LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eindverantwoordelijke is toch Mark, en die liet Bergwijn rustig doorspelen...Mark had tijdig moeten ingrijpen !
Tja, je vraagt aan een speler of ie door kan. Als deze dan aangeeft dat het wel gaat, kan je hem natuurlijk laten staan.
 
Wel fijn overigens dat je al vanuit kan gaan dat je een dramatische wedstrijd voorgeschoteld krijgt zonder je twee beste spelers en met de lievelingetjes van Bommeltje. Scheelt weer 90 minuten lang frustratie.

Ben jij toevallig ene Rombomchu op Voetbalzone? Je reactie is exact hetzelfde ;)

Ben het helaas wel met je eens. Als je weer gelijk speelt mag je al blij zijn, als het weer net aka de afgelopen weken wordt.
 
Ben jij toevallig ene Rombomchu op Voetbalzone? Je reactie is exact hetzelfde ;)

Ben het helaas wel met je eens. Als je weer gelijk speelt mag je al blij zijn, als het weer net aka de afgelopen weken wordt.

Misschien moet Pereiro er gewoon weer in. Het argument aflopend contract, slapjanus en apatisch is geldig, maar die kan tenminste wél scoren :cautious:
 
Misschien moet Pereiro er gewoon weer in. Het argument aflopend contract, slapjanus en apatisch is geldig, maar die kan tenminste wél scoren :cautious:
Inderdaad, als je ziet wie er voorin beschikbaar zijn, kun je eigenlijk alleen maar Pereiro als spits zetten, en dan de keuze uit Bruma, Doan en Gakpo voor de vleugels. Heb je nog 1 van deze 3 om te wisselen. Maar ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren.
 
Tja, je vraagt aan een speler of ie door kan. Als deze dan aangeeft dat het wel gaat, kan je hem natuurlijk laten staan.

Ja maar als je ziet dat Bergwijn direct naar zijn hamstring greep. Dan moest je hem direct wisselen en niet je laatste 2 wissels meteen erin knallen. Wat een onzin joh dat je hem niet moest wisselen odmat die aangeef verder te willen gaan. Jij bent toch de trainer of hoe zit het? En dit is het gevolg van.
 
Inderdaad, als je ziet wie er voorin beschikbaar zijn, kun je eigenlijk alleen maar Pereiro als spits zetten, en dan de keuze uit Bruma, Doan en Gakpo voor de vleugels. Heb je nog 1 van deze 3 om te wisselen. Maar ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren.

Hoezo wordt Pereiro iedere keer genoemd hier? We weten toch dat die kerel zesde keus is bij Bommel? Al raakt het hele middenveld geblesseerd, dan nog speelt die niet.
 
Ik zou voorstellen het donderdag eens als volgt te proberen:

Gakpo - Mitroglou - Ihattaren
Thomas - Pereiro - Rosario
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Spelen met een echte spits, voorzetten van Gakpo, heel veel creativiteit met Ihattaren en Pereiro. Thomas en Rosario omdat we verder niks beters hebben. Thomas is komend weekend ook nog geschorst, dus kun je hem hier wat minuten geven en dan Guti weer op zijn plek tegen Willem II. Eventueel Thomas voor Guti kan ook. Boscagli maar weer eens een kans geven (dit gaat niet gebeuren, maar ach). Voordeel is ook meteen dat je dan nog altijd wat spelers kunt wisselen aankomend weekend.
 
Ik zou voorstellen het donderdag eens als volgt te proberen:

Gakpo - Mitroglou - Ihattaren
Guti - Pereiro - Rosario
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries

Spelen met een echte spits, voorzetten van Gakpo, heel veel creativiteit met Ihattaren en Pereiro. Guti en Rosario omdat we verder niks beters hebben. Eventueel Thomas voor Guti kan ook. Boscagli maar weer eens een kans geven (dit gaat niet gebeuren, maar ach).
Mitro lopt asl een oude man, springt net zo hoog als ik, ook een oude man. Mitro kan helemaal niks met die voorzetten. Die heeft de bal in de voeten nodig, en die komt met dit middenveld en vleugels weinig. Dan laat hij zich terugzakken om de bal te helen, en dan scoren we nooit. Nee, Mitro was, ondanks z'n mega-coole baard, niet zo'n verstandige aankoop/huur. Die kun je alleen gebruiken als je alles of niets speelt in de laatste 15-20 minuten, meer kan hij niet aan.

Van alle keuzes die er zijn, doe mij maar Pereiro in de spits, kan voetballen, kan koppen, en laat zich niet uitzakken naar het middenveld.
 
Mitro lopt asl een oude man, springt net zo hoog als ik, ook een oude man. Mitro kan helemaal niks met die voorzetten. Die heeft de bal in de voeten nodig, en die komt met dit middenveld en vleugels weinig. Dan laat hij zich terugzakken om de bal te helen, en dan scoren we nooit. Nee, Mitro was, ondanks z'n mega-coole baard, niet zo'n verstandige aankoop/huur. Die kun je alleen gebruiken als je alles of niest speelt in de laatste 15-20 minuten, meer kan hij niet aan.

Gakpo - Pereiro - Doan
Thomas - Ihattaren - Rosario

Ook niet verkeerd om te proberen.
 
De bookies geven PSV ook totaal geen kans morgen, ben gestopt met gokken maar kriebelt toch om geld op Lask te zetten. Winnen ze dan win ik ook, winst PSV is het ook niet erg om te verliezen.

En mijn karma en gok-geluk kennende word het 0-0 en wint niemand en is niemand blij
 
De bookies geven PSV ook totaal geen kans morgen, ben gestopt met gokken maar kriebelt toch om geld op Lask te zetten. Winnen ze dan win ik ook, winst PSV is het ook niet erg om te verliezen.

En mijn karma en gok-geluk kennende word het 0-0 en wint niemand en is niemand blij

draw no bet doen of zo.
 
Ja, zou moeten. We hadden ook gewoon van Utrecht moeten winnen. En we moeten zondag ook gewoon thuis van AZ winnen. Als we in de negatieve spiraal blijven zitten, waar we nu in zitten, kan het seizoen al wel eens voor de kerst voorbij zijn. Kortom, AZ wordt een sleutelwedstrijd, die we moeten winnen om het seizoen nog te redden. En dat zonder Malen en Bergwijn, dan blijft er toch best wel weining over: een gemankeerde verdediging en een middenveld dat de bal niet bij de voorhoede krijgt. Ik ben enigszins somber. Hopelijk zien we tegen AZ de ommekeer.
Wil je aub volgende keer anders profetisch willen zijn??:confused:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan