Mauro Júnior (V)

Ik sneer al 10 jaar naar buitenlanders maar nogmaals de grap ontging mij in deze, en nog.

Vertrouwen in een arts die jou al een half seizoen niet aan het voetballen krijgen moet je niet accepteren als PSV. Brazilianen staan niet bekend om hun loyaliteit dus die moet je niet naar zijn eigen land vol verleidingen sturen.
Arts heeft m aan het voetballen gekregen, is een nieuwe blessure. De vorige was aan zijn lies, dit betreft zijn knie.
Dat jij de loyaliteit van Mauro in twijfel trekt vanwege zijn nationaliteit is aan jou.
Vorige periode is het ook goed gegaan, t is niet Reis.
 
Arts heeft m aan het voetballen gekregen, is een nieuwe blessure. De vorige was aan zijn lies, dit betreft zijn knie.
Dat jij de loyaliteit van Mauro in twijfel trekt vanwege zijn nationaliteit is aan jou.
Vorige periode is het ook goed gegaan, t is niet Reis.
Na een half jaar ja.
 
Nogmaals incasseren prima alleen slaat het nergens op om het bij die ene post te doen.
Ik vatte het op dat het weer eens een sneer was richting buitenlanders en dat Nederlanders superieur zijn. Daar kan ik verkeerd in zitten maar een vreemde aanname is het niet gezien je post geschiedenis.

Verder probeer ik mij in te zetten tegen alles en iedereen wat ook maar iets van racisme vertoont. Daar mag je wat van vinden en dat hedendaags racisme een groot grijs gebied bevat is zo dus waar jij iets niet racistisch vindt kan een ander dat wel vinden
 
Volgens mij is het wellicht ook omdat hij bij z'n vrienden en familie wil zijn. En bij een normale blessure maakt het natuurlijk niks uit bij welke arts je revalideert. Dat kan overal ter wereld.
Mauro gaat niet revalideren bij mijn weten, die gaat daar voor onderzoek naartoe?
 
Tijden veranderen. 10 jaar geleden werd het inderdaad nog door de vingers gezien om te sneren naar buitenlanders, net als dat seksueel ongewenst gedrag door de vingers werd gezien. Ligt tegenwoordig toch allemaal wat gevoeliger

En wat bedoel je met je tweede stukje? In wat voor verleiding zou Mauro kunnen komen die hij hier niet heeft?
Goede vergelijking 😏
 
In ieder geval niet bijzonder.
Ik heb geen flauw idee, wie weet stond er normaal 18 maanden voor, of juist 2. Maar als het belachelijk langzaam zou zijn dan neem ik aan dat de artsen van zijn werkgever dat hadden doorgegeven aan zijn werkgever en Mauro niet nogmaals daar naartoe zou mogen.
 
Begint echt een kut forum te worden met allemaal mannetjes die zo vol van zichzelf zijn.

Kan dit niet in Nederland zo van zijn de dokters hier niet capabel genoeg. Moet het helemaal in Brazilië waar je het zicht op die jongen kwijt bent.

Verder laat ik het hier voorlopig bij. Het is echt een zeikforum geworden waar het een doel op zich geworden is de ander maar zo belachelijk mogelijk te maken.
Je doet het toch echt zelf, met je stompzinnige en ongenuanceerde meningen (vaak nog slecht onderbouwd ook). Dan krijg je ze terug ja. Succes ermee.
 
Ik heb geen flauw idee, wie weet stond er normaal 18 maanden voor, of juist 2. Maar als het belachelijk langzaam zou zijn dan neem ik aan dat de artsen van zijn werkgever dat hadden doorgegeven aan zijn werkgever en Mauro niet nogmaals daar naartoe zou mogen.
Aannames ben jij niet van toch?
 
Ik heb geen flauw idee, wie weet stond er normaal 18 maanden voor, of juist 2. Maar als het belachelijk langzaam zou zijn dan neem ik aan dat de artsen van zijn werkgever dat hadden doorgegeven aan zijn werkgever en Mauro niet nogmaals daar naartoe zou mogen.
Sowieso heel moeilijk. Ik kan me geen geval voorstellen waarbij de werkgever bepaalt naar welke dokter jij gaat als je ziek bent. Dit gaat natuurlijk in goed overleg, maar ik vermoed dat Mauro naar de dokter mag gaan waar hij wil.
 
Sowieso heel moeilijk. Ik kan me geen geval voorstellen waarbij de werkgever bepaalt naar welke dokter jij gaat als je ziek bent. Dit gaat natuurlijk in goed overleg, maar ik vermoed dat Mauro naar de dokter mag gaan waar hij wil.
Tenzij daar aantoonbaar broddelwerk geleverd is. En afhankelijk van zijn zorgverzekeraar natuurlijk :ROFL:
 
Tenzij daar aantoonbaar broddelwerk geleverd is. En afhankelijk van zijn zorgverzekeraar natuurlijk :ROFL:
Dan nog, als jij naar een broddelaar wil, mag dat. Het zou voor PSV wellicht in dit bijzondere geval z'n contract kunnen ontbinden. En hij zal het allemaal wel zelf betalen, dat zal gee probleem zijn.
 
Sowieso heel moeilijk. Ik kan me geen geval voorstellen waarbij de werkgever bepaalt naar welke dokter jij gaat als je ziek bent. Dit gaat natuurlijk in goed overleg, maar ik vermoed dat Mauro naar de dokter mag gaan waar hij wil.
Er wordt vaak even vergeten dat voetballers ook gewoon mensen zijn met een eigen wil, emotie enzo

Daarbij herstelt een persoon ook beter als diegene zich lekker voelt, en de keuze voor dokter speelt dan wel mee en de Nederlandse zorg is nou ook niet zo geweldig
 
Terug
Bovenaan Onderaan