Mario Götze (M)

Götze:

-Allereerste wedstrijd toen hij de terugspeelbal van die Zwollenaar als enige al 10 km van te voren aan zag komen en daarna keurig afrondde.
-Het hooghoudhoogstandje tegen Ajax tijdens de supercup.
-Dat hij meehielp in die patatzaak, die de scoop had dat hij in Eindhoven gesignaleerd was.

Ik ben wel content geweest met Götze en Schmidt. Vond de afgelopen twee jaren met hen leuk.

Verder helemaal niets toe te voegen aan de post van Buitenspelgoal; daar staat wat mij betreft alles in.
Leuk, leuk.... Zet mij en Der Muzikant twee jaar voor de groep, dan wordt het ook leuk.
 
Leuk, leuk.... Zet mij en Der Muzikant twee jaar voor de groep, dan wordt het ook leuk.
Serieus?
Waarom twijfel ik daaraan?
Waarom denk ik aan Bermuda-driehoeken, zwarte gaten en een terugtransfer van Rosario?
Welk woord had ik dan moeten gebruiken ipv leuk, zodat jullie niet meteen aan de stoelpoten van RvN gaan zagen, voordat hij überhaupt begonnen is?
Waarom val ik nu niet meer in slaap?
 
De periode van Götze bij PSV lijkt voorbij.

Ik heb er een wat gemengd gevoel bij:
hele mooie en goede voetballer. Hij was het tweede seizoen veel fitter dan ik had verwacht. Op het oog ontbrak een warme band tussen speler en de ‘PSV-familie’. Het ontbreken van prijzen en de teleurstellende resultaten in topwedstrijden zullen daar niet bij hebben geholpen.
 
Laatst bewerkt:

'SL Benfica haakt definitief af in strijd om handtekening Götze'​

link

Volgens O Jogo is de overstap naar SL Benfica, de nieuwe club van voormalig PSV-trainer Roger Schmidt, voorlopig een kwestie die gaan prioriteit heeft. De Portugezen willen overschakelen naar een andere spelers na de salariseisen van Götze.
 

'SL Benfica haakt definitief af in strijd om handtekening Götze'​

link

Volgens O Jogo is de overstap naar SL Benfica, de nieuwe club van voormalig PSV-trainer Roger Schmidt, voorlopig een kwestie die gaan prioriteit heeft. De Portugezen willen overschakelen naar een andere spelers na de salariseisen van Götze.

Het zou niet verkeerd zijn mocht Mario nog een jaartje blijven, geeft ons ook wat ruimte op de transfermarkt om te focussen op andere posities.
 
He had everything agreed with SL Benfica but at the last minute he asked for a few more days to rethink because his priority is to return to Germany. SL Benfica will not wait much longer and will advance to another player.
Supposedly, Schmidt and SL Benfica are pretty disappointed with him .

Some media also said SL Benfica and PSV agreed a transfer fee for Gotze below the release clause (4M) in exchange for canceling the obligation to buy Vinicius who would leave PSV and then went to Palmeiras.
 
He had everything agreed with SL Benfica but at the last minute he asked for a few more days to rethink because his priority is to return to Germany. SL Benfica will not wait much longer and will advance to another player.
Supposedly, Schmidt and SL Benfica are pretty disappointed with him .

Some media also said SL Benfica and PSV agreed a transfer fee for Gotze below the release clause (4M) in exchange for canceling the obligation to buy Vinicius who would leave PSV and then went to Palmeiras.
You have read it in Telegravios?
 
Lijkt er sterk op dat die naar Eintracht vertrekt. Tikkeltje jammer dat die PSV verlaat voor zo club. Maar goed, gasten spelen CL en waarschijnlijk speelt Gotze ook tegen Real Madrid om de Uefa Super Cup. Niet de minste potjes.

Jammer. Maar trots dat zo grote naam twee jaar voor PSV heeft gespeeld. Het gaat je goed Mario.
 
Jammer dat hij weggaat; en zeker jammer dat het dan naar een club als Frankfurt is. Ja CL, en een mooie club maar je hoopt toch dat hij dan de sprong weer kan maken naar een topclub. Ook met oog op toekomstige stunts als deze.

Prachtig dat hij 2 jaar bij ons heeft gespeeld, sympathieke gozer en een waanzinnige techniek. Ja hij heeft het niet altijd laten zien, maar ik hou nou eenmaal van dit soort technische spelers waarbij alles makkelijk lijkt. Net als een Propper
 
Jammer dat hij weggaat; en zeker jammer dat het dan naar een club als Frankfurt is. Ja CL, en een mooie club maar je hoopt toch dat hij dan de sprong weer kan maken naar een topclub. Ook met oog op toekomstige stunts als deze.

Prachtig dat hij 2 jaar bij ons heeft gespeeld, sympathieke gozer en een waanzinnige techniek. Ja hij heeft het niet altijd laten zien, maar ik hou nou eenmaal van dit soort technische spelers waarbij alles makkelijk lijkt. Net als een Propper

Maar ook een speler die 90 minuten lang alles gaf, zich een slag in de rondte werkte. Die combinatie tussen een harde werker en technische begaafdheid is heel zelden bij PSV te zien, want die spelen normaal een stapje hoger. Enorm genoten van Mario, hopelijk gaat hij het ook in de Bundesliga nog een keer laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan