Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het oude Juventus logo was mooier dan deze verkeerssituatie
![]()
We hebben nog wat recht te zetten met de oude dame!
Naar mijn mening is het niet eens een verkeerssituatieHet oude Juventus logo was mooier dan deze verkeerssituatie
Maar je hebt wel gelijk. Dat oude logo was erg mooiHet oude Juventus logo was mooier dan deze verkeerssituatie
De omgekeerde J bocht..Het oude Juventus logo was mooier dan deze verkeerssituatie
Ik hoopte stiekem eigenlijk al dat je als verkeer expert zou reageren. Geen situatie, een bocht dan? Een kart baan, remsporen o de kartbaan, omgekeerde lamphouder, parasolhouder, kalligrafie van de Action? Als je het scherm draait is het een hoekje van een mannetje die een beetje breed?Naar mijn mening is het niet eens een verkeerssituatie![]()
Het is hooguit een droedel van een verveelde puber tijdens de les Duits over naamvallen.Ik hoopte stiekem eigenlijk al dat je als verkeer expert zou reageren. Geen situatie, een bocht dan? Een kart baan, remsporen o de kartbaan, omgekeerde lamphouder, parasolhouder, kalligrafie van de Action? Als je het scherm draait is het een hoekje van een mannetje die een beetje breed?
Ik weet niet wat het is maar het is geen voetbal logo.
Draai het logo 90 graden tegen de klok in en je hebt een halve erectie.Ik hoopte stiekem eigenlijk al dat je als verkeer expert zou reageren. Geen situatie, een bocht dan? Een kart baan, remsporen o de kartbaan, omgekeerde lamphouder, parasolhouder, kalligrafie van de Action? Als je het scherm draait is het een hoekje van een mannetje die een beetje breed?
Als die zo loopt zou ik m ff na laten kijken want dan heeft het er wel de schijn van dat iemand zelf heeft lopen hannesen.Het logo doet mij denken aan een afvoerpijp in m'n keuken..
Er zit n zelfde soort flauw knikje in.Als die zo loopt zou ik m ff na laten kijken want dan heeft het er wel de schijn van dat iemand zelf heeft lopen hannesen.
En bedankt he.. nu ga ik dat ook altijd erin zienDraai het logo 90 graden tegen de klok in en je hebt een halve erectie.
Ik heb dat ooit 1x gelezen en kan het nu echt niet meer anders zien.
Ik hoopte stiekem eigenlijk al dat je als verkeer expert zou reageren. Geen situatie, een bocht dan? Een kart baan, remsporen o de kartbaan, omgekeerde lamphouder, parasolhouder, kalligrafie van de Action? Als je het scherm draait is het een hoekje van een mannetje die een beetje breed?
Waar is dit in gemaakt? Windows 3.11 clipart. Slecht...Zouden ze banden met een schotse club hebben?Bekijk bijlage 7295
.
Waar is dit in gemaakt? Windows 3.11 clipart. Slecht...