Jordy de Wijs (V)

Isimat is toch al 23?
Rekik speelt bij Manchester City dus is het niet meer dan logisch dat hij beter is dan de Wijs. Ik denk dat als je ipv Rekik gehuurd had de Wijs liet spelen hij gewoon gelijkwaardig was hoor.
Als een huurling van 23 wordt gehaald betekent het voor mij dat een 20 jarige van ons geen bijzonder talent is. Bij psv van de laatste jaren debuteren de goede talenten al op hun 18e in het Eerste. Zelfs Koch zit zelfs bij de selectie maar deze jongen niet. Dat zegt mij iig wel wat. Maar wie weet is hij een diesel en komt ie pas later tot bloei.
 
De kans dat de Wijs het haalt schat ik fifty/fifty. Isimat is vooral gehaald als vervanger van Bruma, zodat Koch genoeg minuten kon maken bij jong PSV. Rekik zijn back-up is Hendrix, maar die speelt nu veel op het middenveld. De Wijs is een sterke jongen met een goed schot, maar ja, zoals meerdere al zeggen, hij is 'al' 20. Het is afwachten, maar de kans is er.

Dan erbij stond Koch drie jaar geleden al te boek als een groot talent en traint al jaren met de groep mee. Dat kun je niet vergelijken met de Wijs naar mijn inziens.
 
De kans dat de Wijs het haalt schat ik fifty/fifty. Isimat is vooral gehaald als vervanger van Bruma, zodat Koch genoeg minuten kon maken bij jong PSV. Rekik zijn back-up is Hendrix, maar die speelt nu veel op het middenveld. De Wijs is een sterke jongen met een goed schot, maar ja, zoals meerdere al zeggen, hij is 'al' 20. Het is afwachten, maar de kans is er.

Dan erbij stond Koch drie jaar geleden al te boek als een groot talent en traint al jaren met de groep mee. Dat kun je niet vergelijken met de Wijs naar mijn inziens.

De discussie ging over het wel of niet een goed/groot talent zijn. Als hij nog minder getalenteerd is dan Koch wat ik persoonlijk niet echt een bijzonder talent vind, dan schat ik de kans niet echt groot in dat hij gaat slagen bij psv. Maar zoals ik al eerder zei: de diesels hebben een langere opwarm moment nodig.
 
De Wijs zat al vier keer op de bank bij het eerste. Goede ontwikkeling. mag alleen hopen dat het niet bij bankzitten blijft. Dat is niet zo leuk, vraag het Koch maar.
 
zijn zus kan wel goed voetballen, Jordy komt nogal eens kijken bij vv Haarsteeg!
 
Hij is waarschijnleek veel beter dan zijn zus, anders voetbalde Amber wel hoger dan bij een amateurclub uit Brabant!
 
Deze jongen pakt het allemaal erg goed op in de voorbereiding. Het is niet makkelijk om als derde keus ineens daar te staan tegenover de subtop van Europa.
 
Deze jongen pakt het allemaal erg goed op in de voorbereiding. Het is niet makkelijk om als derde keus ineens daar te staan tegenover de subtop van Europa.

Heb er toch weinig vertrouwen in dat deze jongen het echt ver gaat schoppen. Hij verdiend inderdaad de credits voor de manier waarop hij, op een voor hem onwennige positie, de voorbereiding meedraait, maar voetballend is het wel erg matig. Bovendien lijkt Alberto 'm nu al voorbij gestreefd, aangezien die centraal de kans krijgt en de Wijs het op linksback moet doen. Alberto is bovendien een jaar jonger.
 
Heb er toch weinig vertrouwen in dat deze jongen het echt ver gaat schoppen. Hij verdiend inderdaad de credits voor de manier waarop hij, op een voor hem onwennige positie, de voorbereiding meedraait, maar voetballend is het wel erg matig. Bovendien lijkt Alberto 'm nu al voorbij gestreefd, aangezien die centraal de kans krijgt en de Wijs het op linksback moet doen. Alberto is bovendien een jaar jonger.
Klopt, het is geen hoogvlieger maar een harde werker. Maar je ziet nu dat een Dijks ook weer terug wordt gehaald door Ajax: die werd ook door velen voorbij gestreefd maar had kennelijk meer tijd nodig om zich te ontwikkelen.
 
Klopt, het is geen hoogvlieger maar een harde werker. Maar je ziet nu dat een Dijks ook weer terug wordt gehaald door Ajax: die werd ook door velen voorbij gestreefd maar had kennelijk meer tijd nodig om zich te ontwikkelen.

Helemaal mee eens, wet niet of dat in het geval van de Wijs ook zo is maar sommigen hebben nu eenmaal meer tijd nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan