Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Doan heeft ten minste geen blessure probleem. PSV heeft de laatste jaren al genoeg problemen met blessures zonder Romero. Bij van Ginkel en Propper wordt er nu niet voor niks met voorzichtigheid naar gekeken door velen. Nee, ik heb veel liever Doan erbij en dan Romero proberen te verkopen als dat kan voor minimaal 5M.
Tegelijk heeft Doan het wel een heel seizoen laten zien (bundesliga) en lijkt hij minder blessure gevoelige. Dus op dit moment zie ik veel liever een Doan voor de breedte dan een Romero. Puur ook om de angst dat we hem dadelijk weer moeten missen of dat hij het niveau nooit haalt.

Doan heeft inderdaad geen last van blessures en heeft lange tijd kunnen aantonen dat hij niet van het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven. Romero daarentegen heeft enorm veel talent. Hij staat lang genoeg onder contract om komend seizoen het nog een keertje te proberen.
 
Doan heeft inderdaad geen last van blessures en heeft lange tijd kunnen aantonen dat hij niet van het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven. Romero daarentegen heeft enorm veel talent. Hij staat lang genoeg onder contract om komend seizoen het nog een keertje te proberen.
Nouja zo lang zat hij hier ook weer niet. Zijn meer spelers die na 1 seizoen het 2de seizoen beter presteren. Daarnaast heeft Doan wel gepresteerd in de bundesliga.

Ik denk niet dat hij een ster word maar kan zeker bruikbaar zijn
 
Doan heeft inderdaad geen last van blessures en heeft lange tijd kunnen aantonen dat hij niet van het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven. Romero daarentegen heeft enorm veel talent. Hij staat lang genoeg onder contract om komend seizoen het nog een keertje te proberen
'Lange tijd' voor jou is een paar basisplaatsen en een paar wisselmomenten in 1 seizoen in een team wat geheel niet draaide? Zullen we Ihattaren dan ook als niet het niveau bestempelen?
 
"Hoeveel PSV ontvangt voor de spits wordt niet gemeld."

Het zal het vermelden niet waard zijn. :cautious:
Verlies nemen en doorrrrr ... :rolleyes:
PSV betaalt 5 miljoen, en bij 20 basisplaatsen krijgt Udinese er nog eens 5 miljoen bij. Eerst presteren. John de Jong is gekke Gerrit niet.
 
Nouja zo lang zat hij hier ook weer niet. Zijn meer spelers die na 1 seizoen het 2de seizoen beter presteren. Daarnaast heeft Doan wel gepresteerd in de bundesliga.

Ik denk niet dat hij een ster word maar kan zeker bruikbaar zijn
'Lange tijd' voor jou is een paar basisplaatsen en een paar wisselmomenten in 1 seizoen in een team wat geheel niet draaide? Zullen we Ihattaren dan ook als niet het niveau bestempelen?

Met lange tijd bedoel ik eigenlijk zijn hele carrière vanaf het moment dat hij in de eredivisie actief is. Ik vond Maher 20 klassen beter bij AZ dan Doan bij Groningen en toch niet gered hier. Zelfs Ramselaar vond ik beduidend beter bij Utrecht dan Doan bij Groningen. Mahi en El Idrissi waren 3 klassen beter bij Groningen dan Doan. Dus ik heb nooit begrepen waarom De Jong Doan op de eerste plaats naar PSV heeft gehaald. Hoop dat mijn punt nu duidelijk is.
 
Vind het toch beetje jammerlijk nieuws.
Van mij mocht hij nog 1 keer proberen het te laten zien bij PSV.
Maar wellicht laat hij niet zien er alles aan te doen te willen slagen bij PSV. Dan kun je beter over verkoop nadenken.

Als het maar geen Gudjohnsen verhaal wordt. Te vroeg laten gaan voor veel te weinig geld en vervolgens een topspits in topcompetitie worden.
(Voor hem wel te hopen natuurlijk!)
 
Wordt dus huur met optie tot koop, waarvan de voorwaarden nog niet bij Rik Elfrink bekend zijn. Ben wel benieuwd naar die voorwaarden. Zonde, leek vorig jaar veelbelovend van start te gaan.

Wel een heel gewaagde deal van Udinese. Je huurt een speler die volgens football manager te boek stond als een van de grootste talenten van de wereld. Alleen hij heeft de nodige pech gehad met blessures. Dus huren ze hem. Lijkt hij eindelijk over zijn fysieke ongemakken heen te zijn en zijn belofte waar te maken dan mogen ze hem overnemen voor een zacht prijsje. Blijft de medische misere aanhouden dan sturen ze hem terug naar psv. Echt knap dat JDJ udinese zo'n geniepige deal in de maag heeft gesplitst. Hoop niet dat de Europese topclubs aan het opletten zijn nu...
 
