Mario Götze (M)

Kruspe

Administrator
Administrator
Welke taken hij van Roger meekreeg weet ik niet. Zie alleen liever een speler die wat meer directe assits of goals maakt.
Dat was Götze gewoon niet. Net als Iniesta overigens, met wie in het artikel de directe vergelijking wordt getrokken.

Absolute topspeler voor PSV en één van de beste in Nederland afgelopen seizoen. Maar omdat hij niet veel doelpunten en assists had (wat volgens de statistieken dus ook onterecht was, aangezien hij ontzettend veel expected assists gaf en zelfs in de top van de Eredivisie hoorde, maar ja, Zahavi...), viel dat niet super erg op.

Gewoon een fantastische verbindingsspeler, tactisch ontzettend sterk en een heerlijke balbehandeling. Als liefhebber van Iniesta ben je ook liefhebber van Götze, punt. Enige ding is dat Götze de meeste balveroveringen in de competitie had in de eerste dertig meter.

En dat Iniesta het in Spanje deed, maar dat geheel terzijde. :grin:

Penalty

Internationale Legende
Vielen Dank für deine Zeit bei PSV Mario. :BALL: :) Viel Glück in Frankfurt. :bye:

FVybGYQXsAYyBQK

Laatst bewerkt:

JPdeJager

Routinier
Ik was destijds toen hij tekende bij PSV best wel wat jaloers. Een grote naam, wereldkampioen met Duitsland, die eventjes bij PSV ging spelen.

Nu terugkijkend kan je inderdaad zeggen dat hij een van de beste spelers was bij PSV. Maar desondanks heeft hij niet gebracht wat ik verwachtte, en dat was het hele PSV team omhoog trekken.

Hij is meer dan een goede speler, maar ik denk niet een echte leider die PSV misschien wel meer nodig had de afgelopen twee jaar.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Wat een opluchting dat ie weg is! RVN heeft er kijk op en een duidelijke voetbal visie. Weg met het vreemdelingen legioen. Gotze samen met Zahavi koning in het verkeerd druk zetten. Komt een bak geld vrij,
Dat laatste ben ik met je eens (over die bak geld), maar dat je hem op hetzelfde niveau plaatst als Zahavi vind ik een grove belediging. Vanaf het eerste moment zag je de pure klasse in al zijn acties. Ik durf te wedden dat hij bij Frankfurt een succes gaat worden.

Davitamonnetje

Routinier
Gewoon doodzonde dat hij weg is genoten van hem afgelopen twee jaar. Kijk dat filmpje net en kan me niet een andere speer herinneren van PSV zulke passjes gaf afgelopen seizoenen. Heerlijke speler, misschien iets minder goed dan we hadden gehooptaar veruit de beste voetballer die we hadden afgelopen twee jaar.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Een van de betere voetballers die het shirt van PSV hebben gedragen in zeg eens 10 jaar. Niet de grote leider, wel een enorm goede voetballer die qua speintelligentie boven iedereen uit stak. Heel, heel jammer dat hij gaat want die positie is niet snel vervuld, kwalitatief gezien.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Gewoon doodzonde dat hij weg is genoten van hem afgelopen twee jaar. Kijk dat filmpje net en kan me niet een andere speer herinneren van PSV zulke passjes gaf afgelopen seizoenen. Heerlijke speler, misschien iets minder goed dan we hadden gehooptaar veruit de beste voetballer die we hadden afgelopen twee jaar.
Tijd voor Veerman om de stap naar dragende speler te zetten.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Dat laatste ben ik met je eens (over die bak geld), maar dat je hem op hetzelfde niveau plaatst als Zahavi vind ik een grove belediging. Vanaf het eerste moment zag je de pure klasse in al zijn acties. Ik durf te wedden dat hij bij Frankfurt een succes gaat worden.
zet niet teveel geld op de weddenschap.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Kinderhand is snel gevuld. Gakpo dus een mindere speler volgens jou.

Bovenaan Onderaan