J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Zijn optreden op het EK ging over zn haarband. Niet over zn spelGing het nou om zijn haarband of zijn spel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zijn optreden op het EK ging over zn haarband. Niet over zn spelGing het nou om zijn haarband of zijn spel?
Dus onzinZijn optreden op het EK ging over zn haarband. Niet over zn spel
Zo kun je het ook omschrijven. Slecht spel, de aandacht die ie wilde trekken met z'n haarband was onzin. Best ok qua omschrijving jaDus onzin
Ja dat het veel over zijn haarband ging valt niet te ontkennen. Grapjes, memes, discussies op tv op nieuwssites.Zijn optreden op het EK ging over zn haarband. Niet over zn spel
Al naait ie een zak aan zn buik en doet ie een kangoeroe na. Dat moet ie inderdaad helemaal zelf weten. Of het helpt als ie weer als een natte krant staat te spelen is vraag 2.Ja dat het veel over zijn haarband ging valt niet te ontkennen. Grapjes, memes, discussies op tv op nieuwssites.
Maar ik vind wel dat hij gewoon een haar om moet kunnen doen als hij dat wil.
Handig, bal in de buidel en het doel van de tegenstander binnenwandelen.Al naait ie een zak aan zn buik en doet ie een kangoeroe na. Dat moet ie inderdaad helemaal zelf weten. Of het helpt als ie weer als een natte krant staat te spelen is vraag 2.
Zolang er maar Adidas op staatHandig, bal in de buidel en het doel van de tegenstander binnenwandelen.
Je weet het weer aardig te draaien. Jij zei dat het Memphis te doen was om aandachttrekkerij. E hebben nu samen geconcludeerd dat je daar ongelijk in had.Zo kun je het ook omschrijven. Slecht spel, de aandacht die ie wilde trekken met z'n haarband was onzin. Best ok qua omschrijving ja
Hebben we dst geconcludeerd? Die is nieuw voor meJe weet het weer aardig te draaien. Jij zei dat het Memphis te doen was om aandachttrekkerij. E hebben nu samen geconcludeerd dat je daar ongelijk in had.
Ik vond hem nooit vrij in zijn hoofd. Dan kun je in mijn ogen nooit optimaal presteren.Memphis. Een extravagante, flamboyante persoonlijkheid die precies leeft zoals hij dat wil. Als hij zegt dat hij naar Brazilië wil voor het voetbalklimaat dan geloof ik dat ook.
Larger than life. Mooi man.
Als vriend gaat hij wel voor je door het vuur. Ook staat mij bij hoe hij bij Atletico Madrid die jonge Belgische speler (Vermeeren) onder zijn hoede nam. Ik geloof echt wel dat Memphis een goede jongen is, maar hij leeft in zijn eigen werkelijkheid, los van een (in mijn ogen) gezond maatschappelijk besef.Ik vond hem nooit vrij in zijn hoofd. Dan kun je in mijn ogen nooit optimaal presteren.
Sinds die docu over hem vind ik het ook nog eens een onsympathiek persoon.
Die heb ik nog niet gezien. Arrogant geworden?Ik vond hem nooit vrij in zijn hoofd. Dan kun je in mijn ogen nooit optimaal presteren.
Sinds die docu over hem vind ik het ook nog eens een onsympathiek persoon.
Zeker![]()
Goede actie.
Waar baseer je dat op? (Eerste deel van je post)Als vriend gaat hij wel voor je door het vuur. Ook staat mij bij hoe hij bij Atletico Madrid die jonge Belgische speler (Vermeeren) onder zijn hoede nam. Ik geloof echt wel dat Memphis een goede jongen is, maar hij leeft in zijn eigen werkelijkheid, los van een (in mijn ogen) gezond maatschappelijk besef.
Verder zit hij heel erg in mijn allergiezone van de "God's chosen" mensen die denken dat een God hen heeft voortbestemd voor grote dingen, omdat ze toevallig succesvol/rijk zijn. Ook weer dat hele gedweep met dat God hem naar Brazilië bracht om daar grote dingen te doen. Nee man, je gaat daar gewoon voor veel geld voetballen en rondlopen in je louis vuiton pakjes.