Wel een heel gewaagde deal van Udinese. Je huurt een speler die volgens football manager te boek stond als een van de grootste talenten van de wereld. Alleen hij heeft de nodige pech gehad met blessures. Dus huren ze hem. Lijkt hij eindelijk over zijn fysieke ongemakken heen te zijn en zijn belofte waar te maken dan mogen ze hem overnemen voor een zacht prijsje. Blijft de medische misere aanhouden dan sturen ze hem terug naar psv. Echt knap dat JDJ udinese zo'n geniepige deal in de maag heeft gesplitst. Hoop niet dat de Europese topclubs aan het opletten zijn nu...
En ik maar denken dat Romero voor 3 miljoen verhuurt zou worden met een koopverplichting van 150 miljoen in het geval van medische problemen, en geen recht op koop als hij een revelatie blijkt.
 
En ik maar denken dat Romero voor 3 miljoen verhuurt zou worden met een koopverplichting van 150 miljoen in het geval van medische problemen, en geen recht op koop als hij een revelatie blijkt.
Door de andere extreme te beschrijven bewijs je precies mijn punt ;)

De middenweg zou zijn dat het gaat om een verkoop van 7 a 8 miljoen waarbij het risico evenredig verdeeld is. Nu ligt alle risico bij psv...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Door de andere extreme te beschrijven bewijs je precies mijn punt ;)

De middenweg zou zijn dat het gaat om een verkoop van 7 a 8 miljoen waarbij het risico evenredig verdeeld is. Nu ligt alle risico bij psv...
Ik heb anders nog niets gelezen over de voorwaarden en verkoopprijs. En dan vind ik het afserveren van JdJ op basis van een vooroordeel een beetje voorbarig.
 
Ik heb anders nog niets gelezen over de voorwaarden en verkoopprijs. En dan vind ik het afserveren van JdJ op basis van een vooroordeel een beetje voorbarig.
Verhuur met optie weet ik genoeg. Hoef niet alle details te weten. Doan en bruma ook zo'n fantastische constructie gesloten. Jdj heeft het in zijn contractenbuffet opgenomen. Bon appetite
 
Wel een heel gewaagde deal van Udinese. Je huurt een speler die volgens football manager te boek stond als een van de grootste talenten van de wereld. Alleen hij heeft de nodige pech gehad met blessures. Dus huren ze hem. Lijkt hij eindelijk over zijn fysieke ongemakken heen te zijn en zijn belofte waar te maken dan mogen ze hem overnemen voor een zacht prijsje. Blijft de medische misere aanhouden dan sturen ze hem terug naar psv. Echt knap dat JDJ udinese zo'n geniepige deal in de maag heeft gesplitst. Hoop niet dat de Europese topclubs aan het opletten zijn nu...
Wie weet heeft de gehaaide JdJ er nog wel een voorwaarde in weten te fietsen die erin voorziet dat Udinese 'm gratis terug kan sturen als 'ie niet fit is. Het zou immers zonde zijn als Udinese 'm moet betalen als 'ie (weer eens) geblesseerd raakt.
 
Door de andere extreme te beschrijven bewijs je precies mijn punt ;)

De middenweg zou zijn dat het gaat om een verkoop van 7 a 8 miljoen waarbij het risico evenredig verdeeld is. Nu ligt alle risico bij psv...
Hoezo alle risico? Scheelt waarschijnlijk een jaar salaris van een buiten eu speler (die zijn niet verkeerd vaak).

Denk niet dat een club nu 7 of 8 miljoen voor Romero zou neerleggen...
 
Hoezo alle risico? Scheelt waarschijnlijk een jaar salaris van een buiten eu speler (die zijn niet verkeerd vaak).

Denk niet dat een club nu 7 of 8 miljoen voor Romero zou neerleggen...
Ik denk niet dat er bij PSV veel selectiespelers zijn die minder dan dat salaris verdienen.
 
Hoezo alle risico? Scheelt waarschijnlijk een jaar salaris van een buiten eu speler (die zijn niet verkeerd vaak).

Denk niet dat een club nu 7 of 8 miljoen voor Romero zou neerleggen...
Haha als je salaris als risico gaat zien. Zou er nog bij moeten komen dat psv het salaris doorbetaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan