Leandro Fernandes (M) PSV O19

Hebben we nog meer talenten uit Raiola stal? Ik zou ze er nu alvast uit knikkeren. Alle voetbalclubs zouden zulke zaakwaarnemers moeten boycotten.
 
Hebben we nog meer talenten uit Raiola stal? Ik zou ze er nu alvast uit knikkeren. Alle voetbalclubs zouden zulke zaakwaarnemers moeten boycotten.

Malen. Die ging ook niet voor niets van Ajax naar Arsenal natuurlijk. Daar liep het niet lekker dus nu even in de belangstelling komen zodat hij straks weer mooi verkocht kan worden aan een of andere slavenclub ala Chelsea.
 
Malen. Die ging ook niet voor niets van Ajax naar Arsenal natuurlijk. Daar liep het niet lekker dus nu even in de belangstelling komen zodat hij straks weer mooi verkocht kan worden aan een of andere slavenclub ala Chelsea.

Zet hem maar op dezelfde trein als Leandro naar Turijn met die papzak van een Raiola. Zie ik liever dat ze voor Gudmundsson gaan. Malen heeft niet voor niets slechts voor 3 jaar getekend. Die is zo weer weg.
 
Man man... naar Juve.. ja want daar breekt zo vaak talent door. Sommige jeugdspelers zijn echt zo blind. Deze verpeste carrière wordt mede mogelijk gemaakt door ome Mino!
 
Man man... naar Juve.. ja want daar breekt zo vaak talent door. Sommige jeugdspelers zijn echt zo blind. Deze verpeste carrière wordt mede mogelijk gemaakt door ome Mino!

Tja, als een speler zo'n keuze maakt dan mis je er in principe ook niks aan, dus ik kan er totaal niet rouwig om zijn dat die daarheen gaat. Het label 'talent' zegt bovendien vandaag de dag ook niks meer.
 
Waarschijnlijk dat zoveel speler een "talent" genoemd worden, maar dat ze nooit doorbreken.

Tsja, dat is natuurlijk van veel meer zaken afhankelijk. Fernandes is in ieder geval niet iemand waar onterecht het label talent geplakt is, vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan