Wat ik raar vind. Je scoort als spits een hat trick en een assist en je krijgt van VI slechts een 8.

Dat hij geen tien krijgt prima. Maar een 9 zou je toch wel verwachten? Of ik dan te lief voor Luuk?
Ach wat maken die cijfers van VI uit. :shrug:
Iedere keer als Luuk een hattrick scoort en ook nog een assist geeft krijgt hij van mij een 10. :biceps: :clap2:
 
Wat ik raar vind. Je scoort als spits een hat trick en een assist en je krijgt van VI slechts een 8.

Dat hij geen tien krijgt prima. Maar een 9 zou je toch wel verwachten? Of ik dan te lief voor Luuk?
Er moet ruimte zijn voor verbetering. Ik had vroeger een docent die nooit een 10 gaf. Hij zei dat er altijd een marge voor verbetering moest zijn. Zit wel wat in
 
Er moet ruimte zijn voor verbetering. Ik had vroeger een docent die nooit een 10 gaf. Hij zei dat er altijd een marge voor verbetering moest zijn. Zit wel wat in
Ja dat hij geen 10 krijgt snap ik. Maar een 8 vind ik wel apart.

Persoonlijk vind ik dat een 10 best kan. Je hebt een bepaalde schaal waarop je de vaardigheid meet, als iemand er zo goed presteert dan kun je best een tien geven. Wat mij betreft is een 10 niet altijd gelijk aan perfectie. Maar goed dat kan verschillen.

En het is ook VI. Niet belangrijk, maar ik vond het wel opmerkelijk.
 
Ja dat hij geen 10 krijgt snap ik. Maar een 8 vind ik wel apart.

Persoonlijk vind ik dat een 10 best kan. Je hebt een bepaalde schaal waarop je de vaardigheid meet, als iemand er zo goed presteert dan kun je best een tien geven. Wat mij betreft is een 10 niet altijd gelijk aan perfectie. Maar goed dat kan verschillen.

En het is ook VI. Niet belangrijk, maar ik vond het wel opmerkelijk.
Is het niet juist een enorm compliment? Blijkbaar schatten ze z'n mogelijkheden zó hoog in, dat zelfs een hattrick en een assist slechts een 8 waard is. Een 10 (of 9) geef je aan een matige spits die één wedstrijd boven zichzelf uitstijgt en er opeens 3 inlegt. Voor Luuk is het business as usual.
 
Ja dat hij geen 10 krijgt snap ik. Maar een 8 vind ik wel apart.

Persoonlijk vind ik dat een 10 best kan. Je hebt een bepaalde schaal waarop je de vaardigheid meet, als iemand er zo goed presteert dan kun je best een tien geven. Wat mij betreft is een 10 niet altijd gelijk aan perfectie. Maar goed dat kan verschillen.

En het is ook VI. Niet belangrijk, maar ik vond het wel opmerkelijk.
Je kan natuurlijk altijd naar 11
 
Luuk zijn terugkeer doet me sterk herinneren aan de tweede periode Cocu. De manier waarop Luuk leiding geeft. Aangeeft wat er moet gebeuren en waar spelers moeten lopen. De ervaring plus zijn kwaliteiten. Cocu had dat ook. Maakte meteen het verschil. Zorgde er voor dat het team beter ging draaien.
En de assists van Luuk laat zien dat ie ook daarin gegroeid is. Zn eerste periode bij psv deed ie wat ie bijvoorbeeld zondag deed met 2 assists een stuk minder vaak..
 
Bye bye Sjakie, Luuk is je voorbij

GLEAmcYXsAAFEBt
 
Iemand een idee of er ook een lijstje career topscorers (Nederlanders) in omloop is? Ben wel benieuwd of daar psv-ers (Ruud, Robben, Huntelaar (mixed feelings), Luuk tussen staan)? Post 1980 is imo prima maar all time (Willy etc) mag ook natuurlijk..
 
Iemand een idee of er ook een lijstje career topscorers (Nederlanders) in omloop is? Ben wel benieuwd of daar psv-ers (Ruud, Robben, Huntelaar (mixed feelings), Luuk tussen staan)? Post 1980 is imo prima maar all time (Willy etc) mag ook natuurlijk..
Maar pak je dan ook interlandgoals mee, en beker etc. of louter competitie
 
Maar pak je dan ook interlandgoals mee, en beker etc. of louter competitie
Dat laatste denk ik - clubwedstrijden zou mijn interesse t meest hebben. Voor oranje weet iedereen de rijtjes wel te vinden, Nederlanders in de CL ook, maar qua club goals.. zou t dan n usual suspect zijn (Ruud, v Persie, Huntelaar? Of komen de “mindere” goden buiten de PL er juist goed vanaf? Niet als opdracht overigens, maar als er een career league goals lijst bestaat dan ben ik benieuwd.. :)
 
Dat laatste denk ik - clubwedstrijden zou mijn interesse t meest hebben. Voor oranje weet iedereen de rijtjes wel te vinden, Nederlanders in de CL ook, maar qua club goals.. zou t dan n usual suspect zijn (Ruud, v Persie, Huntelaar? Of komen de “mindere” goden buiten de PL er juist goed vanaf? Niet als opdracht overigens, maar als er een career league goals lijst bestaat dan ben ik benieuwd.. :)
Geen idee, is ook lastig om dergelijke lijstjes te maken, juist omdat je een dark horse kan missen.
 
Geen idee, is ook lastig om dergelijke lijstjes te maken, juist omdat je een dark horse kan missen.
Klopt - en de “groten” hebben ook in de beste competities met meer weerstand gespeeld en/of periodes met zware blessures gekend. Zo’n Dost die een paar maal Portugees topscorer was en bij middenmoter zijn +15 seizoentjes meenam kan best wel daarboven staan, of Kuyt die tot zijn 53e (;))doorging en vroeg furore maakte..
 
Klopt - en de “groten” hebben ook in de beste competities met meer weerstand gespeeld en/of periodes met zware blessures gekend. Zo’n Dost die een paar maal Portugees topscorer was en bij middenmoter zijn +15 seizoentjes meenam kan best wel daarboven staan, of Kuyt die tot zijn 53e doorging en vroeg furore maakte..
Reden genoeg om een dergelijk lijstje niet te maken, Dost...
 
Terug
Bovenaan Onderaan