Pffff ziekenboeg 040 weer. Na de uitschakeling in de voorrone CL denk ik dat we de verwachtingen voor de competitie ook maar weer naar beneden moeten bijstellen…
 
Dat wordt dus Vinicius in de spits. En wellicht dat we Vertessen over een week weer terug hebben, maar daar gaan we maar beter niet vanuit. Fofana zien we voor de winterstop ook nog niet.

Dus PSV, wat gaan we doen?
 
Vrij pessimistisch wat ik nu ga zeggen maar dit seizoen begint nu al dramatische vormen aan te nemen. Kwaliteit achter de Jong is zoveel minder dat je nu gewoon een probleem hebt met alleen Vinicius als echte 9. De rest is allemaal geblesseerd of te blessuregevoelig of jeugdspeler waar je nog niet veel van kan verwachten.

Ons John heeft weer een gebalanceerde selectie op de been gebracht!
Ik vond De Jong al niet geschikt voor de basis.
Dat wordt dus Vinicius in de spits. En wellicht dat we Vertessen over een week weer terug hebben, maar daar gaan we maar beter niet vanuit. Fofana zien we voor de winterstop ook nog niet.

Dus PSV, wat gaan we doen?
O, van deze namen word ik zo verdrietig. :sad: Zirkzee was een mooie optie geweest.
 
Wekenlang.. Yikes.

Ik begrijp dat Saibari eerste vervanger is. Ben blij dat hij gaat spelen, maar het is geen spits natuurlijk.
Misschien eerder gaan spelen met Gakpo en Saibari, en Simons toevoegen op een 4mans middenveld
 
Ik vind dat er ook een spits gehaald moet worden, want Vinicius doet eigenlijk voor spek en bonen mee en een andere echte spits hebben we niet. Kortom, als Gakpo vertrekt, dan vind ik dat er een vervanger voor Gakpo, Madueke en Luuk gehaald moet worden.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ook van Ginkel geblesseerd. "De 29-jarige middenvelder kampt met hamstringproblemen. Hoe lang Van Ginkel precies is uitgeschakeld, is niet duidelijk"

Die verrekte waarschijnlijk alles toen ie over de bal heen maaide.
 
Ik vind dat er ook een spits gehaald moet worden, want Vinicius doet eigenlijk voor spek en bonen mee en een andere echte spits hebben we niet. Kortom, als Gakpo vertrekt, dan vind ik dat er een vervanger voor Gakpo, Madueke en Luuk gehaald moet worden.
Wanneer sluit de markt voor Nederland definitief? Want volgens mij moeten ze er dan nog flink wat gas op gaan gooien willen ze nog wat bewerkstelligen qua kwaliteitsinvesteringen.
 
Dat gezegd hebbende:

Rik Elfrink
@RikElfrink
·
19 m

Bij PSV is Oppegard er naar verwachting ook een aantal weken uit, zegt Ruud van Nistelrooij. Gaat ook om spierprobleem. Herstel van Mauro Júnior valt tegen en verloopt moeizaam. Ook hij is er nog weken uit naar verwachting.
Misschien keer nieuwe medische staf? Heb niet het idee dat revalideren daar heel lekker gaat afgelopen seizoenen.
 
Nou... ik ben benieuwd naar plan B, zal er wel weer pas in januari bij zijn
Ik zie het al voor me:
John de jong tegen Ruud: “Hee Ruud ik kan me herinneren dat jij toch ook spits bent geweest en er wel aardig wat van kon, kan jij niet even de spits in, dan hoef ik Marcel niet om z’n netwerk te vragen en kunnen Jan en Ik nog langer met vakantie!”
 
.
Ook van Ginkel geblesseerd. "De 29-jarige middenvelder kampt met hamstringproblemen. Hoe lang Van Ginkel precies is uitgeschakeld, is niet duidelijk"

Die verrekte waarschijnlijk alles toen ie over de bal heen maaide.
Toen ie zn schoenen aan deed. Het ging mis bij het veters strikken
 
Dacht meteen aan een zweepslag pak hem beet 6 weken aan de kant. Gelukkig heeft JDJ gezorgd dat alle positie dubbel bezet zijn. Zie nu Forum leden hoop putten uit dat er nog een paar dagen zijn voor aankopen. Nou laten we eerst JDJ eruit gooien voordat ie ook nog maar 1 cent uitgeeft.
Vinicius had weg gemoeten
Guti Idem
Ginkel Idem
Max idem
Obispo idem

Gefaald in het halen van een::
Linksback
LCV
RB
Spelverdeler
Linker vleugel aanvaller
Rechtervleuge aanvaller
2e Spits
 
Dacht meteen aan een zweepslag pak hem beet 6 weken aan de kant. Gelukkig heeft JDJ gezorgd dat alle positie dubbel bezet zijn. Zie nu Forum leden hoop putten uit dat er nog een paar dagen zijn voor aankopen. Nou laten we eerst JDJ eruit gooien voordat ie ook nog maar 1 cent uitgeeft.
Vinicius had weg gemoeten
Guti Idem
Ginkel Idem
Max idem
Obispo idem

Gefaald in het halen van een::
Linksback
LCV
RB
Spelverdeler
Linker vleugel aanvaller
Rechtervleuge aanvaller
2e Spits
Als je het zo leest valt het allemaal nog best mee.😇
 
Dacht meteen aan een zweepslag pak hem beet 6 weken aan de kant. Gelukkig heeft JDJ gezorgd dat alle positie dubbel bezet zijn. Zie nu Forum leden hoop putten uit dat er nog een paar dagen zijn voor aankopen. Nou laten we eerst JDJ eruit gooien voordat ie ook nog maar 1 cent uitgeeft.
Vinicius had weg gemoeten
Guti Idem
Ginkel Idem
Max idem
Obispo idem

Gefaald in het halen van een::
Linksback
LCV
RB
Spelverdeler
Linker vleugel aanvaller
Rechtervleuge aanvaller
2e Spits
Ben Blij dat Lukassen mag blijven
 
Terug
Bovenaan Onderaan