Jordy de Wijs (V)

Goodfella

Assistent Coach
294_jordy_de_wijs.jpg


Positie: Verdediger
Nationaliteit: Nederlands
Woonplaats: Vlijmen
Geboortedatum: 08-01-1995
Leeftijd: 18 jaar
Vorige club(s): RKC Waalwijk
Vlijmense Boys

Teams
'13-'14 PSV A1
'12-'13 PSV A1
'11-'12 B
'10-'11 B
'09-'10 C1
'08-'09 C2
'07-'08 D1
'06-'07 D2
'05-'06 D3
 
Valt nu al een aantal keer positief op in de samenvattingen. Fysiek zeer sterk imo. Is er iemand die meer op de hoogte is over zijn verdedigende kwaliteiten?
 
Zou hij en optie kunnen zijn als 2e man achter Willems?
Hij schijnt zich stormachtig te ontwikkelen.
Natuurlijk: weer een jongeling en onervarenheid, maar hij ziet eruit als 25. Zou hij Afrikaan zijn, dan zouden we aan z'n geboortepapieren twijfelen :)
 
Zou hij en optie kunnen zijn als 2e man achter Willems?
Hij schijnt zich stormachtig te ontwikkelen.
Natuurlijk: weer een jongeling en onervarenheid, maar hij ziet eruit als 25. Zou hij Afrikaan zijn, dan zouden we aan z'n geboortepapieren twijfelen :)

Nou Willems debuteerde op zijn 17e. Dus heel jong is deze jongen nou ook weer niet, zeker niet als back up voor Willems.
 
Het is een centrumverdediger van origine, dus ik denk niet dat hij een back-up is voor Willems. Het is fysiek wel klaar voor PSV 1, maar ik denk dat hij zich voor komend seizoen moet focussen op Jong PSV en van daaruit de overstap te maken. Ik zie het in ieder geval wel in hem zitten, maakt net zoals Jorrit Hendrix van verleden jaar deed een goede indruk.
 
Waarom eigenlijk maar 2 jaar? Nu moet je hem na het komende seizoen verkopen of weer een nieuw contract bieden.
 
Waarom eigenlijk maar 2 jaar? Nu moet je hem na het komende seizoen verkopen of weer een nieuw contract bieden.

Ik denk eigenlijk dat je hier zelf zegt waarom ze hem maar een 2 jarig contract hebben aangeboden. Over een jaar is hij 20, als hij dan nog niet "goed genoeg" is kunnen ze hem verkopen (of zitten ze niet te lang aan m vast) mocht ie zich wel goed blijven ontwikkelen dan zal hij meteen een beter contract krijgen?
 
Ik denk eigenlijk dat je hier zelf zegt waarom ze hem maar een 2 jarig contract hebben aangeboden. Over een jaar is hij 20, als hij dan nog niet "goed genoeg" is kunnen ze hem verkopen (of zitten ze niet te lang aan m vast) mocht ie zich wel goed blijven ontwikkelen dan zal hij meteen een beter contract krijgen?

Dat kan. Met anderen (misschien grotere talenten) was verlengen meteen weer lastig.
 
Zou hij en optie kunnen zijn als 2e man achter Willems?
Hij schijnt zich stormachtig te ontwikkelen.
Natuurlijk: weer een jongeling en onervarenheid, maar hij ziet eruit als 25. Zou hij Afrikaan zijn, dan zouden we aan z'n geboortepapieren twijfelen :)


Hij heeft er deze voorbereiding ook gespeeld, Brede vent, 1.89 lang, Lijkt me geen gek idee.
 
Scoorde ook met een kopbal tegen Jong Westerlo.


Edit: Ook met een vrije trap. Ben em nu aant kieken, vandaar dat ik het eerst niet schreef ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft er deze voorbereiding ook gespeeld, Brede vent, 1.89 lang, Lijkt me geen gek idee.

Ik heb hem alleen als centrale verdediger zien spelen. Zie ook geen back in hem: daarvoor mist hij de snelheid en wendbaarheid. Maar het zou een goede CV kunnen worden. Beetje een type Nuytinck.
 
Terug
Bovenaan Onderaan