Mario Götze (M)

Misschien dat ik niet heel goed ben in begrijpend lezen, maar ik meen op verschillende platformen bakken aan kritiek tegen gekomen te zijn op Götze in zijn periode bij ons. En nu hij weg gaat is iedereen ineens enorm lovend over hem.

Maar goed, vanaf de eerste seconde nadat hij aangekondigd werd was ik fan dus heel veel kon hij toch niet fout doen bij mij. Ben in ieder geval blij dat de meeste hier het (nu) toch (een beetje) met me eens zijn. :)
 
Misschien dat ik niet heel goed ben in begrijpend lezen, maar ik meen op verschillende platformen bakken aan kritiek tegen gekomen te zijn op Götze in zijn periode bij ons. En nu hij weg gaat is iedereen ineens enorm lovend over hem.

Maar goed, vanaf de eerste seconde nadat hij aangekondigd werd was ik fan dus heel veel kon hij toch niet fout doen bij mij. Ben in ieder geval blij dat de meeste hier het (nu) toch (een beetje) met me eens zijn. :)
Ach, ieder heeft zijn mening. De super Marios, friet bakken, het moment met de auto, bepaalde interviews, sluwe balletjes en bewegingen.
Ik ben ook vanaf dag 1 fan. Enige nadeel vind ik dat hij in dit systeem iets te veel als loper werd gebruikt.

Voor anderen geldt wellicht beter nu inzien dat het een toffe speler was dan het nooit zien, en als je dat toch niet voelt dan is het ook goed toch?
 
Wat een enorm groot shirt, dat past toch nooit!?
Frankfurt denkt: "Een grote naam verdient een groot shirt" ;)
Ze hadden waarschijnlijk geen kleinere cijfers en alleen rugnummers van dit formaat. Dan maar een groot shirt, want anders past 2025 niet op het shirt. :cautious: :geek:
 
Ik ga hem missen. Wat fantastisch dat hij hier twee jaar heeft gespeeld. Ik denk ook echt dat we teveel bezig zijn met statistieken als goals en assists.
Dat is Götze niet. In zijn top seizoenen had hij volgensmij ook maar iets van max 10 competitie goals. Maar de manier waarop hij het spel speelde vond ik om te genieten. Ik denk alleen, wellicht zonder corona, met net wat andere spelers om hem heen dat hij meer kon uitblinken.

Ik vind het nog steeds een top aankoop, die we gedeeltelijk ook nog eens terug verdienen. Alle succes in Frankfurt voor Mario!
 
Hoef je niet scherp voor te zijn als jij Gotze de beste speler van PSV vond:shrug:
Ieder z’n mening. Gakpo is een geweldenaar, daar zijn we t over eens. Je rept in een van je eerdere Posts over krokodillentranen, geen idee of je op mij doelt.. maar ik heb Götze afgelopen twee jaar niet afgezeken hier. Ja vast wel eens bij een slechte wedstrijd.
Maar gemiddeld genomen vind ik hem de beste speler afgelopen twee jaar. Zijn souplesse, inzicht, bal tempo, positionering en kracht om anderen in hun kracht te zetten heb ik bij anderen niet zo consequent gezien.
 
Thanks Mamba, goed filmpje!
Jammer dat hij niet nog 1 seizoentje eraan plakte, dit had echt zijn topseizoen kunnen worden.
Volgens mij een goede gozer, hard gewerkt en ook heel veel mooie dingen laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan