwelijks 10 miljoen euro verkassen naar het buitenland...

Locadia was een revelatie bij Jong PSV, had het lastig bij PSV1 maar ontwikkelde zich goed. Ihattaren is de man tegen ploegen als Sporting Portugal en ajax. Als hij zich zo doorontwikkelt, zoals De Ligt, De Jong of Lozano, gaat deze jongen voor 75 miljoen of zo weg.
 
Pas op 12 Februari zal hij 18 worden. Dat gaan nog lange maanden worden om te wachten op zijn nieuwe contract.
 
Weet iemand trouwens wat de vader van Ihattaren voor ziekte heeft? Is zijn vader misschien terminaal...?? Mo stelt zijn interlandkeuze uit ivm zijn zieke vader.
 
Weet iemand trouwens wat de vader van Ihattaren voor ziekte heeft? Is zijn vader misschien terminaal...?? Mo stelt zijn interlandkeuze uit ivm zijn zieke vader.
Geen idee. Maar vind zijn keuze niet meer dan normaal. Zal tzt ook wel weerslag hebben op zijn spel, is ook niet meer dan normaal.
 
Natuurlijk heeft PSV al een contract klaar liggen. Grote probleem is dat er heel veel andere clubs zijn die dat ook hebben….

Het is een verstandige jongen. Die gaat echt niet op zijn 18e naar het buitenland.
 
Mag toch hopen dat Ihatarren nog lang bij PSV blijft spelen. Wat een pareltje kan dit worden zeg! Dit soort spelers moet je zo lang mogelijk in Nederland zien te houden.
 
Vandaag is de officiële hype ook gestart in Nederland. Hopelijk gaat dat weer liggen na een weekje. Had er ook zo'n hekel aan bij De Ligt en vooral Frenkie. Elk passje breed van Frenkie was een wereldpass, elke pass die mis gaat was een fout van zijn medespelers, omdat die medespeler dan niet kon tippen aan de briljante ideeen van Frenkie. Toppunt was nog wel dat hij werd geroemd omdat hij zo leuk meezingt met het Wilhelmus.

Hopelijk blijft Ihattaren dat bespaard. Volgende paar wedstrijden zal extra op hem gelet worden, maar ik hoop niet dat hij straks bij een goeie steekpass meteen de beste middenvelder van de Eredivisie wordt genoemd. Heeft niemand wat aan. Natuurlijk is het een parel, en ik denk aan hem een grootse carriere in het verschiet is, maar laten we het rustig bekijken allemaal.
 
Net het interview na de wedstrijd gezien, en ik ben toch wel onder de indruk van de gezonde teksten die uit die jongen komen.

Nee, het maakt hem niet uit of hij rechtsbuiten of centraal op het midden staat. Er wordt veel gewisseld onderling en hij speelt lekker.
Nee, hij krijgt niet teveel opdrachten. Ja, hij moet verdedigend zijn werk doen, dat weet ie.
Over DE keuze: hij wil bij zijn vader zijn die ernstig ziek is. Als je hem hoort praten is dat niet iets tijdelijks, en is de tijd met zijn vader dus beperkt. Tot die tijd wil hij helemaal geen interlands spelen, want cru gezegd: dat geeft hem een paar extra dagen met zijn vader, en bij hem gaat familie voor.

Dat, samen met zijn magistrale spel van vandaag. Je kunt niet anders dan fan van die jongen zijn.

Mohamed is een geweldig voetbaltalent maar ik denk dat je zijn volwassen teksten ietwat overschat. Het zijn een paar (verstandige) oneliners die hij in meerdere interviews op dezelfde wijze herhaalt. Persoonlijk denk ik dat hij zich laat omgeven door verstandige mensen zoals zijn broers. Die praten dat soort verstandige teksten op hem in. Het is vervolgens een verstandige jongen dat hij ook wat van ze aanneemt natuurlijk.
 
Vandaag is de officiële hype ook gestart in Nederland. Hopelijk gaat dat weer liggen na een weekje. Had er ook zo'n hekel aan bij De Ligt en vooral Frenkie. Elk passje breed van Frenkie was een wereldpass, elke pass die mis gaat was een fout van zijn medespelers, omdat die medespeler dan niet kon tippen aan de briljante ideeen van Frenkie. Toppunt was nog wel dat hij werd geroemd omdat hij zo leuk meezingt met het Wilhelmus.

Hopelijk blijft Ihattaren dat bespaard. Volgende paar wedstrijden zal extra op hem gelet worden, maar ik hoop niet dat hij straks bij een goeie steekpass meteen de beste middenvelder van de Eredivisie wordt genoemd. Heeft niemand wat aan. Natuurlijk is het een parel, en ik denk aan hem een grootse carriere in het verschiet is, maar laten we het rustig bekijken allemaal.

Met als absolute diepte punt toch wel de foto van Frenkie die Messi hielp met zijn aanvoerdersband waar half Nederland even klaar kwam. Poeh poeh, hij doet het bandje van Messi goed.

Nee dat gehype is vreselijk irritant, maar het is wel weer onderdeel om die transferprijs omhoog te krijgen
 
Vandaag is de officiële hype ook gestart in Nederland. Hopelijk gaat dat weer liggen na een weekje. Had er ook zo'n hekel aan bij De Ligt en vooral Frenkie. Elk passje breed van Frenkie was een wereldpass, elke pass die mis gaat was een fout van zijn medespelers, omdat die medespeler dan niet kon tippen aan de briljante ideeen van Frenkie. Toppunt was nog wel dat hij werd geroemd omdat hij zo leuk meezingt met het Wilhelmus.

Hopelijk blijft Ihattaren dat bespaard. Volgende paar wedstrijden zal extra op hem gelet worden, maar ik hoop niet dat hij straks bij een goeie steekpass meteen de beste middenvelder van de Eredivisie wordt genoemd. Heeft niemand wat aan. Natuurlijk is het een parel, en ik denk aan hem een grootse carriere in het verschiet is, maar laten we het rustig bekijken allemaal.
Juist niet! Aanwakkeren, dat levert miljoenen extra op.

Wat me vooral bevalt aan Ihatarren, is dat hij geen zeikerd of piepdoos is en geen maniertjes heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan