Jordy de Wijs (V)

Contract loopt nog door tot 2019. Verdedigers zijn niet zelden laatbloeiers. Het lijkt me belangrijk dat hij vooral speeltijd krijgt om zich te ontwikkelen. Niet te snel afschrijven, ik zie hem die groei wel doormaken. Gewoon verhuren dus. Als het alsnog niks wordt, kan hij volgend jaar alsnog verkocht worden.

Eens. Kijk naar Dijks, die werd ook voor een appel en een ei door ajax verkocht en een jaar later kon Overmars met een zuur gezicht een miljoen overmaken.
 
Verkopen is ook goed. Heeft niet het gewenste niveau, is ook al 22 dacht ik. Ik gun hem een mooie club, zoals Willem II.
Eens. Maar dan niet na een aardig jaartje bij Willem II terugkopen voor teveel geld terwijl hij eigenlijk nog steeds niet goed genoeg is voor PSV.
 
Bij deze een pleidooi voor De Wijs in de basis. Isimat is heeft een trage balbehandeling en is daardoor traag in de opbouw. De Wijs heeft goede invalbeurten gehad. Zijn recht op meer speeltijd leidt ik niet zozeer af aan zijn invalbeurten, daarvoor waren ze te kort, maar baseer ik vooral op het gebrek aan betere alternatieven. En dan vind ik het bij uitstek tijd om de jeugd een kans te geven.
 
Bij deze een pleidooi voor De Wijs in de basis. Isimat is heeft een trage balbehandeling en is daardoor traag in de opbouw. De Wijs heeft goede invalbeurten gehad. Zijn recht op meer speeltijd leidt ik niet zozeer af aan zijn invalbeurten, daarvoor waren ze te kort, maar baseer ik vooral op het gebrek aan betere alternatieven. En dan vind ik het bij uitstek tijd om de jeugd een kans te geven.

Eens. Het dreigt toch een verloren seizoen te worden. Dan zou ik de tijd benutten om in je jeugd te investeren. Van mij mag Rigo nadat hij zijn contract verlengd heeft het ook gewoon in de basis proberen.
 
Eens. Het dreigt toch een verloren seizoen te worden. Dan zou ik de tijd benutten om in je jeugd te investeren. Van mij mag Rigo nadat hij zijn contract verlengd heeft het ook gewoon in de basis proberen.

Dat wel, maar PSV moet minstens 2e worden om zich via voorrondes te kwalificeren voor de CL.
 
Dat wel, maar PSV moet minstens 2e worden om zich via voorrondes te kwalificeren voor de CL.

Kansloos met deze selectie. We zijn het Oranje van 2012. Arrogant en toe aan nieuw bloed. Zowel op het veld als in de dug-out.

Ik zie het inderdaad ook niet gebeuren. Sterker nog, *taboe-alert* ik gun het dit PSV bijna niet eens om 2e te worden. Zelfs in de Mertens/Stroot/Wijnaldum tijdperk waar we vaak onfortuinlijk waren zag je wel vaak leuk voetbal. Zoals PSV nu voetbalt, krijg ik er spontaan een ooginfectie van.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is sinds 1812 al niet meer gelukt.

Maar binnenkort mogen er extra teams uit de grote voetballanden direct meedoen. Die kom je dus niet meer in de voorrondes tegen. Joehoe! Dus misschien kun je je dan kwalificeren tegen de nummer 6 van Spanje.

Ik zeg "misschien" hè!
 
Maar binnenkort mogen er extra teams uit de grote voetballanden direct meedoen. Die kom je dus niet meer in de voorrondes tegen. Joehoe! Dus misschien kun je je dan kwalificeren tegen de nummer 6 van Spanje.

Ik zeg "misschien" hè!

Krijgen die dan nog meer plekken?

Jordy de Wijs.... Die moet maar eens verhuurd worden.
 
Dat lijkt mij inderdaad ook goed voor hem. Ik heb te weinig van hem gezien om een mening over hem te hebben, maar als je niet tot vaste waarde weet uit te groeien tenkoste van :isimat: & :schwaab: dan is Excelsior misschien wel je plafond.

Nou, Cocu is ook wel erg van de vaste opstellingen en wissels. Dus of hij de kans krijgt? Nu kan hij het laten zien. Koch is bij Utrecht al door de mand gevallen. Eens kijken wat De Wijs doet....
 
Ik heb de indruk dat :cocu: De Wijs vooral als Linksback ziet? Tijdens zijn invalbeurten bij PSV1 speelde hij daar toch over het algemeen? Dan heeft ie dus de geweldenaar :willems: voor zich, en :brenet:.
 
Ik heb de indruk dat :cocu: De Wijs vooral als Linksback ziet? Tijdens zijn invalbeurten bij PSV1 speelde hij daar toch over het algemeen? Dan heeft ie dus de geweldenaar :willems: voor zich, en :brenet:.

Ik kijk nu al uit naar de eerste wedstrijdchat met deze koppen. :D

:zoet: trapt de :fb: naar:moreno:, die legt 'm breed op:arias:, die 'm op zijn beurt via:hendrix: naar de insprintende :willems: stuurt. Helaas raakt :willems: de bal vrij snel kwijt, maar gelukkig weet:guardado: de :fb: te onderscheppen. Met een slim hakje bezorgt hij de :fb: bij :propper:, die met een slimme steekpass :vanginkel: wegstuurt. De :fb: komt via de kluts bij:bergwijn: die met een afgemeten voorzet:ldejong: een niet te missen kans geeft.:header:
:cocu: springt op! Doelpunt!!:psv2::psv3::cheer::psv::phoxy:

In Hilversum wordt door :snor: en :gijp:eek:uderwets gereageerd.:gc:
 
Terug
Bovenaan Onderaan