Marco van Ginkel (M)

Dit is gewoon heel erg goed nieuws. Dit betekent wel dat PSV nog steeds vol aan de bak moet in 2de seizoenshelft.

Daar hebben we op zitten wachten. Er was behoefte aan een middenvelder met scorend vermogen. Omdat we veel middenvelders hebben, zou ik met vier middenvelders gaan spelen en twee spitsen.

 
Nu nog een spits met scorend vermogen, en de derde titel op rij kan ons niet meer ontgaan ;)
 
Zeker goed nieuws niet alleen omdat het van Ginkel is maar ook omdat Brands waarschijnlijk toch wakker is geworden. Wie weet volgen er nog meer: een cv en een spits.

Juistum! Spits, maar wat gevaarlijks op de vleugels mag ook.
 
Ja, zo'n doelpunt hebben we in de eerste seizoenshelft niet gezien. Dacht ik...
 
“Ik heb geen clausule in mijn huurcontract bij PSV over een langer verblijf hier. Het is de bedoeling dat ik volgend seizoen bij Newcastle een nieuwe start in Engeland ga maken.”
Bron

Het komt helemaal goed met PSV. Er wordt gedacht aan de toekomst. Niks korte termijn-denken. Visie!
 
“Ik heb geen clausule in mijn huurcontract bij PSV over een langer verblijf hier. Het is de bedoeling dat ik volgend seizoen bij Newcastle een nieuwe start in Engeland ga maken.”
Bron

Het komt helemaal goed met PSV. Er wordt gedacht aan de toekomst. Niks korte termijn-denken. Visie!

Maar dat gaat dus om Siemie he, niet over Van Ginkel.
 
Maar dat gaat dus om Siemie he, niet over Van Ginkel.

Dat klopt inderdaad. Ik haalde twee namen door elkaar (zal komen omdat het stuk begin met de naam van van Ginkel). En het korte termijn-denken (huren is al kudt, maar zonder perspectief / optie tot koop is het helemaal vervelend) is me vooral bij Van Ginkel een doorn in het oog. Vandaar dat ik per abuis automatisch naar dit topic ging. Mea Vulva, I stand erected. ;)
 
'PSV heeft transferplan al klaarliggen en klopt binnenkort bij Chelsea aan'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...gen-en-klopt-binnenkort-bij-chelsea-aan-.html

PSV gaat na dit seizoen proberen Marco van Ginkel voor nog een jaar van Chelsea te huren. Volgens het Eindhovens Dagblad is nu al duidelijk dat de club vrijwel zeker voor het behoud van de veelscorende middenvelder gaat.

:unsure:Zou mooi zijn als Marco van Ginkel volgend seizoen nog bij PSV speelt. :shifty:
 
Met het waarschijnlijke vertrek van Pröpper (de enige PSV-speler die nog echt geld gaat opleveren komende transferperiode) is het behouden van Van Ginkel geen verkeerde zet. Denk wel dat PSV in de wachtkamer zal komen, met Van Ginkel die gaat proberen of hij niet direct bij Chelsea kan aansluiten. Verhaal Rekik, zeg maar.
 
Met het waarschijnlijke vertrek van Pröpper (de enige PSV-speler die nog echt geld gaat opleveren komende transferperiode) is het behouden van Van Ginkel geen verkeerde zet. Denk wel dat PSV in de wachtkamer zal komen, met Van Ginkel die gaat proberen of hij niet direct bij Chelsea kan aansluiten. Verhaal Rekik, zeg maar.

Aan de ene kant bewonder ik zijn doorzettingsvermogen.
Aan de andere kant zou ik het ook mooi vinden als er weer eens een speler zou zijn die 2 miljoen per jaar óók gewoon prima geld vindt en die zich bewust is van het feit dat hij bij een topclub in de eredivisie held tot in de eeuwigheid kan zijn.

Neemt niet weg dat ik me héél goed kan voorstellen dat je hier momenteel voor je verdriet nog niet blijft zitten.

Misschien zou het een idee zijn om de transferleeftijd naar een buitenlandse competitie op te trekken naar 26 jaar. Hier komen ze financieel ook echt niks te kort en daarna hebben ze nog een jaar of 6 om zich in het buitenland schathemeltje rijk te voetballen. De Nederlandse competitie zou er sprongen op vooruit gaan.
 
Aan de ene kant bewonder ik zijn doorzettingsvermogen.
Aan de andere kant zou ik het ook mooi vinden als er weer eens een speler zou zijn die 2 miljoen per jaar óók gewoon prima geld vindt en die zich bewust is van het feit dat hij bij een topclub in de eredivisie held tot in de eeuwigheid kan zijn.

Neemt niet weg dat ik me héél goed kan voorstellen dat je hier momenteel voor je verdriet nog niet blijft zitten.

Misschien zou het een idee zijn om de transferleeftijd naar een buitenlandse competitie op te trekken naar 26 jaar. Hier komen ze financieel ook echt niks te kort en daarna hebben ze nog een jaar of 6 om zich in het buitenland schathemeltje rijk te voetballen. De Nederlandse competitie zou er sprongen op vooruit gaan.

Zoals vroeger in Roemenië. Mocht je pas weg met 28 of zoiets.
De oude "buitenlander" regeling was eigenlijk het meest effectief. Maarja, EU-wetjes en zo....
 
Aan de ene kant bewonder ik zijn doorzettingsvermogen.
Aan de andere kant zou ik het ook mooi vinden als er weer eens een speler zou zijn die 2 miljoen per jaar óók gewoon prima geld vindt en die zich bewust is van het feit dat hij bij een topclub in de eredivisie held tot in de eeuwigheid kan zijn.

Neemt niet weg dat ik me héél goed kan voorstellen dat je hier momenteel voor je verdriet nog niet blijft zitten.

Misschien zou het een idee zijn om de transferleeftijd naar een buitenlandse competitie op te trekken naar 26 jaar. Hier komen ze financieel ook echt niks te kort en daarna hebben ze nog een jaar of 6 om zich in het buitenland schathemeltje rijk te voetballen. De Nederlandse competitie zou er sprongen op vooruit gaan.

Hangt van je definitie van doorzettingsvermogen af. Ik vind het doorzettingsvermogen als je eens een paar jaar investeert in onmisbaar worden bij je club en (daarmee) vaste waarde te worden in je nationale elftal...:unsure:
 
Nou, ben benieuwd na Van Ginkel's uitspraken dat hij pas na afloop van de competitie een besluit neemt (wat ik terecht vind), komen nu de berchten dat Fenerbahce geïnteresseerd is:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-er-ook-fenerbah-e-aast-op-handtekening-.html
http://www.soccernews.nl/news/387793/Advocaat_wil_plannetje_van_PSV_dwarsbomen

Zoals gezegd, Van Ginkel mag nu eens kleur bekennen. Eens leven lang clubhoppen heeft nog nooit iemand aan de top gebracht.
Marco, blijf lekker bij ons :psv2: en verover zo een plek in Oranje :holland: !
 
Nou, ben benieuwd na Van Ginkel's uitspraken dat hij pas na afloop van de competitie een besluit neemt (wat ik terecht vind), komen nu de berchten dat Fenerbahce geïnteresseerd is:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-er-ook-fenerbah-e-aast-op-handtekening-.html
http://www.soccernews.nl/news/387793/Advocaat_wil_plannetje_van_PSV_dwarsbomen

Zoals gezegd, Van Ginkel mag nu eens kleur bekennen. Eens leven lang clubhoppen heeft nog nooit iemand aan de top gebracht.
Marco, blijf lekker bij ons :psv2: en verover zo een plek in Oranje :holland: !

Misschien ben ik te pessimistisch, maar ik voorspel een Rekikje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan