Mohamed Ihattaren (M)

Toch zie ik dat zomaar een succes worden met Kluivert, Boadu, Stengs en dan Mo op 10. Toch een aanval met flinke potentie, daarnaast was jong oranje ook goed.
Boadu zit bij Monaco, dat ligt ernaast. In de spits bij Nice staat Dolberg.

Nog steeds een leuke aanval hoor, Dolberg in de spits en Kluivert, Mo en Stengs erachter.

En daarachter weer my boi Pablo :star:
 
Toch zie ik dat zomaar een succes worden met Kluivert, Boadu, Stengs en dan Mo op 10. Toch een aanval met flinke potentie, daarnaast was jong oranje ook goed.
In ieder geval hebben ze ambitie, aangezien ze toch de trainer van de kersverse kampioen hebben gecontracteerd.
 
Tja. Het doet het beeld van Ihattaren de profvoetballer weer geen goed. Logisch na alles, zullen sommigen wellicht zeggen. Zie je wel, zullen anderen weer zeggen. Hoe dan ook, het is klaar tussen Mo en PSV. Hoop dat ie snel iets anders heeft gevonden.
 
Tja. Het doet het beeld van Ihattaren de profvoetballer weer geen goed. Logisch na alles, zullen sommigen wellicht zeggen. Zie je wel, zullen anderen weer zeggen. Hoe dan ook, het is klaar tussen Mo en PSV. Hoop dat ie snel iets anders heeft gevonden.
Korfbal zou misschien wat zijn?
 
Tja. Het doet het beeld van Ihattaren de profvoetballer weer geen goed. Logisch na alles, zullen sommigen wellicht zeggen. Zie je wel, zullen anderen weer zeggen. Hoe dan ook, het is klaar tussen Mo en PSV. Hoop dat ie snel iets anders heeft gevonden.
We hoeven niet zo negatief over hem te doen. Ik denk dat clubs die googelen op 'onprofessioneel', 'puberaal', 'wisselvallig' en 'vaak ziek' aan Mo echt een prima werknemer hebben.
 
We doen er nogal dramatisch over, maar ik denk dat dit gewoon bij topsport hoort. Het werkt of het werkt niet. En ja, het verwachtingspatroon was hoog. Evenals de behoefte om een keer een Ajax-achtige klapper te maken met een speler uit de eigen jeugd. Maar de belofte bleef uit. Dan moet je op een gegeven moment doorschakelen. Zoals Ajax ook doorschakelt wanneer Fischer of Dolberg te lang in hun ontwikkeling blijven hangen. Meestal blijken clubs het toch wel goed gezien te hebben en halen deze spelers de absolute top niet. Erg jammer. Maar het hoort er wel bij.
 
Hehe. Ik vind de woordgrap zelf vaak niet eens heel erg grappig. Meer een geinige vondst. Zo’n grap hierboven van Ralf dat het fake news is omdat hij Mo is, vind ik veel grappiger.
Je moet je ook niet aan mij proberen te spiegelen. Dat is een onmogelijke opgave 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan