Jordy de Wijs (V)

Is het naast dat je volledig meetraint met PSV1 het niet vooral symbolisch, en daar vanuit gaande moet je dat willen?
Je kan nog steeds met JongPSV de wedstrijden meedoen en lekker op de bank zitten bij PSV1. Demotiveer je uiteindelijk De Wijs hier niet mee dit seizoen, zie bv Vloet? Laat hem lekker volgend jaar de 'officiële' stap maken en laat hem nu lekker invallen onder het mom aankomend talent.
 
Laatst bewerkt:
Is het naast dat je volledig meetraint met PSV1 het niet vooral symbolisch, en daar vanuit gaande moet je dat willen?
Je kan nog steeds met JongPSV de wedstrijden meedoen en lekker op de bank zitten bij PSV1. Demotiveer je uiteindelijk De Wijs hier niet mee dit seizoen, zie bv Vloet? Laat hem lekker volgend jaar de 'officiële' stap maken en laat hem nu lekker invallen onder het mom aankomend talent.

Tis ook nooit goed. Laten ze hem in Jong PSV en gaat hij weg, dan komt het omdat ze de spelers niet door laten vloeien. En nu promoveren ze er een na PSV 1, en dan dit weer....
 
Is het naast dat je volledig meetraint met PSV1 het niet vooral symbolisch, en daar vanuit gaande moet je dat willen?
Je kan nog steeds met JongPSV de wedstrijden meedoen en lekker op de bank zitten bij PSV1. Demotiveer je uiteindelijk De Wijs hier niet mee dit seizoen, zie bv Vloet? Laat hem lekker volgend jaar de 'officiële' stap maken en laat hem nu lekker invallen onder het mom aankomend talent.
Ik denk dat je het niet zo zwart wit moet zien. Het is op deze leeftijd voor zo een jongen belangrijk om te weten of psv het echt in hem ziet zitten of niet. Hij zal gewoon nog wedstrijden gaan spelen bij Jong psv maar dit is een signaal. Het is voor een 20jarige juist demotiverend als hij weet dat de club hem niet anders ziet dan een Jong Psv-klant. En kennelijk heeft de technische staf ook vertrouwen in hem.
 
Als De Wijs van Brands en Cocu definitief naar PSV 1 mag, dan mag ie dat ongetwijfeld ook van de forumleiding toch? :D
 
Heb je met deze man een goeie vervanger voor Bruma? Of is hij nog niet goed genoeg?

Deze man Moet gewoon minuten maken in de eredivisie, Ik heb hem hoog zitten en Zeker met een moreno ernaast durf Ik het wel aan,Maar we hebben ook gezien dat Cocu altijd voor Isimat en Brenet koos, Dus mischien eerst verhuren?
 
Dus weer een supertalent uit eigen opleiding die uiteindelijk een flop blijkt te zijn...???

De Wijs heeft nooit te boek gestaan als supertalent. Is ook geen flop, je kunt niet alleen spelers als Memphis opleiden. Hoeveel 'supertalenten' uit de laatste jaren zijn eigenlijk een flop geweest?
 
Verkopen is ook goed. Heeft niet het gewenste niveau, is ook al 22 dacht ik. Ik gun hem een mooie club, zoals Willem II.
Contract loopt nog door tot 2019. Verdedigers zijn niet zelden laatbloeiers. Het lijkt me belangrijk dat hij vooral speeltijd krijgt om zich te ontwikkelen. Niet te snel afschrijven, ik zie hem die groei wel doormaken. Gewoon verhuren dus. Als het alsnog niks wordt, kan hij volgend jaar alsnog verkocht worden.
 
Contract loopt nog door tot 2019. Verdedigers zijn niet zelden laatbloeiers. Het lijkt me belangrijk dat hij vooral speeltijd krijgt om zich te ontwikkelen. Niet te snel afschrijven, ik zie hem die groei wel doormaken. Gewoon verhuren dus. Als het alsnog niks wordt, kan hij volgend jaar alsnog verkocht worden.

Juist. En Willem II is ideaal. Om de hoek, lekker veel te doen hebben, goede coach etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan