Leandro Fernandes (M) PSV O19

PSVEindhoven

Nieuwkomer van het Jaar 2014
PSV heeft 'm een contractaanbod gedaan. 16 jaar en een van de grootste talenten van PSV.

Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV heeft Leandro Fernandes (16), talent uit eigen jeugd, een contract aangeboden. Speler denkt na over het 3-jarig aanbod.
 
Laatst bewerkt:
PSV heeft 'm een contractaanbod gedaan. 16 jaar en een van de grootste talenten van PSV.

Rik Elfrink @RikElfrink
#PSV heeft Leandro Fernandes (16), talent uit eigen jeugd, een contract aangeboden. Speler denkt na over het 3-jarig aanbod.

Je bent 16, hoezo nadenken :unsure:
 
Vanwaar dat ineens? Iets gelezen over interesse?

Nee, een vermoeden...zodra dit soort erg jonge talenten niet gretig hun handtekening zetten onder een meerjarig contract bij PSV, krijg ik het vermoeden dat zij spelen met een vertrek uit Eindhoven....:unsure:
 
Nee, een vermoeden...zodra dit soort erg jonge talenten niet gretig hun handtekening zetten onder een meerjarig contract bij PSV, krijg ik het vermoeden dat zij spelen met een vertrek uit Eindhoven....:unsure:

Desbetreffende speler denkt na over een contract aanbieding. Dat doet elke speler. Omdat een journalist zegt dat hij er over na denkt betekent het niet dat hij niet wilt?! Dan zou bijna elke speler op een vertrek uit zijn...
 
PSV contracteert jeugdspeler Fernandes

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-contracteert-jeugdspeler-fernandes.htm

56c87c0372b8b-Leandro_Fernandes.JPG


Goede naam ... Er zit een goede kop op ... en zo te zien een leuke familie.
Oh ja ... Hij kan ook nog voetballen. :shifty:
 
Het is makkelijk gnuiven in retrospectief, maar we moeten niet doen alsof Razinho dat vermoeden heeft gekregen op basis van een hersenscheet. Er zijn wel voorbeelden van jongens die niet wilden tekenen en vervolgens op jonge leeftijd vertrokken richting andere clubs.
 
Het is makkelijk gnuiven in retrospectief, maar we moeten niet doen alsof Razinho dat vermoeden heeft gekregen op basis van een hersenscheet. Er zijn wel voorbeelden van jongens die niet wilden tekenen en vervolgens op jonge leeftijd vertrokken richting andere clubs.

Eens. Daar een hersenscheet wel eens voor wat minder kramp in je hersenen kan zorgen, denk ik dat Razinho juist obv goed hersenwerk zo een uitspraak deed. :D
 
Eens. Daar een hersenscheet wel eens voor wat minder kramp in je hersenen kan zorgen, denk ik dat Razinho juist obv goed hersenwerk zo een uitspraak deed. :D

Haha.....hersenscheet.....zoveel gasvorming krijg ik niet voor elkaar in mijn bovenkamer....:D:clap:
 
Volgens Elfrink zal hij komend seizoen in Jong PSV spelen. Ik verwacht dat hij mee zal trainen, wedstrijden spelen lijkt me niet. Middenveld is goed bezet bij Jong.
 
Roma? Nou misschien kan hij even met Scamacca gaan bellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan