Mohamed Ihattaren (M)

'Op basis van betrokkenen uit Italië en Nederland'.
een heerlijk oncontroleerbaar zinnetje waarmee je gedenkt bent. We wachten af, vooralsnog is de officiële lezing dat ie vanwege priveomstandigheden terug is. Als Samp m wilde lozen hadden ze wel aders gecommuniceerd teneinde hem eerder terug te kunnen sturen naar Juve
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En volgens alles en iedereen bij VI (vooral in de comments) lag het aan Schmidt en PSV zou niet genoeg hebben gedaan... Misschien cru maar ergens wel fijn om te lezen dat dit niet het geval was en dat Mo zelf het rotjong uit aan 't hangen was. Blij dat we er vanaf zijn
Dat is inderdaad heel prettig. Niets aan toe te voegen.
 
Dat is inderdaad heel prettig. Niets aan toe te voegen.
Wat is precies heel prettig hier aan? Dat PSV tientallen miljoenen mis heeft gelopen? Het lijkt of sommigen erg hadden gehoopt dat die jongen overal zou mislukken. Dan hadden zij gelijk gekregen en konden ze Schmidt voor alles vrij pleiten. Het een sluit echter het ander niet uit…Schmidt is wel vaker onnavolgbaar met zijn beslissingen, of het nou met Mo was of met andere wissels enz. Dat mensen dit prettig vinden allemaal is geen goed teken vind ik. Want dan is het duidelijk dat je hier erg graag op zat te wachten. Dat bedoel ik niet jou als persoon maar over het algemeen. Persoonlijk vind ik het een ramp voor PSV dat hiermee minimaal 30 miljoen heeft misgelopen. Alsof het allemaal niets is. De grootste fout van Ihattaren en die Fortes ( ik lees dat Raiola sommige wellicht oninteressante zaken delegeert aan hem) was om niet naar Wolfsburg te gaan maar naar Juve/Sampdoria. Ik denk dat Mark van Bommel hem wel op de rails had gekregen.
 
een heerlijk oncontroleerbaar zinnetje waarmee je gedenkt bent. We wachten af, vooralsnog is de officiële lezing dat ie vanwege priveomstandigheden terug is. Als Samp m wilde lozen hadden ze wel aders gecommuniceerd teneinde hem eerder terug te kunnen sturen naar Juve
Als het de telegraaf/soccernews was die dit noteerde dan gaf ik je gelijk. Maar het AD en VI zijn toch meestal wel geïnformeerd en niet zo van de 'roddels'. Ik wil niet zeggen dat ze nooit overdrijven oid maar meestal zit er nog wel een kern van waarheid in. Zegt ook genoeg dat Mo nog geen minuten heeft gemaakt voor Sampdoria. Een nieuwe huurling wil je toch wel een kans geven.
 
Wat is precies heel prettig hier aan? Dat PSV tientallen miljoenen mis heeft gelopen? Het lijkt of sommigen erg hadden gehoopt dat die jongen overal zou mislukken. Dan hadden zij gelijk gekregen en konden ze Schmidt voor alles vrij pleiten. Het een sluit echter het ander niet uit…Schmidt is wel vaker onnavolgbaar met zijn beslissingen, of het nou met Mo was of met andere wissels enz. Dat mensen dit prettig vinden allemaal is geen goed teken vind ik. Want dan is het duidelijk dat je hier erg graag op zat te wachten. Dat bedoel ik niet jou als persoon maar over het algemeen. Persoonlijk vind ik het een ramp voor PSV dat hiermee minimaal 30 miljoen heeft misgelopen. Alsof het allemaal niets is. De grootste fout van Ihattaren en die Fortes ( ik lees dat Raiola sommige wellicht oninteressante zaken delegeert aan hem) was om niet naar Wolfsburg te gaan maar naar Juve/Sampdoria. Ik denk dat Mark van Bommel hem wel op de rails had gekregen.
Wat ik al dacht. Het ligt allemaal aan Schmidt. 😉

Ik vind het ook doodzonde en absoluut niet prettig. Ook neem ik het Mo niet kwalijk, maar het lijkt er gewoon op dat hij de mentaliteit en de weerbaarheid niet heeft die nodig is voor topsport. Daar komt namelijk meer bij kijken dan alleen technische kwaliteiten. Dat is geen verwijt, maar een constatering. Als je ziet hoe iedereen zich bij PSV heeft ingezet voor die jongen, ligt het niet voor de hand dat een andere trainer hem wel even op de rails krijgt.
 
Wat is precies heel prettig hier aan? Dat PSV tientallen miljoenen mis heeft gelopen? Het lijkt of sommigen erg hadden gehoopt dat die jongen overal zou mislukken. Dan hadden zij gelijk gekregen en konden ze Schmidt voor alles vrij pleiten. Het een sluit echter het ander niet uit…Schmidt is wel vaker onnavolgbaar met zijn beslissingen, of het nou met Mo was of met andere wissels enz. Dat mensen dit prettig vinden allemaal is geen goed teken vind ik. Want dan is het duidelijk dat je hier erg graag op zat te wachten. Dat bedoel ik niet jou als persoon maar over het algemeen. Persoonlijk vind ik het een ramp voor PSV dat hiermee minimaal 30 miljoen heeft misgelopen. Alsof het allemaal niets is. De grootste fout van Ihattaren en die Fortes ( ik lees dat Raiola sommige wellicht oninteressante zaken delegeert aan hem) was om niet naar Wolfsburg te gaan maar naar Juve/Sampdoria. Ik denk dat Mark van Bommel hem wel op de rails had gekregen.
Ik denk vooral dat het prettig is dat we juist geen tientannelen miljoenen zijn misgelopen. Als Mo nu direct fit was en de sterren van de hemel speelde bij Sampdoria. Dan was het toch wel een grote kans geweest dat Schmidt de grootste oorzaak was geweest.

En gezien Schmidt hier nog zit en Mo weg is. Kan ik me wel voorstellen dat het 'prettig' is om te lezen. Gezien dit bevestigd dat dit voor PSV de best mogelijke optie was (goedkoop verkopen).

Qua talent blijft het doodzonde en is de situatie niet prettig geweest voor alle partijen.

Edit: Of van Bommel hem aan de praat zou krijgen is mogelijk. Lastig om te voorspellen maar ik denk wel dat hij de meeste kans heeft bij Mo. Maar goed, ook niet echt positief voor een speler dat je maar kan functioneren onder 1 trainer in het profvoetbal. Met een beetje pech ga je naar Wolfsburg voor Mark van Bommel en is die alweer weg midden in het seizoen of aan het einde. Qua dat betreft snap ik wel dat Mo niet op 1 trainer moet wedden.
 
Wat is precies heel prettig hier aan? Dat PSV tientallen miljoenen mis heeft gelopen? Het lijkt of sommigen erg hadden gehoopt dat die jongen overal zou mislukken. Dan hadden zij gelijk gekregen en konden ze Schmidt voor alles vrij pleiten. Het een sluit echter het ander niet uit…Schmidt is wel vaker onnavolgbaar met zijn beslissingen, of het nou met Mo was of met andere wissels enz. Dat mensen dit prettig vinden allemaal is geen goed teken vind ik. Want dan is het duidelijk dat je hier erg graag op zat te wachten. Dat bedoel ik niet jou als persoon maar over het algemeen. Persoonlijk vind ik het een ramp voor PSV dat hiermee minimaal 30 miljoen heeft misgelopen. Alsof het allemaal niets is. De grootste fout van Ihattaren en die Fortes ( ik lees dat Raiola sommige wellicht oninteressante zaken delegeert aan hem) was om niet naar Wolfsburg te gaan maar naar Juve/Sampdoria. Ik denk dat Mark van Bommel hem wel op de rails had gekregen.
PSV is met Mo nooit miljoenen misgelopen. Ja hij kon goed voetballen alleen daar is ook alles mee gezegd. Ik denk ook niet dat er iemand is die hoopte dat Mo zou mislukken, maar wat Kira al zegt is het voor sommigen (waaronder ikzelf) prettig om te zien dat het niet aan PSV lag dat zo'n jongen met zo veel voetballende kwaliteiten niet uit de verf kwam. En Schmidt wordt niet voor alles vrijgepleit. PSV en haar staf wordt vrijgepleit voor kwestie rondom Mo, die het toch echt zelf heeft verneukt.

Mo is degene die een unieke kans krijgt om profvoetballer te worden, iets waar veel jongens van dromen. En die is hij zelf enorm aan het verpesten. Natuurlijk waren de omstandigheden enorm klote voor hem, maar er is geen cel in mijn lichaam die gelooft dat PSV hem hierin niet heeft ondersteund.

Waarom ik vind dat PSV geen miljoenen is misgelopen bij Mo? Omdat hij nooit heeft laten zien dat hij het in zich heeft om profvoetballer te worden. Op straat lopen wel meer jongens rond die goed met een bal overweg kunnen
 
PSV is met Mo nooit miljoenen misgelopen. Ja hij kon goed voetballen alleen daar is ook alles mee gezegd. Ik denk ook niet dat er iemand is die hoopte dat Mo zou mislukken, maar wat Kira al zegt is het voor sommigen (waaronder ikzelf) prettig om te zien dat het niet aan PSV lag dat zo'n jongen met zo veel voetballende kwaliteiten niet uit de verf kwam. En Schmidt wordt niet voor alles vrijgepleit. PSV en haar staf wordt vrijgepleit voor kwestie rondom Mo, die het toch echt zelf heeft verneukt.

Mo is degene die een unieke kans krijgt om profvoetballer te worden, iets waar veel jongens van dromen. En die is hij zelf enorm aan het verpesten. Natuurlijk waren de omstandigheden enorm klote voor hem, maar er is geen cel in mijn lichaam die gelooft dat PSV hem hierin niet heeft ondersteund.

Waarom ik vind dat PSV geen miljoenen is misgelopen bij Mo? Omdat hij nooit heeft laten zien dat hij het in zich heeft om profvoetballer te worden. Op straat lopen wel meer jongens rond die goed met een bal overweg kunnen

Eens. De waarde van een voetballer is fictief tot deze geïnd wordt en is net als cryptovaluta: 1 grote zeepbel zonder regulatie. Als PSV er alles aan gedaan heeft om Mo weer aan de praat te krijgen, maar het dan alsnog niet is gelukt betekent dat simpelweg dat het er niet in heeft gezeten om van hem bij PSV een sportief en financieel zwaargewicht te maken. Kortom, PSV is wat dat betreft niks misgelopen. Dat kapitaal is er nooit geweest. Er is even hoop geweest dat hij dat kapitaal zou kunnen gaan genereren, maar dat is niet gebeurd.
 
En volgens alles en iedereen bij VI (vooral in de comments) lag het aan Schmidt en PSV zou niet genoeg hebben gedaan... Misschien cru maar ergens wel fijn om te lezen dat dit niet het geval was en dat Mo zelf het rotjong uit aan 't hangen was. Blij dat we er vanaf zijn
Dat weten we nog steeds niet. Schmidt lijkt mij hier niet de juiste persoon voor. Iemand die een jongen met een mindere mentaliteit in een moeilijke tijd toch op het juiste pad krijgt.
 
H
Wat is precies heel prettig hier aan? Dat PSV tientallen miljoenen mis heeft gelopen? Het lijkt of sommigen erg hadden gehoopt dat die jongen overal zou mislukken. Dan hadden zij gelijk gekregen en konden ze Schmidt voor alles vrij pleiten. Het een sluit echter het ander niet uit…Schmidt is wel vaker onnavolgbaar met zijn beslissingen, of het nou met Mo was of met andere wissels enz. Dat mensen dit prettig vinden allemaal is geen goed teken vind ik. Want dan is het duidelijk dat je hier erg graag op zat te wachten. Dat bedoel ik niet jou als persoon maar over het algemeen. Persoonlijk vind ik het een ramp voor PSV dat hiermee minimaal 30 miljoen heeft misgelopen. Alsof het allemaal niets is. De grootste fout van Ihattaren en die Fortes ( ik lees dat Raiola sommige wellicht oninteressante zaken delegeert aan hem) was om niet naar Wolfsburg te gaan maar naar Juve/Sampdoria. Ik denk dat Mark van Bommel hem wel op de rails had gekregen.
Het is prettig om te zien dat het juiste oordeel is geveld. Niet meer dan dat. Kan dat gemiep over de organisatie van PSV de kliko in. Waar het thuis hoort.

Overigens hebben we de waarde van Mo overschat. Instelling telt ook mee. Ook in de jeugd was het blijkbaar al met veel moeite. En hij gaat door op dit pad.
 
Dat weten we nog steeds niet. Schmidt lijkt mij hier niet de juiste persoon voor. Iemand die een jongen met een mindere mentaliteit in een moeilijke tijd toch op het juiste pad krijgt.
Dat kan zijn, maar het blijkt wel dat Schmidt voor veel andere jeugdspelers wél de juiste persoon is (Teze, Noni, Cody, Vertessen, Boscagli, Obispo). Daarnaast is het aan Mo om alle kansen te pakken die hem toe worden gegooid. Zo werkt het bij iedereen.. Het kan ff wat minder gaan door (serieuze) omstandigheden, maar als je er dan bij wijze van spreke naar spuugt zullen er weinig mensen zijn die je onvoorwaardelijk blijven steunen. Genoeg is genoeg
 
Bijzonder hoe ze altijd weten hoe Mo ergens in staat... Geen bron maar een hoop giswerk.
Ik neem aan dat die bronnen niet met naam en toenaam genoemd willen worden. Lijkt me logisch en een veel voorkomend verschijnsel in de journalistiek. Anders wil niemand meer wat zeggen. Dus giswerk zal er wellicht bij zitten maar om alles daar op af te schuiven lijkt me onzin.
 
Hahahaha wat een koekenbakker dit, ik leg het je uit overgevoelige idiote crybaby

Hij is bezig met alles te verneuken nu, geen incident maar professioneel verneuken, dus ik zie hem voor aan ook als die nog 7 miljoen heeft en een illegale optie krijgt om het 'easy' te verdubbelen dat die het doet ook, want wat interesseert hem nog? Niet veel meer dus kan dat er ook bij. En zo beland die bij opsporing verzocht of erger in de problemen.

Dus jank niet kind, en leer beetje doordenken en het geheel samenvatten aangevallen pannenkoek, voor je andere van racisme beschuldigt sukkel :)

Doe je mee aan een wedstrijd ''zoveel mogelijk beledigingen in 1 post''?
 
Terug
Bovenaan Onderaan