Mohamed Ihattaren (M)

Mo in een ajax shirt blijf ik een gore gedachte vinden…erg jammer dit…

Van mij hoeft hij niet hopeloos te “falen” zoals sommige hier lijken te hopen…maar zou het ook erg pijnlijk vinden als hij daar wel slaagt en voor miljoenen verkocht word…pff…
Hoeveel goede potjes heeft ie nou helemaal bij ons gespeeld? En mijn inschatting is dat ie bij Ajax er net zoveel gaat spelen. Ik zou me er niet al te druk om maken eerlijk gezegd. Wij bulken momenteel van het aanvallend talent. Ik ben wel benieuwd wat wij nog aan die transfer verdienen..
 
Hoeveel goede potjes heeft ie nou helemaal bij ons gespeeld? En mijn inschatting is dat ie bij Ajax er net zoveel gaat spelen. Ik zou me er niet al te druk om maken eerlijk gezegd. Wij bulken momenteel van het aanvallend talent. Ik ben wel benieuwd wat wij nog aan die transfer verdienen..
Altijd minder dan Ajax (als je het over een transfer van Ajax naar een volgende club hebt).
 
Ik weet niet wat er is afgesproken t.o.v. ons..
Hooguit een doorverkooppercentage met Juventus. Als hij eenmaal bij Ajax zit heeft PSV daar weinig meer mee te maken. Je krijgt dan alleen nog een opleidingsvergoeding als hij weer een stap maakt.
 
Hooguit een doorverkooppercentage met Juventus. Als hij eenmaal bij Ajax zit heeft PSV daar weinig meer mee te maken. Je krijgt dan alleen nog een opleidingsvergoeding als hij weer een stap maakt.
Dat laatste zie ik dan niet gebeuren..
 
Hooguit een doorverkooppercentage met Juventus. Als hij eenmaal bij Ajax zit heeft PSV daar weinig meer mee te maken. Je krijgt dan alleen nog een opleidingsvergoeding als hij weer een stap maakt.
Ik heb begrepen dat contractueel is vastgelegd dat Ihattaren 120% van de transfersom die ajax ontvangt naar PSV moet overmaken. :grin:
 
Lees dat hij in eerste instantie in Jong gaat beginnen. Goed teken. Hij weet in elk geval waar hij begint en stemt daarmee in; onderaan de ladder.
Dat was denk ik wel wel de algemene verwachting, dat ie bij Jong gaat beginnen. Als ie dit seizoen al zou debuteren in Ajax 1 zou me dat hogelijk verbazen.
 
Dat was denk ik wel wel de algemene verwachting, dat ie bij Jong gaat beginnen. Als ie dit seizoen al zou debuteren in Ajax 1 zou me dat hogelijk verbazen.
Ik denk niet dat hij daar zomaar genoegen mee neemt? Of zou Vanenburgje wél tot hem door weten te drinken.
 
Had hij bij PSV, Juventus en Sampdoria geen afspraken dan?
Of wordt Ajax de eerste club waarbij hij zich wél aan de afspraken gaat houden?
Ik denk dat we in het begin geen trammelant hoeven te verwachten. Hij zal wel net als hier overigens weer fit raken en de afspraken nakomen. Het wordt pas interessant als hij enigszins status krijgt en bijv goed presteert binnen Jong Ajax en 2 goede invalbeurten heeft bij Ajax 1. Het is niet zo dat hij alleen de teleurstellingen niet kan handelen. Ook als hij succesvol is, is hij mentaal gezien niet stabiel genoeg om die lijn voor langere tijd door te trekken. Want dan krijgt hij praatjes en bij de derde keer dat ie gewisseld wordt, gaat het kopje weer omlaag.
 
Had hij bij PSV, Juventus en Sampdoria geen afspraken dan?
Of wordt Ajax de eerste club waarbij hij zich wél aan de afspraken gaat houden?
Ik verwacht dat hij een maand of 3 het spelletje wel meespeelt. Even poeslief zijn. Uiteindelijk volgt onvermijdelijk hommeles als hij niet bij het eerste mag en niet speelt.
 
Had hij bij PSV, Juventus en Sampdoria geen afspraken dan?
Of wordt Ajax de eerste club waarbij hij zich wél aan de afspraken gaat houden?
Geen idee, maar als Ajax duidelijk meldt dat hij in Jong Ajax begint en dat ie daar x-periode blijft tot 'ie fit genoeg is, dan zal hij na 2 weken niet herrie gaan schoppen omdat hij nog bij Jong Ajax mee aan het trainen is.

Dit seizoen is eigenlijk sowieso al verloren voor hem. Denk dat het pas vanaf volgend seizoen interessant wordt.
 
Geen idee, maar als Ajax duidelijk meldt dat hij in Jong Ajax begint en dat ie daar x-periode blijft tot 'ie fit genoeg is, dan zal hij na 2 weken niet herrie gaan schoppen omdat hij nog bij Jong Ajax mee aan het trainen is.

Dit seizoen is eigenlijk sowieso al verloren voor hem. Denk dat het pas vanaf volgend seizoen interessant wordt.
Behalve dan als ze geen bankrekening voor hem openen of een verzekering regelen.
 
Waar lees je dat? Ik lees het vooral dat externe roepen dat dit het beste zou zijn. Heb nog geen bevestiging gezien van TH, overmars of Mo zelf. Maar kan ik goed overheen hebben gelezen.
Stond vanochtend in het AD.
 
Terug
Bovenaan Onderaan