De Bouterbaas
Grappigste forummer 2021
Wat had je uitgespookt dan?
Hardop gelachen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat had je uitgespookt dan?
Werd je daarom zo streng beveiligd? Raar land, dat Brazilië.Hardop gelachen!
Nice![]()
Fraai goaltje![]()
Je ziet teveel in ja. Mij doet het ook weinig, maar het geradicaliseerde beeld dat je schetst is wel overdreven. Memphis vindt zichzelf wel belangrijk ja en is nogal begaan met Ghana. Hij bezoekt daar van alles, dus ook militairen/politie. Het is in die post dat hij ook met een wapen staat. Daar staat verder geen tekst bij, dus ik zie er niet zoveel raars in. Beetje stoerdoenerij. Voor de gaan zijn recente posts over kinderen waar hij activiteiten mee onderneemt, een school waar hij waarschijnlijk aan bijdraagt, wat standaard "kijk ik ben rijk" foto's en wat voetbal foto's. Bij een van die voetbal foto's staat dan "everything will explode". Gezien dat een foto van hem als speler van Corinthians is lijkt mij dat daar naar te refereren. De link met wapens en geweld is nergens te bekennen. Sensatiezoekerij dus.Ehm - wellicht niet de plek maar ik maak me zorgen om Memphis..
Dacht even kijken hoe en wat het hem zo gaat in Brazilië..
Zijn laatste Posts zijn het danken van de koning van Ashanti (een Ghanees monarchisch rijk dat al 125 jaar niet meer bestaat)
Een bezoek aan een militaire brigade in Ghana met bedankjes en beeldjes etc
Een foto van Memphis met een AK47 op een straat naast een militair
Een aantal Posts over onbegrepen zijn, things wil explode en dat je in 2025 je roots en purpose in life mag vinden..
Ik zou er wel teveel in zien maar je zou half verwachten dat hij een staatsgreep wil financieren omdat hem is voorgehouden dat hij afstamt via zijn vader van de Ashanti oid (wat vreemd is gezien die titel over de vrouwelijke stamboom werd doorgegeven aldus wiki - maar toch..
Enfin - t blijft n voetballer die graag aandacht wil dus hoop dat t niks anders is dan besproken, geliked and gerepost worden. Maar vond t n vreemde combi.
Oh - en conclusie; zelfs als Pepi er lang uit ligt vind ik Memphis geen goede huur oplossing.![]()
Top - en je hebt gelijk. Te wilde fantasie. En in de kern is Memphis geloof ik best een loyaal en vriendelijk persoon heb ik t idee. Het met guns “posen” vind ik nog steeds meer dan verwerpelijk (mede gezien hij onder zijn volgers ook genoeg minderjarigen heeft).Je ziet teveel in ja. Mij doet het ook weinig, maar het geradicaliseerde beeld dat je schetst is wel overdreven. Memphis vindt zichzelf wel belangrijk ja en is nogal begaan met Ghana. Hij bezoekt daar van alles, dus ook militairen/politie. Het is in die post dat hij ook met een wapen staat. Daar staat verder geen tekst bij, dus ik zie er niet zoveel raars in. Beetje stoerdoenerij. Voor de gaan zijn recente posts over kinderen waar hij activiteiten mee onderneemt, een school waar hij waarschijnlijk aan bijdraagt, wat standaard "kijk ik ben rijk" foto's en wat voetbal foto's. Bij een van die voetbal foto's staat dan "everything will explode". Gezien dat een foto van hem als speler van Corinthians is lijkt mij dat daar naar te refereren. De link met wapens en geweld is nergens te bekennen. Sensatiezoekerij dus.
Ik schaar hem onder ‘te dom, teveel issues en teveel geld’. Ik denk dat je al zijn acties hiermee wel uitleggen.Top - en je hebt gelijk. Te wilde fantasie. En in de kern is Memphis geloof ik best een loyaal en vriendelijk persoon heb ik t idee. Het met guns “posen” vind ik nog steeds meer dan verwerpelijk (mede gezien hij onder zijn volgers ook genoeg minderjarigen heeft).
Bijzonder artikel, noemen wat ie geblazen had, nl 1,01ugl, melden dat je in Nederland niet meer dan 0,5ugl mag hebben, maar niet vermelden wat de grens in Monaco is.Nu hoef ik hem al helemaal niet meer bij PSV te zien. Grote onruststoker die weinig presteert.
Memphis Depay krijgt voorwaardelijke celstraf voor rijden onder invloed in Rolls Royce
![]()
Memphis Depay krijgt voorwaardelijke celstraf voor rijden onder invloed in Rolls Royce
Memphis Depay is door een rechtbank in Monaco veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier maanden voorwaardelijk, zo melden Franse media. De 30-jarige Oranje-international werd afgelopen zomer gearresteerd in het Prinsdom wegens rijden onder invloed.www.ad.nl