Memphis Depay

Penalty

Internationale Legende
Ik vind het zo'n naar en arrogant mannetje, dat er ook een deel van mij is wat hoopt dat die gewoon enorm op z'n bek gaat en faalt ( alweer )
Arrogantie kan hem zeker niet ontzegd worden.
Ach voor mij hoeft hij niet op zijn bek te gaan, maar hij mag zich wel eens wat matigend gaan gedragen.
En dat rappen vind ik lachwekkend. :ROFL: :lmao: Niet meer doen wat mij betreft.
De vingers in de oren stoppen na een goal komt ook zeer vreemd over. :horen: :zien:

Mikasa

Internationale Legende
Arrogantie kan hem zeker niet ontzegd worden.
Ach voor mij hoeft hij niet op zijn bek te gaan, maar hij mag zich wel eens wat matigend gaan gedragen.
En dat rappen vind ik lachwekkend. :ROFL: :lmao: Niet meer doen wat mij betreft.
De vingers in de oren stoppen na een goal komt ook zeer vreemd over. :horen: :zien:
Ik heb de docu nog steeds niet gekeken :zien:

Maar waar is hij arrogant dan? Roept hij ergens dat hij beter is dan anderen?

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.

CNG MrKrateos

Trainer Coach

Dat rappen. Doet ie in z’n eigen tijd. Ik hoef er niet naar te luisteren. Wie weet wat Luuk de Jong in z’n vrije tijd doet.

Dat vingers in de oren is tegen kritiek en voor z’n stichting voor dove Ghanezen.

Ik snap oprecht niet waarom mensen zich zo druk maken om Memphis. Beoordeel gewoon z’n voetbal.
Luuk heeft samen met Siem een modezaak in Amsterdam, geloof ik.

Penalty

Internationale Legende

Maar waar is hij arrogant dan? Waar niet?
Dat met die vingers dat weet ik wel, maar 99 % van het publiek niet en in Spanje al zeker niet.
En ik maak me er niet druk om. Hij doet maar.

Ongezouten

Assistent Bondscoach

Laat hem maar lekker zichzelf blijven: beste jeugdproduct ooit in de geschiedenis van PSV. Zou mooi zijn als PSV supporters daar achter staan ipv zich zo druk te maken over zijn attitude.

Mikasa

Internationale Legende
Luuk heeft samen met Siem een modezaak in Amsterdam, geloof ik.
Das nog erger dan rappen :eek:
Maar waar is hij arrogant dan? Waar niet?
Dat met die vingers dat weet ik wel, maar 99 % van het publiek niet en in Spanje al zeker niet.
En ik maak me er niet druk om. Hij doet maar.
Ik vraag jou waar wel. Moet je niet met een wedervraag komen natuurlijk. Hoe kan ik nou zeggen waar ie het niet is?

Der Jaufe

Internationale Legende
Laat hem maar lekker zichzelf blijven: beste jeugdproduct ooit in de geschiedenis van PSV. Zou mooi zijn als PSV supporters daar achter staan ipv zich zo druk te maken over zijn attitude.
Ja maar, hij heeft een hoedje ;)

De tijd dat een speler zijn doelpunt vierde door een vuist in de lucht te steken ligt ver achter ons. De een doet een dansje, de andere schiet, de derde maakt een raar teken voor zijn hoofd en Depay steekt zijn vingers in de oren. Lekker boeiend, als iemand zich daar druk over kan maken heeft ie tijd over.

Mikasa

Internationale Legende
Ik las trouwens na afloop van de wedstrijd van gisteren dat Memphis toch wel verbluffende cijfers overlegt in Oranje. Niet alleen is hij nu de gedeeld nr. 8 op de topscorerslijst (33 goals, samen met Cruijff en Lenstra), maar na blijkbaar een heel moeizaam begin zijn zijn statistieken bizar.

In de laatste 45 interlands scoorde hij 30 keer en gaf hij 21 assists :eek: Hij speelde overigens nu 71 interlands, dus die eerste 26 waren niet fantastisch qua rendement.

PSVNEC

Basisspeler
Ik las trouwens na afloop van de wedstrijd van gisteren dat Memphis toch wel verbluffende cijfers overlegt in Oranje. Niet alleen is hij nu de gedeeld nr. 8 op de topscorerslijst (33 goals, samen met Cruijff en Lenstra), maar na blijkbaar een heel moeizaam begin zijn zijn statistieken bizar.

In de laatste 45 interlands scoorde hij 30 keer en gaf hij 21 assists :eek: Hij speelde overigens nu 71 interlands, dus die eerste 26 waren niet fantastisch qua rendement.
Ongelofelijk he, en dan te bedenken dat Depay eigenlijk gewoon nog ontzettend jong is en zeker een gooi kan doen naar de topscoorder aller tijden van Oranje

Phillip Cocu

Assistent Coach
En ook te bedenken dat Nederlanders de beste zijn in Memphis afzeiken... Wat een kutvolk zijn we ook
Afzeiken is ook niet de bedoeling maar hij was wel heel zwak op het afgelopen EK.
Het waren wel andere tijden, speelden we toen ook tegen dit soort teams en waren er überhaupt niet minder internationale wedstrijden?
Robben heeft bijvoorbeeld minder goals maar ik vind hem toch een grotere speler dan Memphis. En Memphis doet het zeker goed, zijn stats zijn hoe dan ook formidabel en is een belangrijke speler in het Oranje van nu.

Ozymandias

Basisspeler
Afzeiken is ook niet de bedoeling maar hij was wel heel zwak op het afgelopen EK.
Het waren wel andere tijden, speelden we toen ook tegen dit soort teams en waren er überhaupt niet minder internationale wedstrijden?
Robben heeft bijvoorbeeld minder goals maar ik vind hem toch een grotere speler dan Memphis. En Memphis doet het zeker goed, zijn stats zijn hoe dan ook formidabel en is een belangrijke speler in het Oranje van nu.
Spelers als Robben zijn idd echt ff van een andere orde. Dat zijn ook spelers die het jarenlang consistent op het allerhoogste niveau hebben laten zien bij hun clubs en met Oranje belangrijk zijn geweest op eindtoernooien. Beide heeft Memphis niet bereikt terwijl hij “al” 27 is. Daarom hoop ik ook zo dat hij bij Barca iets significants gaat presteren/winnen. Het begin is er in elk geval!

• Leuk
Reactions: IPF
Bovenaan Onderaan