Zian Flemming. Een lopende middenvelder die wel kan voetballen itt Til. 15 goals in de Championship en een ambitieuze speler.
Grootste nadeel is dat ie uit Amsterdam komt, maar dan doen we gewoon geen interviews met 'm.
 
Waarom niet Strootman halen. Is transfervrij en kan de boel op sleeptouw nemen. Is een vechter en heeft afgelopen seizoen een mooi seizoen gehad.
Helemaal over, en hele lichaam kapot. Heb je helemaal niks aan dus, kost alleen een godsvermogen
 
Net te licht voor de CL, maar kan zo bij AZ of Twente mee.
Denk wel dat ie de stap kan maken, qua leeftijd en waarde goed te doen, dus imo de gok waard.
Maar ook top als Stewart met een nr 10 komt die het spel kan verdelen, 15 goals maakt, 20 assists geeft, een goede trap heeft etc, dan laat ik me natuurlijk ook graag verrassen.
 
Denk wel dat ie de stap kan maken, qua leeftijd en waarde goed te doen, dus imo de gok waard.
Maar ook top als Stewart met een nr 10 komt die het spel kan verdelen, 15 goals maakt, 20 assists geeft, een goede trap heeft etc, dan laat ik me natuurlijk ook graag verrassen.
Hey, dat klinkt als Xavi Simons!
 
Hey, dat klinkt als Xavi Simons!
Is het heel gek als ik zeg dat ik stiekem wel steeds meer achter het idee van Simons als een linksbuiten ga staan? Op 10 is Simons zeker erg goed, want het is een toptalent. En toch, als je naar zijn stats kijkt is het een speler met snelheid, behendigheid en veel aanval in zijn spel. Op links komt dat er behoorlijk goed uit en ineens hebben we gewoon een top vleugelaanvaller. Op zich zou je nog best een hele goede 10 aan kunnen trekken en Simons voorin kunnen laten. Hij heeft er eigenlijk alle eigenschappen wel voor. Hangt er wel van af of Simons dat zelf ook wil, natuurlijk.
 
Is het heel gek als ik zeg dat ik stiekem wel steeds meer achter het idee van Simons als een linksbuiten ga staan? Op 10 is Simons zeker erg goed, want het is een toptalent. En toch, als je naar zijn stats kijkt is het een speler met snelheid, behendigheid en veel aanval in zijn spel. Op links komt dat er behoorlijk goed uit en ineens hebben we gewoon een top vleugelaanvaller. Op zich zou je nog best een hele goede 10 aan kunnen trekken en Simons voorin kunnen laten. Hij heeft er eigenlijk alle eigenschappen wel voor. Hangt er wel van af of Simons dat zelf ook wil, natuurlijk.
En wat Koetje wil. Er is volgens mij helemaal geen plek vrij in Oranje als linksbuiten, wel op 10
 
Is het heel gek als ik zeg dat ik stiekem wel steeds meer achter het idee van Simons als een linksbuiten ga staan? Op 10 is Simons zeker erg goed, want het is een toptalent. En toch, als je naar zijn stats kijkt is het een speler met snelheid, behendigheid en veel aanval in zijn spel. Op links komt dat er behoorlijk goed uit en ineens hebben we gewoon een top vleugelaanvaller. Op zich zou je nog best een hele goede 10 aan kunnen trekken en Simons voorin kunnen laten. Hij heeft er eigenlijk alle eigenschappen wel voor. Hangt er wel van af of Simons dat zelf ook wil, natuurlijk.
Vooral in de laatste zoveel minuten, als er ruimte gaat liggen. Want ik vind hem niet per se goed (lees: vergeleken met zijn andere kwaliteiten) op linksbuiten in de 1-tegen-1 of met weinig ruimte. Hij speelt niet vaak vanuit stand een mannetje uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan