Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Hopen dat het niet om een verhuur gaat maar wel echt om een verkoop. Verhuren heeft geen zin meer. Als Romero nog wil slagen (wat lastig wordt) lijkt mij het slim om bij PSV te revalideren en te vechten voor je kans. Ook al is het als invaller, hij kan hier nog genoeg minuten maken lijkt me.
Geen idee. Hier zit nu zoveel pech in het verleden. Een nieuwe frisse start kan ook helpen. Bij PSV zullen ze hem wel de kans geven maar zullen niet meer vanuit gaan dat hij een seizoen belangrijk gaat worden. Dus wellicht meer concurrenten aantrekken dan bij een nieuwe en/of kleinere club.
 
Verrassend. Voor 10 miljoen mag het.
Wat mij betreft mag Romero bij elk bod boven de 7 miljoen euro verkassen. En ik maak mij echt geen illusies dat er een club is die 10 miljoen of meer gaat bieden voor Romero, dus PSV moet rekening houden met een paar miljoen euro aan verlies op Romero en hopen dat er een buitenlandse club komt die bereid is om 7+ te bieden voor deze brekebeen.
 
Wat mij betreft mag Romero bij elk bod boven de 7 miljoen euro verkassen. En ik maak mij echt geen illusies dat er een club is die 10 miljoen of meer gaat bieden voor Romero, dus PSV moet rekening houden met een paar miljoen euro aan verlies op Romero en hopen dat er een buitenlandse club komt die bereid is om 7+ te bieden voor deze brekebeen.
En waarom dan wel 7?
 
Zal je net zien dat hij het hele seizoen fit blijft en er daar 25 in schiet.
Zou het hem wel gunnen. Dan hebben we gewoon pech gehad en hopelijk een doorverkoopperecentage. Die jongen heeft zich ingezet en wat pech gehad met blessures maar dan had de scouting iniedergeval gelijk over zijn talent.
 
En waarom dan wel 7?
Nou, je wil toch nog wel wat overhouden aan Romero die ons 10 miljoen euro gekost heeft? Of wil je hem verkopen voor 3-4 miljoen euro en dan zoveel verlies lijden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik heb er een hard hoofd in dat PSV winst gaat maken op Romero...kortom, een beetje verlies is niet erg, zolang hij maar de club verlaat en plaats maakt voor een andere spits die in zijn plaats gehaald wordt.
 
Nou, je wil toch nog wel wat overhouden aan Romero die ons 10 miljoen euro gekost heeft? Of wil je hem verkopen voor 3-4 miljoen euro en dan zoveel verlies lijden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik heb er een hard hoofd in dat PSV winst gaat maken op Romero...kortom, een beetje verlies is niet erg, zolang hij maar de club verlaat en plaats maakt voor een andere spits die in zijn plaats gehaald wordt.

Romero heeft wel wat meer gekost dan de aankoopprijs, lijkt me. Salaris, onkosten, (medische) begeleiding etc. Als ik moet gokken eerder EUR 20 mln dan EUR 10 mln. Wellicht het nodige teruggekregen op een verzekering, dat weet ik niet, daarvoor ben ik niet goed genoeg ingevoerd. Met het oog op de gezondheid geen sommetjes per speelminuut proberen te maken, zou mijn advies zijn.

En daar staat -helaas- slechts 1 technisch mislukte kopbal tegen Emmen tegenover, die er wat gelukkig inging.

De verwachtingen waren vooraf uiteraard veel groter. Heel jammer, zowel voor PSV als voor Romero
 
Laatst bewerkt:
Romero heeft wel wat meer gekost dan de aankoopprijs, lijkt me. Salaris, onkosten, (medische) begeleiding etc. Met het oog op de gezondheid geen sommetjes per speelminuut proberen te maken, zou mijn advies zijn.
Als we door de voorronde CL komen is zijn enige doelpunt afgelopen seizoen van zeer grote waarde geweest :sneaky:
 
Nou, je wil toch nog wel wat overhouden aan Romero die ons 10 miljoen euro gekost heeft? Of wil je hem verkopen voor 3-4 miljoen euro en dan zoveel verlies lijden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik heb er een hard hoofd in dat PSV winst gaat maken op Romero...kortom, een beetje verlies is niet erg, zolang hij maar de club verlaat en plaats maakt voor een andere spits die in zijn plaats gehaald wordt.
Tuurlijk 100 miljoen ook wel. Maar jij zegt dat er niemand 10 miljoen wil betalen en daarbij stel je voor 7 miljoen. Dus mijn vraag aan jou: waarom zouden partijen wel 7 miljoen willen betalen?
 
Als we door de voorronde CL komen is zijn enige doelpunt afgelopen seizoen van zeer grote waarde geweest :sneaky:

dat zijn wat moeilijke redeneringen .... als we de miljoenen niet aan Romero hadden uitgegeven, zouden er andere spelers zijn gekomen, en dus de wedstrijden heel anders zijn verlopen. Tja
 
Laatst bewerkt:
dat zijn watvmoeilijke redeneringen .... als we miljoenen niet aan Romero hadden uitgegeven, zouden er andere spelers zijn gekomen, en dus de wedstrijden heel anders zijn verlopen. Tja
Klopt, t heeft een hoog gis-gehalte. Hadden we van tevoren kunnen weten dat Romere meerdere malen langdurig geblesseerd zou geraken, nee. Wat 10mlj te hoog, misschien wel.

Aan de andere kant, dat er na wéér een jaar blessureleed toch interesse is zegt ergens ook wel iets.
 
Romero heeft wel wat meer gekost dan de aankoopprijs, lijkt me. Salaris, onkosten, (medische) begeleiding etc. Als ik moet gokken eerder EUR 20 mln dan EUR 10 mln. Wellicht het nodige teruggekregen op een verzekering, dat weet ik niet, daarvoor ben ik niet goed genoeg ingevoerd. Met het oog op de gezondheid geen sommetjes per speelminuut proberen te maken, zou mijn advies zijn.
Lijkt me toch niet dat Romero een potje van 10 miljoen heeft opgemaakt in 3 jaar tijd. Ik ken zijn salaris niet maar dat lijkt me toch geen 2-3 miljoen euro per jaar.
 
Wat ik aan het begin van het seizoen van hem zag in een paar flarden verklaart voor mij wel waarom hij zo gewild was. Als hij gerevalideerd is dan is hij nog jong genoeg om het alsnog te maken. Er wordt erover gesproken om Doan een nieuwe kans te geven. Zie het liever andersom. Laat Doan maar lekker wegwezen, want hij heeft in veel meer wedstrijden kunnen laten zien waarom hij het niet is.
 
Wat ik aan het begin van het seizoen van hem zag in een paar flarden verklaart voor mij wel waarom hij zo gewild was. Als hij gerevalideerd is dan is hij nog jong genoeg om het alsnog te maken. Er wordt erover gesproken om Doan een nieuwe kans te geven. Zie het liever andersom. Laat Doan maar lekker wegwezen, want hij heeft in veel meer wedstrijden kunnen laten zien waarom hij het niet is.
Tegelijk heeft Doan het wel een heel seizoen laten zien (bundesliga) en lijkt hij minder blessure gevoelige. Dus op dit moment zie ik veel liever een Doan voor de breedte dan een Romero. Puur ook om de angst dat we hem dadelijk weer moeten missen of dat hij het niveau nooit haalt.
 
Wat ik aan het begin van het seizoen van hem zag in een paar flarden verklaart voor mij wel waarom hij zo gewild was. Als hij gerevalideerd is dan is hij nog jong genoeg om het alsnog te maken. Er wordt erover gesproken om Doan een nieuwe kans te geven. Zie het liever andersom. Laat Doan maar lekker wegwezen, want hij heeft in veel meer wedstrijden kunnen laten zien waarom hij het niet is.
Doan heeft ten minste geen blessure probleem. PSV heeft de laatste jaren al genoeg problemen met blessures zonder Romero. Bij van Ginkel en Propper wordt er nu niet voor niks met voorzichtigheid naar gekeken door velen. Nee, ik heb veel liever Doan erbij en dan Romero proberen te verkopen als dat kan voor minimaal 5M.
 
Tegelijk heeft Doan het wel een heel seizoen laten zien (bundesliga) en lijkt hij minder blessure gevoelige. Dus op dit moment zie ik veel liever een Doan voor de breedte dan een Romero. Puur ook om de angst dat we hem dadelijk weer moeten missen of dat hij het niveau nooit haalt.

Ik deel je sentiment rondom Romero, maar ook Doan mag van mij gaan. Waarom kiezen als je wellicht van allebei verlost kan worden?
 
Ik deel je sentiment rondom Romero, maar ook Doan mag van mij gaan. Waarom kiezen als je wellicht van allebei verlost kan worden?
Het gaat dan een beetje richting "elke speler mag verkocht worden als er voor de opbrengst een betere word gehaald". Kan niemand het mee oneens zijn. Het voelt wat raar eigenlijk om Romero te verkopen, zonder hem echt in actie te hebben gezien. Ik snap het goed hoor, zeker als de medische staf zou menen dat deze serie blessures meer is dan enkel pech en er een groot risico op aanhoudende problemen zal zijn. Daarnaast zou ik ook zeker laten meewegen hoe zijn persoonlijke instelling is. Heeft hij er alles aan gedaan om zich ondanks zijn blessure op andere fronten zo fit en scherp mogelijk te houden, of doet hij het minimale en neemt hij adviezen niet al te serieus? Als Romero gebrand is om te slagen, en bovenstaande afwegingen gunstig lijken, en hij dit keer hard gewerkt heeft om lichaamelijk zo fit mogelijk te zijn als de knie voldoende hersteld is, dan zou ik hem toch wel willen zien blijven. Ik kan me haast niet indenken dat na een seizoen meedoen zijn waarde nog verder daalt. Mocht er ook fysiek nu weer een paar kilo teveel aan zitten dan zou ik m laten gaan nu er belangstelling is. Ook wellicht zo"n gevalletje terugkoopclausule dan maar. 4mio ontvangen, en hem voor 8 terug kunnen halen volgende zomer, mocht hij overtuigen?

Mijn persoonlijke voorkeur: Udinese mag m voor X miljoen € kopen als we hem voor 2X miljoen € terug kunnen halen volgend seizoen. Mag Udinese bepalen welke waarde tussen 3 en 10 ze voor X-invullen. ;)
 
Romero heeft wel wat meer gekost dan de aankoopprijs, lijkt me. Salaris, onkosten, (medische) begeleiding etc. Als ik moet gokken eerder EUR 20 mln dan EUR 10 mln. Wellicht het nodige teruggekregen op een verzekering, dat weet ik niet, daarvoor ben ik niet goed genoeg ingevoerd. Met het oog op de gezondheid geen sommetjes per speelminuut proberen te maken, zou mijn advies zijn.

En daar staat -helaas- slechts 1 technisch mislukte kopbal tegen Emmen tegenover, die er wat gelukkig inging.

De verwachtingen waren vooraf uiteraard veel groter. Heel jammer, zowel voor PSV als voor Romero
Zijn ze daar niet voor verzekerd?
 
Ik deel je sentiment rondom Romero, maar ook Doan mag van mij gaan. Waarom kiezen als je wellicht van allebei verlost kan worden?
True, beide spelers zijn beter om te vertrekken voor een goed bedrag. Hoewel ik bij Doan niet te laag zou zitten. Die kan in de breedte prima bruikbaar zijn.
Mijn persoonlijke voorkeur: Udinese mag m voor X miljoen € kopen als we hem voor 2X miljoen € terug kunnen halen volgend seizoen. Mag Udinese bepalen welke waarde tussen 3 en 10 ze voor X-invullen. ;)
Ik zie liever een verkoopclausule. Simpele feit, worst case scenario hij doet het aardig en je koopt Romero terug voor 10 miljoen. Blijkt hij hier niet lekker in het vel te zitten. Dan heb je 15 miljoen weggooid aan een speler die niets heeft bijgedrage. Doet hij het zo goed dat hij bij PSV wel moet slagen. Dan staan andere clubs ook voor hem in het rij. En hoewel Udinese niet mag weigeren zal Romero dit wel mogen. Die verkiest dan zeker een man city oid boven PSV. Dus dan zit je ook leuk met je terugkoopclausule. Nee terugkoopclausules zijn vooral heel fijn voor de Europese top.

Doe mij maar een dik verkooppercentage dan. Mocht hij het goed doen dan is het leuk voor Romero en leuk voor de portomonee.

Uiteraard ook prima als Romero hier slaagt. Maar dat acht ik, helaas, vrij klein.
 
True, beide spelers zijn beter om te vertrekken voor een goed bedrag. Hoewel ik bij Doan niet te laag zou zitten. Die kan in de breedte prima bruikbaar zijn.

Ik zie liever een verkoopclausule. Simpele feit, worst case scenario hij doet het aardig en je koopt Romero terug voor 10 miljoen. Blijkt hij hier niet lekker in het vel te zitten. Dan heb je 15 miljoen weggooid aan een speler die niets heeft bijgedrage. Doet hij het zo goed dat hij bij PSV wel moet slagen. Dan staan andere clubs ook voor hem in het rij. En hoewel Udinese niet mag weigeren zal Romero dit wel mogen. Die verkiest dan zeker een man city oid boven PSV. Dus dan zit je ook leuk met je terugkoopclausule. Nee terugkoopclausules zijn vooral heel fijn voor de Europese top.

Doe mij maar een dik verkooppercentage dan. Mocht hij het goed doen dan is het leuk voor Romero en leuk voor de portomonee.

Uiteraard ook prima als Romero hier slaagt. Maar dat acht ik, helaas, vrij klein.
Klinkt logisch (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan