Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Of het nou waar is of niet, kunnen we toch een keer zeggen dat we Dortmund hebben afgetroefd :D

Flinke beer is het trouwens, beetje fysieke kracht kan heel goed van pas komen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om een bingo te maken voor de uitleg die Brands hiervoor gaat geven:

1) buitenkans
- bezetting achterin is intern opgelost
3) we volgen deze speler al heel lang
- we hadden behoefte aan versterking voorin
5) hiermee spelen we in op toekomstige transfers

Cocu: Buitenkansje
Hoofdcoach Phillip Cocu gaf eerder bij FOX Sports al aan dat hij Romero een aantal keer op beeld aan het werk had gezien. Bij PSV TV noemt Cocu de aanvaller ‘een echte nummer negen’. “Hij is pas 18, maar fysiek al heel sterk. Daarnaast is hij technisch vaardig en hij heeft een goed schot in beide benen. Dat zegt wat over zijn potentie. Ik ben blij dat we zo’n talent naar Nederland kunnen halen. Het is een buitenkansje dat we gaan verzilveren.”

Aanvulling n.a.v. interview Brands op PSV TV: 3 en 5 zijn door hem genoemd :D

Bingo!

Uiteindelijk toch lekker dat het gelukt is. Uit de handen gegrepen van de ene Duitse club en uit handen gehouden van andere Duitse club in een tijd dat de eredivisie een speeltuin is (al beweert Cocu anders). Daarnaast ook lekker dat de kogel door de kerk is op dezelfde dag dat de kogel door de trainer van Ajax is gegaan en de lui die hem aangesteld hebben. Bovendien is mijn vakantie zojuist ingegaan. Merry christmas allemaal :D
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe ontwikkeling: volgens Zarate komt Romero toch in januari naar PSV via een huurconstructie. Erg benieuwd of dit waar is.
 
Nieuwe ontwikkeling: volgens Zarate komt Romero toch in januari naar PSV via een huurconstructie. Erg benieuwd of dit waar is.


Rik Elfrink‏ @RikElfrink 13 min.13 minuten geledenZarate houdt vol dat Maxi Romero nog wordt gehuurd in januari. #PSV kan dat op dit moment niet bevestigen en wijst erop dat het contract 1 juli ingaat, maar laat een klein deurtje open met de zin dat 'in de voetballerij niets uit te sluiten is'. Kortom, het zou toch nog kunnen.

 
In de voetballerij is dat heel normaal. Daar worden ze ook vroeger volwassen. Ze hebben A) veel geld en B) leiden een heel gedisciplineerde leven. Een gezin past al heel snel in dat plaatje. Dus echt raar is het niet.

Mogelijk dat het in Argentinië ook gemiddeld genomen zo is dat mannen eerder vader worden. Ik sta d'r niet zo van te kijken.
 
Vélez gooit details Romero-transfer op straat: PSV betaalt meer dan 10 miljoen

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...r-dan-10-miljoen-n-doorverkooppercentage.html

Vélez Sarsfield heeft via de officiële kanalen de exacte transfersom van PSV-aanwinst Maximiliano Romero onthuld. De koploper van de Eredivisie legt 10,5 miljoen euro op tafel voor de achttienjarige spits. Op de website van de Argentijnse club valt bovendien te lezen dat PSV in de toekomst een aanzienlijk deel van een toekomstig transferbedrag moet afstaan. Vélez heeft namelijk een doorverkooppercentage van tien procent bedongen.

:unsure:Zal wel weer iets zijn van incl. bonussen en uitgestelde betalingen. :re: Een doorverkooppercentage van 10 % valt best mee. :shifty:


 
Verbaast je dat? Zuid Amerikaanse jonges, worden vroeg papa. Doodnormaal daar. Haha. Lozano heeft ook al 2 kids terwijl die pas 22 is. Arias is dan papa geworden op een leeftijd wat nornaal is. Pereiro is nog geen papa hihi.

Nou Guardado en Moreno waren op die leeftijd ook nog geen pappa, zo ook niet Messi en vele anderen. Het is zoals hier met veel donkere jongens. Gebruik van de voorbehoedmiddelen zit niet echt in de cultuur. Veel kindertjes worden niet geboren omdat men zo graag een kind wilde maar omdat het een ongeluk is geweest.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan op basis van filmpjes en statistieken weinig bijzonders in deze jongen ontdekken.


Maar dat ligt vast aan mij. Hoop ik.
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan op basis van filmpjes en statistieken weinig bijzonders in deze jongen ontdekken.


Maar dat ligt vast aan mij. Hoop ik.

De statistieken en filmpjes van Narsingh en Maher hebben ons niet echt geholpen, dus we kunnen het beste gewoon afwachten :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan