Aangezien CDK bijna niet mogelijk lijkt, hier wat andere opties.



 
Aangezien CDK bijna niet mogelijk lijkt, hier wat andere opties.



Zoon van Faustino?
 
Als PSV er niet met Isaac Babadi er uitkomt Isaac en Guus Til verkopen.
En Sem Steijn halen en vastleggen.
Malik Leon Tillman heeft mij nog niet kunnen bekoren wat ik tot nu van hem zag.
 
Als PSV er niet met Isaac Babadi er uitkomt Isaac en Guus Til verkopen.
En Sem Steijn halen en vastleggen.
Malik Leon Tillman heeft mij nog niet kunnen bekoren wat ik tot nu van hem zag.

Ik vind dat bij die steijn dus lastig, kan duidelijk een hoger niveau aan maar anderzijds heb ik het idee dat zijn plafond niet extreem veel hoger ligt. Gaat ook geen oranje materiaal worden.
 
Als PSV er niet met Isaac Babadi er uitkomt Isaac en Guus Til verkopen.
En Sem Steijn halen en vastleggen.
Malik Leon Tillman heeft mij nog niet kunnen bekoren wat ik tot nu van hem zag.

Mee eens. Tillmann heeft veel ruimte nodig dus in de ED zal hij wel renderen, maar zoals tegen Arsenal …..
Tsah weet nou niet of Steijn echt een verbetering is, maar voetbalt zeker erg lekker.
 
PSV zoekt toch een 6
PSV zou de deal moeten kapen van 020 en Jordan Brian Henderson binnenhalen heeft een brok aan ervaring CL bij Liverpool opgedaan als basisspeler en 1 v.d. uitblinkers daar toen.
Hij kan best nog 3 jaar mee in de eredivisie met 2 vingers in zijn neus.
Zodat we Schouten ook af en toe rust kunnen geven,
We zouden er alleen maar er op vooruitgaan.
 
Mee eens. Tillmann heeft veel ruimte nodig dus in de ED zal hij wel renderen, maar zoals tegen Arsenal …..
Tsah weet nou niet of Steijn echt een verbetering is, maar voetbalt zeker erg lekker.
Op Tillmann kom ik terug de 1e paar wedstrijden v.h. seizoen had ie misschien nog aanpassing problemen.
Maar heeft zich in de laatste wedstrijden zich laten gelden en echt een versterking.
 
PSV zoekt toch een 6
PSV zou de deal moeten kapen van 020 en Jordan Brian Henderson binnenhalen heeft een brok aan ervaring CL bij Liverpool opgedaan als basisspeler en 1 v.d. uitblinkers daar toen.
Hij kan best nog 3 jaar mee in de eredivisie met 2 vingers in zijn neus.
Zodat we Schouten ook af en toe rust kunnen geven,
We zouden er alleen maar er op vooruitgaan.

Een zwaar overbetaalde vent van 33, waarvan de vraag is of zelfs de meer salaris betalende Ajax hem kan betalen, die ook nog een transfersom moet kosten, binnenhalen als backup voor Schouten?
Lijkt me destructief beleid, nog los van dat hij echt niet als backup komt.

Bovendien was hij in mijn beleving niet per se 1 vd uitblinkers bij Liverpool, op enkele wedsrrijden na.

Liever een talent als backup voor Schouten.
 
Een zwaar overbetaalde vent van 33, waarvan de vraag is of zelfs de meer salaris betalende Ajax hem kan betalen, die ook nog een transfersom moet kosten, binnenhalen als backup voor Schouten?
Lijkt me destructief beleid, nog los van dat hij echt niet als backup komt.

Bovendien was hij in mijn beleving niet per se 1 vd uitblinkers bij Liverpool, op enkele wedsrrijden na.

Liever een talent als backup voor Schouten.
Wat wil hij verdienen, genoeg voor een hele selectie bij elkaar of zo?
Ik vond hem bij Liverpool een tikkeltje overschat.
Hij zal denk ik fit genoeg zijn en een aanwinst voor de Eredivisie, maar met zijn salaris lijkt het me dat hij echt een gigantisch risico voor clubs als PSV en Ajax is.
Henderson vind ik inderdaad ook geen speler die je als als back up wil gebruiken.
 
Wat wil hij verdienen, genoeg voor een hele selectie bij elkaar of zo?
Ik vond hem bij Liverpool een tikkeltje overschat.
Hij zal denk ik fit genoeg zijn en een aanwinst voor de Eredivisie, maar met zijn salaris lijkt het me dat hij echt een gigantisch risico voor clubs als PSV en Ajax is.
Henderson vind ik inderdaad ook geen speler die je als als back up wil gebruiken.

Volgens de berichten zal dat fors meer dan Bergwijn zijn, wat 4,6 miljoen zou zijn.


Is meer een 8.

Bosz heeft nadrukkelijk gezegd dat Veerman gegroeid is in de rol van een 6.
Dus nu Land bij de selectie is gehaald zou het zomaar kunnen dat Bosz Veerman als optie voor de 6 ziet, en Land dan met Saibari de 8 worden.
En Schouten dan linie terug.

Of toch die Belgische maat van Baka?

Was toch ook sprake van dat die meer als een 8 wordt gezien door Bosz? Als ik me goed herinner.
 
Mocht Tillman weggaan zou PSV wellicht Sem Steijn kunnen halen. Toch al 10 goals en 2 assist en pas 22. Contract van nog 1,5 jaar dus zal ook niet al te duur zijn.
 
Mocht Tillman weggaan zou PSV wellicht Sem Steijn kunnen halen. Toch al 10 goals en 2 assist en pas 22. Contract van nog 1,5 jaar dus zal ook niet al te duur zijn.

Speelt niet gagarandeerd basis bij Twente en viel me op dat hij behoorlijk traag is toen hij vorige week uit bij Fey inviel en moest gaan afjagen.

Ben er niet kapot van.

En die porem van zn pa hoef ik ook niet elke thuiswedstrijd in beeld te krijgen :maniac:
 
Speelt niet gagarandeerd basis bij Twente en viel me op dat hij behoorlijk traag is toen hij vorige week uit bij Fey inviel en moest gaan afjagen.

Ben er niet kapot van.

En die porem van zn pa hoef ik ook niet elke thuiswedstrijd in beeld te krijgen :maniac:
1x ingevallen voor de rest altijd basis in de ED.
 
Terug
Bovenaan Onderaan