Nep Scout
Aanvoerder
Tribunes zijn nog altijd geslotenWellicht met een katapult vanaf de tribune.
![]()

Tribunes zijn nog altijd geslotenWellicht met een katapult vanaf de tribune.
![]()
Niet voor "spelers" ... ballenjongens.Tribunes zijn nog altijd gesloten![]()
Is dit echt zo? Heb er niet op gelet.Niet voor "spelers"
Dus als je nogmaals een poging waagt in je jonge leven om de draad weer op te pakken, dan teken je voor je eigen vernedering? Ik adviser je om de volgende beroepen niet uit te gaan oefenen: leraar, docent, coach, jongeren werker, voetbalcoach, advocaat, rechter, politieagent.Wat een vernedering moet dat zijn.
Klopt, maar het begint wel een erg uitgebreide omweg te worden. En hij komt al snel op een leeftijd dat het predikaat talent niet meer geldt. En dan moet je het toch echt van prestaties hebben.Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.
Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.
2 keer mislukt, 3 keer wordt geen scheepsrecht. Utrecht kan zijn verlies vast gaan uitrekenen.
Nee dit is niet negatief, gewoon realistisch.
Ik denk dat het talent nog steeds in hem zit. Als hij echt wil, en er echt voor gaat vechten, dan kan het zeker nog wel wat worden.
Ik twijfel ook, ik hoop dat het photoshop is..Zag deze al op twitter, maar ik ben er niet over uit of het nou echt is.
Misschien moet ie maar eens een jaartje niets doen.. misschien komt ie er dan achter wat ie wel wil en.hoe ie het wil..Totaal geen gevoel bij deze huur terwijl ik eerst groot fan was. Zonde hoe het kan gaan. Gaat helaas nooit wat worden met hem, ongeschikt voor prof voetbal
Volgens mij is hij daar al een tijdje mee bezig.Misschien moet ie maar eens een jaartje niets doen.. misschien komt ie er dan achter wat ie wel wil en.hoe ie het wil..