LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mitro is een echte spits, die heeft nog geen 100 minuten gespeeld voor PSV, maar er al wel 2 in liggen. Ik zou dan voor de voorhoede Bruma - Mitro - Doan te spelen. Vooral veel ballen op Mitro, want die is fysiek dan weer sterker dan Malen. Bruma omdat het centrum van AZ traag is. Wie de goals voor PSV moet maken kun je je overigens al afvragen als Malen wegvalt, want die maakt ze tot nu toe bijna allemaal.

Mitro is ook vrij kopsterk. Dan zou ik eerder met Gakpo in de basis starten. Die heeft een goeie voorzet.
 
LASK staat momenteel 2e achter Salzburg en heeft de laatste 5 duels gewonnen. Wordt een lastige pot, wat ik u brom.
 
Als PSV aanstaande donderdag punten verspeelt tegen Lask, dan vind ik wel dat Mark direct ontslagen moet worden.....basta !!
 
Deze wedstrijd komt net effe te vroeg. Ik verwacht dat PSV nu wel overrompeld gaat worden en al vroeg op achterstand gaat komen, en aangezien ze voorin impotent zijn is de wedstrijd daarna ook direct gespeeld.
 
Deze wedstrijd komt net effe te vroeg. Ik verwacht dat PSV nu wel overrompeld gaat worden en al vroeg op achterstand gaat komen, en aangezien ze voorin impotent zijn is de wedstrijd daarna ook direct gespeeld.

Minuutje 8, counter en afstandsschot. Cvs grijpen te slap in en Zoet wordt geklopt in de korte hoek.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan