Mohamed Ihattaren (M)

Rik Elfrink
@RlkElfrink
·
31 m

#PSV heeft een officieel bod ontvangen voor Mohammed Ihattaren. #Ajax hoopt de 19-jarige middenvelder van PSV over te nemen doormiddel van een opmerkelijke constructie. Later meer.

Edit: Blijkt een nepaccount te zijn.
Excuses voor de mogelijk onrust. Of juist niet.
We lopen € 50 miljoen mis. ;)
 
Laatst bewerkt:
Rik Elfrink
@RlkElfrink
·
31 m

#PSV heeft een officieel bod ontvangen voor Mohammed Ihattaren. #Ajax hoopt de 19-jarige middenvelder van PSV over te nemen doormiddel van een opmerkelijke constructie. Later meer.
Dat Tadic dan 2 keer op de bank zit tegen ons?

Niet verkopen. Dan gaat hij er maar transfervrij heen na een jaar op de tribune te hebben gezeten. Moet nu klaar zijn met dit softe beleid.
 
Dit is een grapje toch?
Het is het officiële nep twitteraccount van Rik Elfrink.
Of hij gedronken heeft of iets anders gebruikt heeft weet ik niet. En of zijn account gehackt is ook niet. :cautious:

Edit: Blijkt een nep-account te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Schmidt over Ihattaren: ''Hij moet betrouwbaarder worden, in alles''

"Elke voorbereiding is een nieuwe kans om je te laten zien. Dat doet hij, hij vecht voor minuten. Waarin hij beter moet? Hij moet betrouwbaarder worden. Waarin? Qua tactiek, qua mentaliteit, qua motivatie: in álle opzichten", begint Schmidt op de persconferentie van PSV.

Het klopt toch wat hij zegt. :rolleyes:
 
Het is het officiële twitteraccount van Rik Elfrink.
Of hij gedronken heeft of iets anders gebruikt heeft weet ik niet. En of zijn account gehackt is ook niet. :cautious:
Komt weinig reactie op, Rik zelf reageert ook met een 'is het weer zover' dus n hack zou mogelijk zijn. Ah, de ouderwetse l ipv i in de accountnaam....
 

Minuut 12, kan je de woorden van Schmidt wegen.

Schmidt over Ihattaren: ''Hij moet betrouwbaarder worden, in alles''

"Elke voorbereiding is een nieuwe kans om je te laten zien. Dat doet hij, hij vecht voor minuten. Waarin hij beter moet? Hij moet betrouwbaarder worden. Waarin? Qua tactiek, qua mentaliteit, qua motivatie: in álle opzichten", begint Schmidt op de persconferentie van PSV.

Het klopt toch wat hij zegt. :rolleyes:
Ik vind het niet zo schokkend als in de schermafbeelding. Ja, het is streng. En dat is niet gek na het afgelopen seizoen. Maar de deur staat gewoon open. Hij krijgt net als de rest een eerlijke kans.
 
Ik vind het niet zo schokkend als in de schermafbeelding. Ja, het is streng. En dat is niet gek na het afgelopen seizoen. Maar de deur staat gewoon open. Hij krijgt net als de rest een eerlijke kans.
Yups, gewoon 1 van de spelers van het 1e, t is aan Mo om te zorgen dat Schmidt hem als een van de eerste op t formulier zet.
 
VI heeft de kop van het Pro artikel inmiddels ook aangepast zie ik.
Schmidt is Mo nu niet naar de uitgang meer aan het werken.
Nu is het blijkbaar zo dat "er geen enkele liefde in de woorden van Schmidt richting Mo zit". :rolleyes:

Dramaqueens.
 
VI heeft de kop van het Pro artikel inmiddels ook aangepast zie ik.
Schmidt is Mo nu niet naar de uitgang meer aan het werken.
Nu is het blijkbaar zo dat "er geen enkele liefde in de woorden van Schmidt richting Mo zit". :rolleyes:

Dramaqueens.
Ik denk dat de chemie tussen Mo en Schmidt er gewoon, om wat voor reden dan ook, niet gaan komen. Wie er gelijk heeft, of wat de reden ook is, gaan wij buitenstaanders toch nooit volledig begrijpen. Wij dachten/ hoopten een goudmijn in handen te hebben. Ik ben nog steeds positief, misschien tegen beter weten in, over Mo. Misschien is het voor beide partijen beter om afscheid te nemen van elkaar en stoppen we deze soap, krijgt PSV toch nog wat geld en Mo een eerlijke kans op een nieuwe kans bij een nieuwe club.

Begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Mo bij ons excelleert maar ik ben bang dat het tussen hem en Schmidt niet meer goed komt. Anders zou er al veel eerder duidelijkheid zijn of hij blijft of niet.
 
Dit is een grapje toch?
Zou 100% een actie van die *** van een Overmars zijn. Verder schat ik de kans dat het nog goed gaat komen tussen trainer en speler laag in, zoals Huez zegt.
Misschien als Ihattaren boven zichzelf uitstijgt, Schmidt het vertrouwen schenkt met een basisplaats, en beide heren die gelegenheid gebruiken om het bij te leggen.
Volgens mij voelt Mo zich miskend, en Roger zijn vertrouwen beschaamd.
 
Het zou me niet verbazen wanneer het een flutbod is, onacceptabel voor PSV, maar wel een zeer royaal salaris om Ihattaren te laten twijfelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan