Mark van Bommel

Bommel is terecht ontslagen en daar is veel te lang mee gewacht.
Dat hij nu wat napruttelt in de media boeit niet. Veel succes bij je volgende club en leer luisteren naar de mensen om je heen, zou ik willen zeggen.
Ja bijv naar John de Jong :maniac:
 
Verleden is verleden maar ik moet het gewoon even kwijt, Ik heb echt het idee dat Smidt de perfecte leermeester voor van Bommel was geweest i.p.v. familie lid Van Marwijk... Van Bommel heeft vaak in het 433 met 2 DM's gespeeld, en had als grootste leraar van Marwijk en misschien een beetje Cocu.. nogmaals we moeten niet in het verleden leven, maar qua positieve energie matchen Smidt en Van Bommel zo goed.. teminste zo zie ik het. :p
 
Verleden is verleden maar ik moet het gewoon even kwijt, Ik heb echt het idee dat Smidt de perfecte leermeester voor van Bommel was geweest i.p.v. familie lid Van Marwijk... Van Bommel heeft vaak in het 433 met 2 DM's gespeeld, en had als grootste leraar van Marwijk en misschien een beetje Cocu.. nogmaals we moeten niet in het verleden leven, maar qua positieve energie matchen Smidt en Van Bommel zo goed.. teminste zo zie ik het. :p
Laten we eerst even kijken hoe Schmidt het gaat doen, we kunnen ook niet in de toekomst kijken.
 
‘Van Bommel kandidaat om trainer te worden bij Schalke’

link

Mark van Bommel is volgens de Westdeutsche Allgemeine Zeitung kandidaat om trainer van Schalke 04 te worden. De club uit de Bundesliga zit om een nieuwe coach verlegen nadat David Wagner onlangs na twee nederlagen in de Bundesliga werd ontslagen.

Mark van Bommel past wel bij een Duitse club, maar of hij Schalke '04 weer op de rit kan krijgen?
Het is goed mis daar. :cautious:
 
‘Van Bommel kandidaat om trainer te worden bij Schalke’

link

Mark van Bommel is volgens de Westdeutsche Allgemeine Zeitung kandidaat om trainer van Schalke 04 te worden. De club uit de Bundesliga zit om een nieuwe coach verlegen nadat David Wagner onlangs na twee nederlagen in de Bundesliga werd ontslagen.

Mark van Bommel past wel bij een Duitse club, maar of hij Schalke '04 weer op de rit kan krijgen?
Het is goed mis daar. :cautious:
Ligt een beetje aan wat de verwachtingen zijn. Als ze zo mogen spelen zoals PSV heel lang deed dan denk ik dat Mark daar een mooie periode tegemoet gaat.
De supporters wat minder.
 
Ligt een beetje aan wat de verwachtingen zijn. Als ze zo mogen spelen zoals PSV heel lang deed dan denk ik dat Mark daar een mooie periode tegemoet gaat.
De supporters wat minder.
Schalke is tegenwoordig ook een degradatie kandidaat. Ik denk niet dat ze momenteel veel waarde hechten aan mooi voetbal.
 
‘Van Bommel kandidaat om trainer te worden bij Schalke’

link

Mark van Bommel is volgens de Westdeutsche Allgemeine Zeitung kandidaat om trainer van Schalke 04 te worden. De club uit de Bundesliga zit om een nieuwe coach verlegen nadat David Wagner onlangs na twee nederlagen in de Bundesliga werd ontslagen.

Mark van Bommel past wel bij een Duitse club, maar of hij Schalke '04 weer op de rit kan krijgen?
Het is goed mis daar. :cautious:
Ontslagen na twee nederlagen...ik mag hopen dat er bij een degradatiekandidaat iets meer achter zit. Anders gaan ze dit seizoen veel trainers verslijten.
 
Als 2 nederlagen al genoeg is, had je hem al eerder moeten ontslaan lijkt mij. Hij is in dienst sinds 15 maart 2019.

Alhoewel.. dat zal misschien het oorspronkelijke plan zijn geweest, maar toen met alle Corona perikelen....
 
Ik hoop van harte dat hij de boel weer aan het voetballen krijgt. Mark is nogal Duits van aanpak. Ik zie 'm best slagen in een Duitse voetbalomgeving
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als voetballer wel. Toen hij Luuk in de cruciale fase van het seizoen op 10 ging zetten was ik er klaar mee. Dan begrijp je het niet
 
Als ze waarde hechten aan overwinningen hebben ze aan Van Bommel ook geen goeie.
Ja want in zijn eerste seizoen bij PSV won hij ook nooit eens een wedstrijd. En in het tweede seizoen ging het ook al vanaf de eerste dag al mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan