Mario Götze (M)

Ronaldo heeft ook een stofwisselingsziekte.
:unsure: Of heeft hij teveel stof nodig?
Stof tot nadenken ... ;)

belgaimage-120428666-full.jpg
Nou, dat zou een enorme stunt zijn om hem terug te halen als spits....hij hoeft niet te rennen, zolang hij de ballen maar erin knalt...
 
Ongelofelijk grote stunt! Of het gaat lukken allemaal en de druk die nu op PSV komt te liggen, dat zal allemaal wel. Maar dit doet een beetje de oude tijden herleven.
 
Wat een stunt. Uiteraard de vraag hoe goed deze man nog speelt. Maar een middenveld met Sangare en Götze.....tjonge. En daar moet nog een Ihattaren en Van Ginkel bij komen....
 
Stel dat iedereen zijn beste niveau haalt en fit is, dan is Gakpo gewoon bankzitter.

Götze - Van Ginkel - Sangaré - Ihattaren is wel een middenveld hoor.
 
2 weken geleden ...

'Transfervrije Götze (28) krijgt verrassend telefoontje uit München'

link

Mario Götze staat mogelijk voor een verrassende terugkeer naar Bayern München. Trainer Hansi Flick heeft met de transfervrije spelmaker gebeld, meldt BILD.

Götze (28) is transfervrij na het aflopen van zijn contract bij Borussia Dortmund. Flick ziet de aanvallende middenvelder graag komen, maar voorzitter Karl-Heinz Rummenigge en sportief directeur Hasan Salihamidzic hebben daar voorlopig een stokje voor gestoken. Zij herinneren zich nog hoe hoog de druk op Götze was tijdens zijn eerste periode in München, waarin zijn positie week-in-week-uit bekritiseerd werd door de fans.
 
Stel dat iedereen zijn beste niveau haalt en fit is, dan is Gakpo gewoon bankzitter.

Götze - Van Ginkel - Sangaré - Ihattaren is wel een middenveld hoor.
Voor van Ginkel hoeft je niet echt bang te zijn vrees ik. Die is iig tot januari nog niet wedatrijdfit.
 
Voor van Ginkel hoeft je niet echt bang te zijn vrees ik. Die is iig tot januari nog niet wedatrijdfit.

Klopt, gelukkig speelt Thomas gewoon prima de laatste wedstrijden dus Götze - Thomas - Sangaré - Ihattaren is nog steeds makkelijk het beste middenveld van de Eredivisie.
 
Toch wel klein complimentje voor JdJ, heeft het op papier erg goed gedaan deze window. Ook wel hulp gehad van de reputatie van onze technische staf maar alsnog.
 
Stel dat iedereen zijn beste niveau haalt en fit is, dan is Gakpo gewoon bankzitter.

Götze - Van Ginkel - Sangaré - Ihattaren is wel een middenveld hoor.
Ik hoop toch liever dat Gakpo speelt ipv Ihattaren, heeft het in mijn ogen toch zichzelf bewezen dan mo'tje
 

Voor wat t waard is. Zelfs als PSV m de helft van dat salaris heeft kunnen doen tekenen vindt ik dat n achterlijk hoog en onverantwoorde zet voor n speler met zijn blessuregevoeligheid en luxe levenstijl. Ik snap hier niks van.
 

'Götze weigert salarisverlaging van drie miljoen en vertrekt bij Dortmund'​

Gepubliceerd: Dinsdag 7 januari 2020 om 00:


Borussia Dortmund en Mario Götze gaan komende zomer opnieuw uit elkaar. De speler heeft een aanbieding van de club om te verlengen geweigerd, weet BILD.

De 27-jarige Götze vertrok in 2013 bij Dortmund, om na drie jaar Bayern München weer terug te keren op het oude nest. Het niveau van zijn eerste periode bij Dortmund haalde hij nooit meer. Dit seizoen is hij ook geen basisspeler.
Desondanks wilde Dortmund graag door met Götze, maar dan wel tegen andere voorwaarden. De Duitse WK-winnaar is met een jaarsalaris van tien miljoen euro een van de grootverdieners bij de club. Dortmund wilde daar zeven miljoen euro per seizoen van maken, maar daar gaat Götze niet mee akkoord. In plaats daarvan laat hij zijn contract aflopen en wil hij transfervrij weg.

Welke constructie heeft hij nu bij PSV dan? :confused:
Bij PSV zal hij bij lange na geen € 7 miljoen gaan verdienen.

:unsure:Willen al die Duitse spelers allemaal zo graag Schmidt als trainer dat ze zoveel salaris inleveren of vinden ze PSV de mooiste club ter wereld en willen ze er zo graag spelen?
Of hebben ze van de DFB een opdracht gekregen voor een Wiedergutmachung voor 1974 of van Merkel voor een Wiedergutmachung voor 40-45.

Voer voor Psychologen. :speechless:
 
Ik hoop toch liever dat Gakpo speelt ipv Ihattaren, heeft het in mijn ogen toch zichzelf bewezen dan mo'tje

Daarom zei ik als iedereen op z'n best is. Een Ihattaren in vorm > een Gakpo in vorm. Götze in vorm > Gakpo in vorm. Alleen denk ik niet dat Götze en Mo zo snel de sterren van de hemel gaan spelen.
 

'Götze weigert salarisverlaging van drie miljoen en vertrekt bij Dortmund'​

Gepubliceerd: Dinsdag 7 januari 2020 om 00:


Borussia Dortmund en Mario Götze gaan komende zomer opnieuw uit elkaar. De speler heeft een aanbieding van de club om te verlengen geweigerd, weet BILD.

De 27-jarige Götze vertrok in 2013 bij Dortmund, om na drie jaar Bayern München weer terug te keren op het oude nest. Het niveau van zijn eerste periode bij Dortmund haalde hij nooit meer. Dit seizoen is hij ook geen basisspeler.
Desondanks wilde Dortmund graag door met Götze, maar dan wel tegen andere voorwaarden. De Duitse WK-winnaar is met een jaarsalaris van tien miljoen euro een van de grootverdieners bij de club. Dortmund wilde daar zeven miljoen euro per seizoen van maken, maar daar gaat Götze niet mee akkoord. In plaats daarvan laat hij zijn contract aflopen en wil hij transfervrij weg.

Welke constructie heeft hij nu bij PSV dan? :confused:
Bij PSV zal hij bij lange na geen € 7 miljoen gaan verdienen.

:unsure:Willen al die Duitse spelers allemaal zo graag Schmidt als trainer dat ze zoveel salaris inleveren of vinden ze PSV de mooiste club ter wereld en willen ze er zo graag spelen?
Of hebben ze van de DFB een opdracht gekregen voor een Wiedergutmachung voor 1974 of van Merkel voor een Wiedergutmachung voor 40-45.

Voer voor Psychologen. :speechless:
De Griek in Eindhoven schijnt wel van de trekkers te zijn in het hele verhaal.
 
Ronaldo heeft ook een stofwisselingsziekte.
:unsure: Of heeft hij teveel stof nodig?
Stof tot nadenken ... ;)

belgaimage-120428666-full.jpg
Dat is toch die Engelse cultheld Akinfewa? Nee zonder dollen, dat is mijn grootste voetbal idool ooit.

Ik vond nog een plaatje met blessures. En dan had de beste man nog een stofwisselingsziekte waardoor hij veel te dik was. Het is ongelofelijk wat hij heeft gepresteerd, deze blessures had de voormalig PSVer en volgens mij de jongste ballon d'or winnaar ooit: 9df734cf64ebd6ae5dae494d5688cdd5.jpg

Nu is hij nog steeds een baas en veelvuldig Cote dor winnaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan